یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی به‌ویژه در حفاظت از محیط‌ زیست، جنگل و مراتع استان لرستان نهادینه و تبدیل به فرهنگ عمومی شود.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، « محمد اصلانی» گفت: حضور به موقع مردم دوستدار محیط‌زیست در صحنه حوادث استان جای سپاسگزاری دارد.
وی افزود: می‌توانیم این اقدام ارزشمند امدادگران مردمی را به‌عنوان فرهنگ عمومی نهادینه کنیم، شرایط اقلیمی، توپوگرافی و پوشش‌گیاهی استان لرستان به‌گونه‌ای است که وقوع پدیده سیل در لرستان امری اجتناب‌ناپذیر است بنابراین باید خود را آماده کنیم و آمادگی بیشتری برای مقابله با حوادث داشته باشیم.
معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: همه ما به جهتی وظیفه مند هستیم که در جهت نشر و توسعه فرهنگ عمومی با تمام توان تلاش کنیم.
وی افزود: یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار عرصه جنگلی و مراتع غالباً در مناطق صعب‌العبور استان لرستان وجود دارد که اگر حریق صورت گیرد اطفا حریق کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است که چاره‌ای جز فرهنگ‌سازی، اهمیت محیط‌زیست، مراتع و جنگل‌ها نداریم.
اصلانی گفت: کسانی که در سال گذشته و امسال در امر یاری‌رسانی به نیازمندان، مصدومان، اطفا حریق در جنگل‌ها، مراتع و آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای کارکرده بودند از ۹ نفر از این امدادگران و سازمان‌های مردم‌نهاد تقدیر شد.
وی در ادامه گفت: امیدواریم این فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی به‌ویژه در حفاظت از محیط‌زیست، جنگل و مراتع در سطح استان و کشور نهادینه شود و اگر آتش‌سوزی و سیل رخ داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون خسارات جدی مقابله کنیم.
باشگاه خبرنگاران

دیدگاه‌ها  

#1 محمد رضا 1396-04-03 08:03
آتش سوزی جنگلهای بلوط هم به فرهنگ عمومی تبدیل شده
نقل قول کردن
#2 کیوان 1396-04-03 15:19
الان که فصل تابستان است و گیاه ها خشک شده اندچند تراکتور بیارید که زمین اطراف اون شخم بزنه نه اینکه بمونیم ببینم کی آتش سوزی میشه مردم بیچاره دست خالی برن خاموش کنن بیشتر این اتش سوزی ها به خاطر اینه که اتیش میزنن که سال دیگه گندم و.. داخلش بکارن پس جلو اونا رو بگیرید ممنون میشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا