یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل سیاسی و انتخابات لرستان از راه‌اندازی خانه احزاب در اواخر مهرماه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "ناهید پرویزپور" با بیان اینکه خانه احزاب در راستای ارتقاء و گسترش فرهنگ حزبی و فعالیت گروهی در جامعه و تقویت روحیه تعاون و همکاری و تفاهم بین احزاب و گروه‌های سیاسی در ۲۷ مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد ابراز داشت: نگرش توسعه سیاسی در دولت‌های مختلف با نوسان همراه بوده است و در دولت تدبیر و امید توجه به فعالیت قانونمند حزبی افزایش یافته و شرایط صدور مجوز برای متقاضیان تاسیس دفاتر فرعی احزاب تسهیل گردیده است بطوریکه از ابتدای دولت یازدهم تا کنون تعداد ۳۴ مجوز توسط حوزه سیاسی در استان صادر شده است که با توجه به تعداد کل مجوزهای صادر شده تاکنون (تعداد ۵۷ مجوز) با افزایش ۱۴۷% روبرو بوده‌ایم.
وی در ادامه گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده استان لرستان هفتمین استانی است که دفتر نمایندگی خانه احزاب در آن با حضور مسئولین سیاسی وزارت کشور و رئیس خانه احزاب ایران افتتاح خواهد شد و ما امیدواریم با راه‌اندازی خانه احزاب شاهد تعامل و تفاهم بیشتری بین گروه‌های سیاسی در استان باشیم و احزاب با انسجام بیشتری در افزایش مشارکت‌های سیاسی مردم تأثیرگذار باشند
پرویزپور یکی از کار ویژه‌های مهم احزاب سیاسی را انتقال روش‌های نقادانه و مطالبه گری به مردم دانست و گفت راه‌اندازی خانه احزاب و حضور جریان‌های مختلف سیاسی در شورای اجرایی خانه احزاب می‌تواند در انتقال مطالبه گری قانونمند مردم تأثیر بسزایی داشته باشد.
وی اشاره کرد: انتخابات اعضای حیات رئیسه در همان روز افتتاحیه انجام خواهد شد و با توجه به اینکه فعالیت خانه احزاب صنفی و غیردولتی است استانداری به‌عنوان نماینده دولت به نقش حمایتی و نظارتی خود عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-07-24 07:25
با تشکر از خانم پرویز پور و آقای خجسته پور به خاطر تاسیس خانه احزاب استان که زمینه آگاهی سیاسی ،اجتماعی و..... شهروندان را فراهم نمودند.
نقل قول کردن
#2 محمد 1396-07-24 13:02
احزاب در ایران تنها برای قدرت میجنگند! با فریاد و هیاهو مردم را اغفال میکنند، بین مردم اختلاف ایجاد میکنند، شعار میدهند و نهایتا هیچگاه پاسخگوی شرایط بد بوجود آمده نبوده اند!! باید جنبه های منفی و مثبت را با هم دید، به کانالهای وابسته به احزاب و جریانهای سیاسی سری بزنید هرگز خبر و مطلبی که به ضررشان باشد را منعکس نمیکنند! حتی اگر بیان رهبری نظام باشد. امروز تاثیر رسانه ها و نخبگان مستقل و دلسوز بر جامعه بیش از احزاب است و اهمیت آنها روز به روز بیشتر خواهد شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا