یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم افتتاحیه سیزدهمین زمین چمن دانش آموزی آموزشگاه خیر ساز زنده یاد عیسی عزیزی شهرستان خرم آباد گفت: این زمین چمن طبیعی در مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی به بهره برداری رسید.
به گزارش یافته، "خدا نظر دریکوند" در این مراسم که عصر امروز یکشنبه 18 تیرماه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری لرستان؛ عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، دبیر هیات کشتی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان، مدیر و معاون پرورشی ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد و جمعی از کارکنان ستادی آموزش و پرورش برگزار شد، به سرانه پایین ورزشی اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا سرانه ورزشی به استانداردهای کشوری نزدیک‌تر شود.
وی مشارکت در امر مدرسه‌سازی و توسعه و تجهیز مدارس به‌ویژه سالن‌ها و فضاهای ورزشی را نوعی ایثار عنوان کرد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز انسان‌های بزرگی هستند که از دارایی خود می‌گذرند تا به اعتلای علمی؛ فرهنگی و ورزشی نسل آینده‌ساز کمک کنند.
وی این مشارکت را ارزشمندترین و سودمندترین نوع مشارکت برشمرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری و مشارکت در حوزه تعلیم و تربیت به ارتقای فرهنگ جامعه؛ کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه و عمران کشور منتهی می‌شود، لذا هر گونه مشارکت؛ نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است که در درازمدت منافع آن به کل جامعه خواهد رسید.
دریکوند در پایان سخنان خود از همکاری و مشارکت خیرین در افتتاح این پروژه ورزشی تقدیر کرد و گفت: با افتتاح این زمین چمن تعداد زمین چمن‌های طبیعی آموزش‌وپرورش لرستان به 9 زمین چمن و تعداد زمین چمن‌های مصنوعی به 4 زمین چمن افزایش یافته است.



دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1396-04-19 23:33
باسلام این زمین ورزشی تاجایی که من میدونم توسط سازمان پارکها وفضای سبز شهر خرم آباد احداث شده است ولی چرا اسمی از این سازمان نبود خدا میداند
نقل قول کردن
#2 ورزشکار 1396-04-20 07:14
ازمدیر کل محترم آموزش وپرورش
انتظار داریم،شهریه باشگاهها وکانونها
روبرای دانش آموزان کم درنظر بگیرن
تا همه محصل ها بتوانند به ورزش روی
بیاورند،وحتی الامکان ازواگذاری اماکن به
افراد تائید نشده وغیر آموزش وپرورشی
هم که درچندسال گذشته بارابطه به
این کانونها وباپارتی بازی وارد شدند
جلوگیری بعمل بیاورند. باتشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا