یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه مقبول و محبوب ستمگران نبوده و نخواهد بود چرا که این سپاه مآمن و سنگر همه مظلومان جهان است.
به گزارش یافته، "محمدرضا ملکشاهی راد" در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص اظهارات اخیر ترامپ در خصوص جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا امروز بر قله آزادی و آزادگی جهان خودنمایی می‌کند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این میان دور از انتظار نیست تا دیوصفتان جهان خوار از هر فرصتی برای ضربه زدن به اقتدار ایرانیان استفاده کنند.
وی افزود: اظهارات نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا هرچند برای ملت ایران تازگی ندارد اما این بار سپاهی مورد حمله قرار گرفته که مشروعیتش را به رنگ خون نوشته‌اند و سلاحش اشک چشمان همه مادران ایران‌زمین است.
ملکشاهی راد متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه مقبول و محبوب ستمگران نبوده و نخواهد بود چرا که این سپاه مآمن و سنگر همه مظلومان جهان است.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در تائید اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همین بس که مردم ایران اسلامی همراه و هم‌کلام با رهبر فرزانه خود یک‌صدا فریاد می‌زنند، هر ایرانی یک سپاهی است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادی 1396-07-23 15:45
سلام جناب ملکشاهی راد به این بنده خذا مل باخته موسسه ارمان رضایت بده تا به سر زندگیه اش برگردد پیامبر کسی که هر روز بر روی او خاکستر می ریخت را بخشید .
نقل قول کردن
#2 محمود 1396-07-23 18:41
اقای ملکشاهی راد پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار ضعیف جامعه هستند
نقل قول کردن
#3 مهدی 1396-07-23 21:08
کدوم قشر مستضعفی 250میلیون پول پس اندازمی کنه می بره توی یک بانک بی سروته میزاره،کمی هم منطقی باشید ،هرجا حماقت وطمع با هم باشند ازاین کلاهبرداریها هم رایج وعادی میشه
نقل قول کردن
#4 آرمین 1396-07-24 12:30
به نقل از مهدی:
کدوم قشر مستضعفی 250میلیون پول پس اندازمی کنه می بره توی یک بانک بی سروته میزاره،کمی هم منطقی باشید ،هرجا حماقت وطمع با هم باشند ازاین کلاهبرداریها هم رایج وعادی میشه

این هیچی نیست تازه یکی از اشخاص معروف خرم آباد 19میلیارد تو آرمان داشته :-* اسمش نمیگم چون یه چیز شخصی هست ولی طرف مثلا دکتر هم هست
نقل قول کردن
#5 علی 1396-07-25 12:54
این جور آدما دوست دارند استراحت کنند سود پول بگیرند . متاسفانه از اونا هم زرنگ تر نشسته که یه دفعه همه را برد و رفت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا