یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: آرامش و امنیت امروز که در کشور شاهد آن هستیم مرهون تلاش و رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگران هست سال دفاع مقدس است؛ امیدواریم در برگزاری مراسم‌ها تلاش لازم را انجام دهیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "اردشیر دریکوندی" در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعضا شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به‌منظور دفاع از کیان اسلامی، باید زنده نگه‌داشته شود تا به نسل‌های فعلی و آینده انتقال داده شود.
وی همچنین به فرارسیدن ایام محرم اشاره کرد و گفت: امیدواریم بهره لازم را از فرهنگ عاشورایی ببریم.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: هر جا که همدلی و همراهی باشد بدون شک خیروبرکت در آنجا هست که نتیجه و خروجی آن شامل حال مردم و استان است.
وی افزود: هدف همه ما خدمت بی‌منت به مردم است که تحقق این امر نیازمند همدلی وهم افزایی است
دریکوندی با اشاره به اینکه ما به‌عنوان نمایندگان مردم در شورا از نمایندگان انتظاراتی داریم، افزود: جهت رفع مشکلات و معضلات شهر و ایجاد آرامش برای مردم همچنین عمران و آبادانی نیازاست اقداماتی انجام شود زیرا تا رسیدن به عمرانی و آبادانی موردنظر فاصله‌داریم.
وی بیان کرد: عمده انتظارات ما استمرار جلسات این‌چنینی است، دوم اینکه خلأهای قانونی در بحث شوراها داریم که نیاز است این خلأها در مجلس مطرح شود.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: یکی ازخلاها مدیریت واحد شهری در کشوراست که باعث شده است مدیریت شهری به مدیریت شهرداری تبدیل شود.
وی گفت: در شهر یک سری وظایفی وجود دارد که به عهده شهرداری است که برخی از آن‌ها تداخل کاری با دستگاه‌های دولتی دارد و نیاز است تجمیع شوند، این خلأ باید از طریق مجلس اصلاح شود.
دریکوندی گفت: با توجه به مشکلاتی که شهر با آن روبرو است نیاز به پیگیری‌هایی از طریق وزارتخانه‌ها است تا یک سری امتیازات گرفته شود مانند ماشین‌آلات و قیر یارانه‌ای شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس در بحث ارزش‌افزوده کمک کنند تخصیص صددرصدی به شهرداری صورت بگیرد باوجود مشکلات و تنگناهای مالی که شهرداری با آن مواجه است.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه وضعیت شهر رضایت‌بخش نیست بیان کرد: اطلاعاتی که به ما داده‌اند و طبق حسابرسی‌های اولیه ۲۴۴ میلیارد تومان شهرداری بدهی دارد که البته ممکن است تا ۳۰۰ میلیارد تومان هم برسد، این مبلغ البته شامل حال پروژه‌ها نیست. این رقم با توجه به منابع مالی شهرداری نگران‌کننده است.
وی افزود: برخی پروژه‌های غیر کارشناسی در شهر آغاز که برخی از آن‌ها مشکل‌ساز شده و موجب نارضایتی مردم شده است که می‌توان به زیرگذر بهارستان اشاره کرد که ممکن است به یک تهدید تبدیل شود. ما انتظار داریم نمایندگان کمک کنند.
دریکوندی تأکید کرد: با توجه به منابع مالی شهرداری تا دو سال آینده هم نمی‌تواند قراردادش را انجام دهد، پیشنهاد ما این است که با سردار عبداللهی جلسه‌ای برگزار کنیم تا هرچه سریع‌تر پروژه را تکمیل کند همچنین رایزنی‌هایی با استاندار جدید در خصوص تخصیص اعتباری پروژه انجام دهند.
وی همچنین به دیگر تهدید شهر هم اشاره کرد و گفت: دفع آب‌های سطحی که تاکنون فکری برای آن‌ها نشده است که با نزدیک شدن به فصل بارندگی باید راهکاری اندیشیده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: مشاور طرح ساماندهی آب‌های سطحی خرم‌آباد مبلغ موردنیاز برای این موضوع را ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرده که رقم بالایی است و تحقق آن نیازمند همت ملی وتلاش نمایندگان مجلس است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند دلسوز 1396-06-30 16:15
قریب 80 درصد از بدهی 300 میلیارد تومانی شهرداری در زمان مدیریت سابق ایجاد شده مدیریتی که در بین کوچه وبازار به حکومت قاجار شهرت یافت واقعا من نمیدونم اگه اقای رشیدی فوق دکترا هم داشته باشه چجوری میخواد این هزینه رو مدیریت کنه شهرداری ورشکست شد رفت همچون حکومت قاجار که ایران را بخشید .
نقل قول کردن
#2 شهروند دلسوز 1396-06-30 16:17
چه بد میراثی به رشیدی رسید اقای رشیدی شما چجوری جرات کردی این مسئولیت رو قبول کنی فقط از خدا بخواه شرایطی پیش بیاد شهرداری از ورشکستگی نجات پیدا کنه مدیریت هزینه و درامد خیلی مهمه شهرداری خرم آباد به تاراج رفت تمام شد
نقل قول کردن
#3 اکبر 1396-06-30 17:02
مگه شما میخوای بپردازی که نگران کننده اس ؟ خیلی بودجه زیادی میدن خرم آباد ک این حرف رو میزنید ؟ یک دهم بودجه اراک نیست . بالاخره دولت بدهی رو پرداخت میکنه و دست شهردار درد نکنه
نقل قول کردن
#4 انوش 1396-06-30 17:31
آقای دریکوندی ر یاست محترم شورای شهر خرم آباد لطفا ساختمان ابتدای پارک معلم که ففط اسکلت است ونمای پارک را خراب کرده راتکمیل و افتتاح نمایید
نقل قول کردن
#5 رضا 1396-06-30 18:46
حالا که خودتان میدانید شهرداری بدهکار است لطفا از آغاز پروژه های تازه خودداری فرمایید.حتی لازم نیست همه پروژه های نیمه تمام قدیمی هم تکمیل شوند بلکه باید اولویت بندی شود که آیا کدام فوریت بیشتری دارند...نکته آخر اینکه کاش لیست این بدهی ها منتشر شود.یعنی مشخص شود طلبکاران شهرداری دقیقا که هستند و بابت چه طلب دارند و هرکدام چه مبلغی
نقل قول کردن
#6 شهروند دلسوز 1396-06-30 20:02
اقا اکبر عزیز دولت هیچ کمکی به شهرداریها نمیکنه این پول از تو جیب من و تو خرج شد حیف و میل شد حالا باید تقاص این حیف و میل ها رو شهرداری جدید دوباره از جیب ما بده .
نقل قول کردن
#7 شفاف 1396-06-30 21:15
از اقای رشیدی می خواهیم میزان بدهی شهرداری خرم آباد قبل از اقای عیدی و بعد از رفتن اقای عیدی را شفاف به اطلاع عموم مردم برساند تا مردم بفهمند چه اتفاقی افتاده یک اطلاع رسانی شفاف و بی پرده با مردم فهیم خرم آباد
نقل قول کردن
#8 همشهری 1396-06-30 23:16
[quote name="شهروند دلسوز"]چه بد میراثی به رشیدی رسید اقای رشیدی شما چجوری جرات کردی این مسئولیت رو قبول کنی فقط از خدا بخواه شرایطی پیش بیاد شهرداری از ورشکستگی نجات پیدا کنه مدیریت هزینه و درامد خیلی مهمه شهرداری خرم آباد به تاراج رفت تمام شد


الکی شلوغش نکن

خیلی از ادارات دولتی هم بدهکارن مثه اداره مسکن و شهرسازی

دولت هم خیلی بدهکاری داره

پارک آبشار طلائی

پارک بهشت پل شکسته

حداقل چند پروژه بزرگ رو شروع کردن که بدهکار شدن
نقل قول کردن
#9 شفاف 1396-06-31 09:39
شورای شهر طرح تحقیق و تفحص از بدهیهای شهرداری طی سه سال اخیر رو تصویب کنه
نقل قول کردن
#10 شفاف 1396-06-31 09:40
اقای دریکوند اگه راست میگین طرح تحقیق و تفحص از درامدها و بدهیهای شهرداری رو در سه سال اخیر تصویب کنید تا ببینید چه اتفاقی افتاده
نقل قول کردن
#11 لرستان 1396-06-31 10:46
این حرفو زدن ک در آینده پشت همین حرف پنهان بشن بگن شهرداری بدهکار بوده نتونستیم پروژه ای رو پیش ببریم..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا