یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای مرمت و بهسازی آبشار و پل افرینه شهرستان پل‌دختر در نظر گرفته شده است.
به گزارش یافته به نقل از همشهری، مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پل‌دختر در این باره اظهار کرد: از این مبلغ 700 میلیون ریال برای آبشار افرینه و 700 میلیون ریال نیز برای مرمت پل افرینه مصوب شده که در صورت تخصیص عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
«علی عزیزی» عنوان کرد: با توجه به اینکه روستای افرینه جزو 5 روستای هدف گردشگری لرستان است، باید در دو حوزه گردشگری و صنایع دستی اعتبارات بیشتری در این زمینه جذب شود.
 عزیزی با بیان اینکه راه دسترسی آبشار افرینه احداث شده است، افزود: با کمک دهیار روستای افرینه و بنیاد مسکن شهرستان پل‌دختر دیواره ساحلی آبشار در حال ساخت است. همچنین نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی آبشار افرینه در حال احداث و پل افرینه نیز که در جریان سیل تخریب شده بود، در حال ترمیم و مرمت است.
http://yaftenews.ir/images/stories/akhbar/akhbar91/sayer92/afrineh1%20copy.jpg

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1396-06-26 19:32
آبشارهای متعدد و فوق العاده زیبای لرستان از ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری و ایجاد فرصت های شغلی برخوردارند اما متأسفانه به دلیل عدم وجود زیرساختها در لرستان به جای دستاورد،زجرآورد دارند!حضور گردشگرانی که فرهنگ صحیح طبیعتگردی ندارند منجر به نابودی طبیعت بکر استانمان می شود.
نقل قول کردن
#2 سپهر از خرم آباد 1396-06-26 19:34
آبشار افرینه بسیار زیباست،چند بار رفتم هیچ وقت برام تکراری نمیشه.امیدوارم در عمل به وضعیت روستای نمونه گردشگری افرینه رسیدگی کنند نه در حرف و شعار...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا