یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عزل و نصب مدیران استان توسط پامنبری‌های هتل‌دار صورت می‌گیرد، از این رو یکی از مطالبات مردم نقد بر عملکرد ضعیف و حضور مدیران ناتوان و غیربومی در استان است.
محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌‌وگو با فارس، با بیان اینکه بی‌‌حرمتی به نمایندگان مجلس بی‌حرمتی به مردم است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس به صورت مستقیم از طرف مردم انتخاب شده و لذا هر گونه بی‌احترامی به این اشخاص بی‌‌احترامی به انتخاب مردم است.
وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس بر اساس اصول قانون اساسی حق اظهارنظر در همه امور مملکتی را داشته و اگر خواسته‌ای مطرح می‌شود بدون شک از مطالبات مردم برآمده و لذا دلیلی بر اهانت به آن‌ها توسط پامنبری‌ها وجود ندارد.
نماینده مردم خرم‌‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه شاهد هجمه مسئولین استانی به نمایندگان مجلس در جهت مطالبه به حق مردم بوده و مسئولین به جای تعامل با نمایندگان به دنبال دعوا و فرافکنی‌های دروغین هستند.
وی عنوان داشت: متاسفانه شاهد در دست گرفتن پست‌های حساس معاونت استاندار توسط افرادی هستیم که جز حاشیه‌سازی و دعواهای بی‌حاصل کاری از پیش نمی‌برند و البته حلقه هتل‌داران نیز در حال دخالت در امور مدیریتی استان هستند.
ملکشاهی‌راد با بیان اینکه نمایندگان یک فرصت و ظرفیت در راستای تحقق وعده‌‌های مردم هستند، بیان داشت: مسئولین ارشد استانی مدعی بوده‌اند که نمایندگان به دنبال عزل و نصب مدیران هستند در حالی که این عزل و نصب از سوی مردم در جهت عملکرد ضعیف آنان است.
وی تصریح کرد: مگر نه این است که امروز عزل و نصب مدیران استان توسط پامنبری‌های هتل‌دار صورت می‌گیرد، از این رو یکی از مطالبات مردم نقد بر عملکرد ضعیف و حضور مدیران ناتوان و غیربومی در استان است.
ملکشاهی‌راد با اشاره به شعار رئیس جمهور مبنی بر اعتدال‌گرا بودن، اظهار کرد: مسئولین استان به دنبال جریانات سیاسی و انحصارطلبی هستند و سعی دارند با فرافکنی ضعف خود را پنهان و از طریق روزنامه و کانال­‌های اجاره‌ای قصد تخریب نمایندگان را دارند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات اخیر مردم نقد بر بیانات اخیر مسئولین در خصوص بیکاری است چرا که با ارائه اطلاعات و آمار غلط لرستان را کانون تحول کاهش بیکاری معرفی کرده‌اند.
وی یادآور شد: اگر بیکاری کاهش یافته پس چرا از مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان در راستای اشتغال کم نشده و یا آماری از افزایش بیمه شدگان در سازمان تامین اجتماعی به چشم نمی‌خورد.
ملکشاهی راد به کارخانجات و کارگاه‌‌های تعطیل استان اشاره و بیان کرد: کدام یک از کارخانه‌‌های تعطیل پارسیلون، چرم و پوست، یخچال سازی، ماشین سازی و سیمان خرم‌آباد احیا شده و اکنون فعال هستند؟
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: راه‌آهن لرستان در دوره هشتم مجلس به تصویب رسید و با تأمین اعتبار اجرایی شد، تمام چهار خطه‌های منتهی به خرم‌‌آباد در دوره هشتم مجلس تصویب و اجرایی شد و همچنین آزادراه خرم‌آباد به اراک کلنگ زنی و اجرایی شد و اجرای هیچ‌کدام یک از این طرح‌ها به دوره فعالیت مسئولین کنونی لرستان برنمی‌گردد.
وی از ادامه پیگیری‌ها در جهت احقاق حق مردم لرستان خبر داد و افزود: نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با توجه به برخوردهای ناصواب پامنبری‌‌ها تذکرات خود را به وزرا اعلام و تا حصول استقرار مدیران کارآمد در لرستان از پای نمی‌افتند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1396-05-12 12:15
حرفاتون کاملا صحیح هستن ولی شما خودتونم تو عزل و نصب ها و پست دادنا به یک عده و طایفه خاص در دوره قبلیتون کم نزاشتین! مردم همه چیزو میبینن، نه جناح بازی خوبه که اینا انجام میدن و نه طایفه بازی که شما انجام میدادین، کار رک بدین دست متخصص خواهشن
نقل قول کردن
#2 رهیافت 1396-05-12 12:33
نمایندگانی که بدنبال عزل ونصب مدیران باشن ،مشخصاواساسا ازوظیفه ومسولیت خویش تخطی کرده وباروح وفلسفه وکیل بودن درتعارض است واین وضعیت وجوباندی وگروهی رودامن میزنه که متاسفانه آقایون تمام هم وغمشون فقط این بحث های خطی است وژست مدیر کارآمد ومتخصص میگیرن
نقل قول کردن
#3 دنیا 1396-05-12 12:35
سپاس از یافته که بدون توجه به چپ و راست به انتشار اخبار و روشنگری می پردازد.
حرف حق را باید گفت
نقل قول کردن
#4 همشهری 1396-05-12 12:48
اگه یکنفر از جناح خودتون رو بذارن مسول قسمتی یا معاونتی فک کنم اشکالی نداشته باشه جناب ملکشاهی
نقل قول کردن
#5 محمد 1396-05-12 13:03
به نقل از رهیافت:
نمایندگانی که بدنبال عزل ونصب مدیران باشن ،مشخصاواساسا ازوظیفه ومسولیت خویش تخطی کرده وباروح وفلسفه وکیل بودن درتعارض است واین وضعیت وجوباندی وگروهی رودامن میزنه که متاسفانه آقایون تمام هم وغمشون فقط این بحث های خطی است وژست مدیر کارآمد ومتخصص میگیرن

مثل اینکه فراموش کردید وظیفه نماینده نظارت است و باید به عملکرد مدیران ضعیف تذکر دهد . مدیرانی که باعث عقب ماندگی لرستان شده اند . اگر نماینده تذکر ندهد آیا کسی دیگری هست که جوابگوی مطالبات مردم باشد
نقل قول کردن
#6 بیطرف 1396-05-12 13:03
اگر واقعا به فکر رفاه حال مردم لرستان هستید
وبقول خودتان نماینده منتخب ازطرف مردم هستید
بیاییدبجای انتقاد ازهمدیگر...طبق فرمایش رهبر
قوای مقننه ومجریه باهم برادر باشیدومشکلات راحل کنیدو۹نماینده لرستان باهم درمجلس طلب بودجه زیاد
وگرفتن حق محرومیت استان محروم لرستان را
از هیات ریسه مجلس مطالبه نمایید...وسلام
نقل قول کردن
#7 فلاح 1396-05-12 13:11
باسلام واحترام به جناب ملکشاهی راد،وخبرگزاری یافته که حرف دل مردم رامیزنند.
نقل قول کردن
#8 م 1396-05-12 13:51
خواسته اصلی مردم لرستان از دولت دوازدهم توجه به توسعه پایدار و همه جانبه در سراسر استان هست اول از همه باید ناهماهنگی های مدیریتی از بین بره و ظرفیت های راکد استان نظیر صنایع نیمه فعال و غیر فعال ،ثبت جهانی قلعه و احیای بافت تاریخی بروجرد،تسریع در اجرای مناطق ویژه اقتصادی خرم آباد و بروجرد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی ازنا ،تکمیل سرهای کوهدشت ،مخملکوه خرم آباد، ابسرده بروجرد،آغاز ساخت پتروشیمی کوهدشت و کارخانه سیمان خرم اباد،تسریع در احداث زیر ساخت های حمل و نقل شامل آزادراه خرم آباد بروجرد اراک،راه آهن درود خرم آباد و دورود بروجرد و فرودگاه بروجرد،تسریع در روند ساخت مجموعه گردشگری بزرگ سد خانی آباد الیگودرز،توسعه کارخانه سیمان دورود،احداث و عملیاتی شدن پالایشگاه نفت پلدختر،احداث امکانات ورزش های زمستانی نظیر پیست اسکیت در شهرهای سردسیر استان نظیر الشتر و نورآباد، باید توجه داشت که توسعه همه جانبه استان از کوهدشت تا الیگودرز ،از الشتر تا پلدخترباعث رشد استان خواهد شد
نقل قول کردن
#9 آزاده 1396-05-12 14:04
کار تمام شده هست عملکرد گذشته مخصوصا انتخابات های اخیر چراغ راه آینده مردم خواهد بود دست وپا زدن بیشتر آدم راغرق می کند
نقل قول کردن
#10 همشهری 1396-05-12 14:11
انتقال اب لرستان به کویر با عنوان پروژه قم رود هم در دوره مجلس هشتم بود فک کنم دوره شما بود آقای ملکشاهی راد
نقل قول کردن
#11 جمشیدلرستان 1396-05-12 14:26
خسته نباشین
شما دیگه چرا اقای ملکشاهی :eek: :-*
نقل قول کردن
#12 خرم آبادیم 1396-05-12 15:45
الله وکیلی این دیدگاهت مبنی بر حذف مدیران ناکارآمد عالیه اگه اجرا بشه
آقای ملکشاهی یک سوال از شما دارم
چرا بعضی از مدیران که بالای ۳۳ سال سابقه دارن رو از سیستم مدیریتی برکنار نمی کنید با اینکه میدونید دیگه توان و انرژی لازم جهت کارکردن را ندارن؟
اگه این سوال رو پاسخ بدید ممنون میشم
بعد چرا از مدیران جوان و متخصص به جای بالای ۳۳ سال خدمتها بهره نمی برید؟
خواهشا تجربه رو ملاک نکنید چرا که تحولی ایجاد نکردن
مگه شما نماینده مردم نیستی ؟ خب از جانب مردم برو تحقیق کن ببین مدیران کهنسال چه گلی به سر این استان و شهر زدن
یادت نره پیامبر (ص )بعد از فتح مکه جوان ۱۹ ساله ای رو فرماندار کرد و در جواب اعتراض کهنسالان آن زمان مبنی بر جوان بودن ایشان گفتن آن کسی که بزرگتر است لزوما برتر نیست بلکه در واقع آن کسی که برتر است بزرگتر است.
اگه شیعه باشی و درد مردم رو بخوای دوا کنی در این رابطه تحقیق تخصصی میکنی.
نقل قول کردن
#13 همشهری 1396-05-12 15:54
جناب اقای ملکشاهی اعتراض شما معنی ندارد ..... شما لطفا بحث جناحی نکنید
نقل قول کردن
#14 مهرداد 1396-05-12 16:23
بالاخره یکی یه حرف حق زد.
ملکشاهی راد یا هر نماینده دیگه باید و باید منتقد استانداران و همه مدیران بشن. اگر نماینده انتقاد نکنه صدای من که به گوش استاندار نمیرسه. بیکاری مردم لرستان رو داره نابود میکنه
نقل قول کردن
#15 جوان لر 1396-05-12 16:26
تو شرایطی که همه سرشونو زیر برف کردن و هیچکس صداش بالا نمیاد باز خوبه که ملکشاهی راد یه تشری میزنه. وجدانن یه فکری به حال جوونا بکنید
نقل قول کردن
#16 بهاروند 1396-05-12 16:31
این وسط مردم فقط نابود میشن.
نماینده مجلس وظیفشه که تو عزل و نصب مدیران نظر بده.
نقل قول کردن
#17 میرزایی 1396-05-12 16:32
حالا اگه نماینده های خرم اباد متحد بشن که به نتیجه برسن بهتره. ولی متاسفانه برخی به سرنوشت نمایندگان قبلی دچار شده و مشغول رسیدگی به امور اقوامشه.
نقل قول کردن
#18 احمدحاصلی اصل 1396-05-12 16:55
برارا وخواهران محترم همان طور که عزل ونصب حق نملینده نیست .حق هتلداران هم نیس
-------------------
یافته:
با سلام. خواننده گرامی/ شما بیش از 20 پیام با نامهای مختلف و با یک موضوع خاص ارسال کرده اید که از بین تمام پیامهای شما فقط یک پیام تایید شد.
نقل قول کردن
#19 رهیافت 1396-05-12 16:58
جناب نظارت آری ،ولی دخالت وسهم خوایی وپشت یک یری عناوین موضع گرفتن مذموم وردشده وهمین جناب ملکشاهی دردوره ای که سلیقه ایشان دردولت حاکم بود همین اعتقادوباورداشت ،بدون شک مدیرناکارآمدوضع یف وحمایت ازاینگونه افراد خیانت به مردم هست وهیچ کس باآن موافق نیست،نامه حسن تشکرایشان ازانتخاب معاون اول دولت دهم که ازطرف نمایندگان وقت امضاشدحتمامطالع ه کنید باتوجه به سابقه مشارالیه درانتصاب به معاون اولی والان ایشان کجا تشریف دارن بهرحال سوابق گذشته افرادمحک خوبیه برای قضاوت درموردشان
نقل قول کردن
#20 كوشكي 1396-05-12 17:01
با سلام و دورود بر نماينده مردمي ،شجاع و استكبار ستيز
يك بار ديگر حرف دل مردم مظلوم لرستان را به گوش مسئولين رسانديد دورود خدا بر شما كه از زد وبندهاي سياسي بدور هستيد
واقعا الحق و النصاف درست تشخيص داديد و انشالله با اين گروه برخورد شود
نقل قول کردن
#21 فرهنگي 1396-05-12 17:02
با سلام خدمت نماينده محترم خرم اباد
احسنت به شما كه حرف دل همه مردم استان مخصوصاً كوهدشت را زديد
نقل قول کردن
#22 اعتدال 1396-05-12 17:08
با سلام و خدا قوت خدمت نماينده محترم
هرچند بنده به شما راي ندادم ولي از اينكه مافياي عزل و نصب لرستان هر كه را بخواهند منصوب و هركه را بخواهند عزل ميكنند شكي نيست اين مافيا معتقدند هر كه با ماست از ماست
انشالله حضرتعالي بتوانيد جلوي اين مافيا بايستيد و دستشان را كوتا كنيد
به اميد لرستاني اباد
نقل قول کردن
#23 رشیدی فرهنگی 1396-05-12 17:24
به نظرم اشکالی ندارد که هتلی بتواندعلاوه بر سرویس مسافران در رتق وفتق امور کمک حال مسولین استانی باشد.
نقل قول کردن
#24 اعلاء حسینی. 1396-05-12 17:26
اصلاحطلبان دیگر یک دست نمی شوند.زیرا هیچ یک به اصول ان پایبند نیستند.افراد سناسنامه دار ان باید خارج از گود باشند وعده ای دلال اختیار دار استان.
نقل قول کردن
#25 یزدان 1396-05-12 17:34
درود بر مرد عمل و صداقت و شجاعت
به حق که شما همیشه و در هر حال دغدغه ی مردم داشته و دارید و اگر با وحدت سایر نمایندگان دنبال این اهداف باشید دولت ناچار است به درخواست مردم لرستان عمل نماید گرچه متعقدم در این دولن انچه به گوش ها نرسد فریاد است
نقل قول کردن
#26 عباس 1396-05-12 17:47
مگر فقط ملکشاهی راد زورش به این هتل دارا برسه. یعنی چی یه مافیا واسه استان تصمیم بگیرن. مردم پشت حرف حق وایسادن. ملکشاهی داره حرف حق میزنه
نقل قول کردن
#27 علی 1396-05-12 18:44
درود بر ملکشاهی راد نماینده دلسوز و شجاع، مردم از وضعیت مدیریت ناکارامد ولی بسیار پرحرف و ادعای استان به شدت ناراحت اند، متاسفانه این یک واقعیت است که استان از این نظر در شرایط خوبی نیست! خان و خان بازی داره احیا میشه!
نقل قول کردن
#28 فرهودی 1396-05-12 20:26
بسیار بجا و بحق و درست فرمودید آقای ملکشاهی راد شما بعنوان وکیل جوانان این استان وظیفه دارید دروغ برخی مسؤولین بی مسؤولیت این استان را پیگیری کنید متشکريم
نقل قول کردن
#29 فرهودی 1396-05-12 20:27
گل گفتی جناب ملکشاهی راد
نقل قول کردن
#30 فرهودی 1396-05-12 20:30
بسیار عالی فرمودی در انجام وظایف. نمایندگی مثل همیشه با انرژی و صادق درد دل مردم را به گوش مسؤولین رساندی متشکریم پیروز و موید و سر بلند باشی
نقل قول کردن
#31 فرجی 1396-05-12 20:34
با سلام خدمت نماینده دلسوز و توانمند استان بنده بعنوان یک لرستانی شهادت میدهم که درین دوره نه تنها بیکاری کاهش نیافته بلکه متاسفانه روز به روز بیشتر هم میشود از اینکه جناب ملکشاهی راد صادقانه موضوع را بیان نمودند سپاسگزارم
نقل قول کردن
#32 شهروند 1396-05-12 22:05
فعلا که یکی از مدیران با سابقه و از بستگان جنابعالی عزل شده و جنابعالی در مجلس سر و صدای زیادی کرده اید و ...
نقل قول کردن
#33 احمدرضا 1396-05-13 00:09
آقای ملکشاهی
شما هم در دوره قبل چنان بر اصلاحات سخت گرفتید که انگار با لشگر کفر در مبارزه بودین.
شما دیگه چرا؟؟؟؟
چرا دوره ی شما هیچ چیزی تغییر نکرد...؟؟؟؟
نقل قول کردن
#34 محمداکبری 1396-05-13 00:45
وقتی از دفتر عالی ترین مقام اجرایی کشور اطاق بازرگانی ها درهمه استان ها همه کارهند از شیر شتر تا حون ادمیزاد
نقل قول کردن
#35 گرایی 1396-05-13 01:04
رندان تشنه لب را آبی نمیدهد کس
گویی ولی شناسان رفته اند از این ولایت
درود بر غیرتت و دست مریزاد از آسیب شناسی دقیقت
نقل قول کردن
#36 یاسر دریکوند 1396-05-13 12:46
خرم آباد و چگنی و بخش های تابعه تنها دو نماینده دارند که متناسب با وسعت و جمعیت نیست اما همین دو نماینده باید همگام و همدل باشند و به دنبال احداث و راه اندازی پروژه های کلان و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای رشد و پیشرفت و توسعه شهرستان باشند وگرنه عزل و نصب یک مدیر چه توفیری و رهاوردی برای مردمی دارد که از بیکاری و عدم اشتغال جوانان تحصیلکرده شان رنج میبرند؟ کاهش آمار بیکاری هم نتیجه مهاجرت جمعی جوانان تحصیلکرده بیکار جویای کار به کلانشهرهاست نه نتیجه احداث کارخانه و شهرک صنعتی!!! هتل پارک صخره ای بیست سال است که نیمه کاره مانده.نیروگاه سیکل ترکیبی لرستان بودجه اش را دادن برای احداث نیروگاه دوهزار مگاواتی زنجان و الان دو دهه است که متوقف شده.کارخانه سیمان و بندرخشک و آزادسازی قلعه و…بماند که خود مردم بهتر میدانند
نقل قول کردن
#37 خورشیدوند 1396-05-13 12:52
جناب ملکشاهی عزل و نصب مدیران مهم نیست به والله قسم پیگیری راه آهن دورود _ خرم آباد _ پلدختر _ اندیمشک و احداث آزاد راه اراک _ بروجرد _ خرم آباد و پیگیری طرح بندر خشک استان لرستان و گرفتن حق آبه استان لرستان و جلوگیری از توقف ساخت سدهای بختیاری و مخملکوه و زیبا محمد و سراب تلخ و … و جلوگیری از انتقال آب لرستان به شهرهای کویری و رسیدن به داد کشاورزان لرستان که در مضیقه هستند و با تانکر آبرسانی میشوند به مراتب مهمتر از عزل و نصب مدیران است. خواهش میکنم مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس به دنبال کارهای بزرگ برای استان باشند وگرنه غول بیکاری لرستان با عزل و نصب مدیران حل نمیشود بلکه جذب بودجه و اعتبارات داخلی و خارجی دوای درد بیکاری است
نقل قول کردن
#38 حسنوند 1396-05-13 12:53
جناب آقای ملکشاهی آزادسازی کامل حریم قلعه فلک الافلاک و ثبت جهانی آن در میراث یونسکو که قولش را به مردم دادید چه شد؟
نقل قول کردن
#39 علی 1396-05-13 20:28
احسنت به شما نماینده دلسوز
نقل قول کردن
#40 ش 1396-05-14 08:16
جناب ملکشاهی راد راه آهن دردوره هفتم تصویب شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا