یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رومشکان از کشف و ضبط یک‌تن گیاه دارویی ریشه شیرین بیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "صحبت اله سهرابی" با بیان این خبر گفت: مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رومشکان با همکاری یگان امداد نیروی انتظامی، در حین گشت زنی در منطقه دوراهی بازوند، به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک که پس از بازرسی مشخص شد، کامیون مورد نظر حامل یک‌تن ریشه شیرین بیان غیرمجاز بوده است که پس از اخذ دستور قضایی خودروی مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی و ضبط اموال مکشوفه و تنظیم پرونده تخلف به منابع طبیعی شهرستان انتقال داده شد.
وی مردم را بهترین حامیان و حافظان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می‌تواند نقش کلیدی و اساسی در حفاظت از این مواهب الهی ایفا کند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رومشکان افزود: شماره تماس 1504 امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت، آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در خصوص آتش‌سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی و ... است تا از ورود خسارات جبران ناپذیر به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری شود.

دیدگاه‌ها  

#1 حمزه امرایی ازرومشکان 1396-04-17 13:43
خسته نباشیدمیگم خدمت همگی عزیزان درمنابع طبیعیررومشکان
نقل قول کردن
#2 دهقان 1396-04-17 20:53
با سلام و خسته نباشید خدمت رییس خستگی ناپذیر و جوان منابع طبیعی شهرستان رومشکان خدا قوت به شما و سایر همکارامون
نقل قول کردن
#3 رومشکانی 1396-04-18 10:37
خسته نباشید و دست مريزاد!! خدايي این آقای مهندس سهرابی کارش عالیه و بسیار خوش مشرب با روابط عمومی بالا و انگیزه فوق العاده و تسلط به حیطه کار داره برا حفظ محیط زیست رومشکان تلاش میکنه البته ايشون دارای سواد مرتبط و جوان هست و توان کار بالایی داره باید به مدیر کل منابع طبیعی استان بابت استفاده از نیروهای جوان تبریک گفت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا