یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در برخورد با برهم زنندگان امنیت مردم، با هیچ‌کسی مماشات نداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "سردار حاجی محمد مهدیان نسب" در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص قمه‌کشی و برهم زدن امنیت توسط اراذل اوباش، با بیان این که دستور داده‌ام هرکسی چنین عملی را انجام داد، درصحنه جرم برخورد شدید با او انجام دهند، افزود: امنیت مردم برای ما بسیار مهم است حتی اگر جانمان را از دست دهیم.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان این که مدتی پیش یک مطلب تحت عنوان "خودکشی دسته‌جمعی اشرار" دریکی از روزنامه‌ها چاپ‌شده بود، تصریح کرد: بلافاصله دستور پیگیری دادم و با نگارنده این خبر برخورد قانونی به عمل آمد و پس از دستگیری، روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی مدارس و ایام محرم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های خاصی برای ایام محرم اتخاذشده است که در نظم و امنیت و با شور کامل برگزار شود.
سردار مهدیان نسب افزود: در بحث بازگشایی مدارس نیز برنامه‌ریزی مقتضی در بحث امنیتی و در بحث ترافیکی انجام‌شده است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار یافته در خصوص تیراندازی در عروسی‌ها اظهار داشت: متأسفانه این رسم در لرستان وجود دارد و اکثر سلاح‌هایی که در عروسی‌ها با آن تیراندازی می‌کنند دارای مجوز هستند لذا در صورت مشاهده، ضمن ضبط اسلحه، مجوز آن‌ها نیز باطل می‌شود.
فرمانده انتظامی لرستان همچنین اظهار داشت: با توجه به وضعیت بافت شهری خرم‌آباد، ۱۱ درصد افزایش تصادفات فوتی را شاهد هستیم لذا با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط مانند شهرداری در اصلاح هندسی اماکن پرخطر جهت کاهش این آمار اقدامات لازم را باید انجام دهیم.
سردار مهدیان نسب همچنین به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی توقیف موتورسیکلت‌ها، نداشتن مدارک و کسانی که مزاحمت ایجاد می‌کنند، است.
وی همچنین به تماس‌های مردم با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: طی ۶ ماه اخیر، حدود ۳۱ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ برقرارشده که ۳۵ درصد آن مربوط به راهنمایی رانندگی بوده است.
فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: طی شش‌ماهه اخیر یک درصد افزایش سرقت داشته‌ایم ولی ۸۸ درصد سرقت‌های واقع‌شده، کشف شدند.

مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر 1396-06-29 18:48
زندان رفتنت مبارک مبااااااارک
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-06-30 05:34
به نقل از اکبر:
زندان رفتنت مبارک مبااااااارک

یعنی چی ؟
نقل قول کردن
#3 شهرام 1396-06-30 05:37
به نظر من باید همان طور که بستن کمر بند ایمنی برای راننده اجباری شد داشتن کلاه کاسکت برای موتور سواران و ترک نشین هم اجباری بشه .قانونی که موجب میشه بسیاری از طلفات انسانی کاهش بیدا کنه .
نقل قول کردن
#4 حسن 1396-06-30 07:45
به نظر من واکنشها به خبر خودکشی اشرار خیلی عجیب بود...حالا درست است که خبر دروغ بودن اما مگر راست و دروغ بودن خودکشی اراذل و اوباش تا چه حد مهم است که این همه درباره اش حرف می زنند و پیگیری می کنند...یک طوری برخورد می کنند انگار مثلا در روزنامه گفته دانشجویان و دانشمندان را قتل عام کرده اند
نقل قول کردن
#5 علی 1396-06-30 08:46
جناب آقای سردار مهدیان نسب .لطفا در پارکهای دریاچه بهشت وخضر وبخصوص منطقه علوی تا خیر آباد که منشائه خیلی از تیراندازیهای شبانه ارازل واوباش وقمه کشی هست نظارت بیشتری کنید دوسه شب پیش پارک دریاچه بهشت شاهد تیراندازی ارازل واوباش با کلت به همدیگر بود لطفا رسیدگی کنید
نقل قول کردن
#6 هدف 1396-06-30 10:51
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به حضور سردار حاجی محمدمهدیان نسب برای ایشان که انسانی خدومو خدمتگزار هست آرزوی موفقیت دارم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا