یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: با تمام قدرت به کارم ادامه خواهم داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" عصر شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همان‌طور که حکم انتصابم را سال ۹۲ گرفته‌ام، با قدرت به کارم در استانداری ادامه خواهم داد.
وی با ‌بیان این که شایعاتی در فضای مجازی در خصوص انتصاب مدیران دست به دست می‌چرخد و هر کسی تحلیلی خاص می‌کند، افزود: بعد از انتخابات، طبیعی که عده‌ای گمانه‌زنی کنند و ایرادی هم ندارد که بگویند استاندار یا فلان مدیر می‌رود، وزیر می‌شود و... زیرا همیشه همین‌طور بوده است.
استاندار لرستان تصریح کرد: به مدیران تأکید می‌کنم با قدرت کارشان را ادامه دهند و به این شایعات توجه نکنند.
بازوند در بخشی از سخنان خود با بیان این که صادرات امسال در لرستان را روی افزایش ۲۸ درصدی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، خاطرنشان ساخت: از مدیران دستگاه‌ها به‌ویژه اتاق بازرگانی انتظار داریم در این راه کمک کنند.
وی گفت: سال قبل نیز افزایش خوبی داشته‌ایم لذا افزایش ۲۸ درصدی صادرات، دور از ذهن نیست.
استاندار لرستان با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال و تولید داخلی، گفت: بانک‌ها موظف هستند که تا پایان خردادماه سال جاری گزارش پرداخت تسهیلات سه ماه اول سال در خصوص بخشودگی سود تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان را ارائه کنند تا نتایج اقدامات سه ماه نخست سال جمع‌بندی شود‌.
وی ادامه داد: بانک‌ها همچنین موظف هستند، طبق دستورالعمل طرح رونق تولید ظرف 15 روز برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اقدامات لازم را انجام دهند.
بازوند به برخی مشکلات تولید کنندگان بخصوص تمدید وام سرمایه در گردش اشاره و اظهار کرد: بانک‌ها قبلاً اعلام کرده بودند که اگر کسی مایل به تمدید سرمایه در گردش است باید اقدام به تهیه پیش فاکتور مجدد نماید که این موضوع موجب پرداخت هزینه از سوی متقاضی می‌شد لذا در این نشست مصوب شد که با همان فاکتورهای قبل٬ این مبالغ پرداخت شوند.
بازوند همچنین در خصوص توزیع اعتبارات فنی و اعتباری اظهار داشت: امسال ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار ارتقا شاخص‌های اقتصادی در اختیار داریم و می‌توانیم مبلغ ۵۰ درصد را برای کمک‌های فنی و اعتباری اختصاص دهیم.
وی خاطرنشان کرد: توزیع این اعتبار توسط معاونت امور اقتصادی استانداری و سازمان صنعت و معدن صورت می‌گیرد و بایستی این‌ها برنامه‌ریزی توزیع را از سازمان برنامه‌ریزی اخذ کنند.

 
خبر: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1396-03-28 00:16
اميدوارم دولت تدبيرواميددر دوره جديد يك استاندار قوي تر براي لرستان انتخاب كند
نقل قول کردن
#2 خایدالو 1396-03-28 00:33
خیلی کار می کنید خیبر با تلاش شبانه روزی شما و همکارانتان به لیگ دو سقوط کرد
یک لحظه صبر کنید ببخشید سقوط خیبر تقصیر دولت قبله
:D :D :D :D :D :D :D :D
نقل قول کردن
#3 معلم دانشگاه درخرم آباد 1396-03-28 00:44
میشودنمونه ای ازکارهای عام المنفعه که برای مردم محروم این استان کشیده ایدرانام ببریدمثل بام خرم آباد که جزآثاردهمرده است شایدسه راهی گلدشت راکه هیچ مشگل ترددی نداشت وآنرا3سال پیش خراب کردیدومردم وکسبه رابیکارکردیدوآه ونفرین این اهالی راکه حتی درفکرساختن آن نیستیدرامیگوئید کارکردم
نقل قول کردن
#4 سردار 1396-03-28 01:36
آقای استاندار شما دو ماه پیش مصاحبه کردین و گفتین دیگه دوره خدمتم تموم شده و حتی اگه دولت روحانی رای بیاره و پیشنهاد تداوم خدمت در استانداری لرستان رو بهم بدن قبول نمیکنم و فلان . صرفا جهت یادآوری
نقل قول کردن
#5 همشهری 1396-03-28 01:59
یادش بخیر قبلا یکی گفت با قدرت از معاونم
دفاع میکنم معاون عوض شد

وقتی که رئیس جمهور میگه میخواه کابینه رو عوض کنم یعنی وزیر جدید میاد پس مدیر کلا هم عوض میشن
حالا چه لزومی داره آقای استاندارد دلداری بده
نقل قول کردن
#6 کیوان 1396-03-28 09:46
آقای استاندار محترم میشه عملکردتون رو بگید تیم خیبر رفت دسته دوم هتل صخره ای شد میراث فرهنگی بام لرستان رها شد کارخانه پارسیلون افتتاح نشد کارخانه چرم پوست چی شد ؟ کشت و صنعت چوپان استخدام کرد ؟ عملکرد دیگه ای هست من یادم رفته اها فرودگاه خوب بود مرسی
نقل قول کردن
#7 یلدا 1396-03-28 10:15
خدا کنه اگه عوض شدن یه گروه مدیر کارآمد و دلسوز بیان سر کار. چون یه سری از مدیران گرامی جز تضعیف حقوق کار مندان خویش و مردم و ستیزه جویی با انسانهای صادق و کاردان و پاکدست در ادارات هیچ کار مثبت دیگری در پرونده ی مدیر کلی خویش ندارند. صرفا جهت اطلاع حضرات
نقل قول کردن
#8 شهرام 1396-03-28 13:10
قدرت باید همراه با تدبیر باشه . همراه با مسیولیت بذیری . نه اینکه تا یک انتقاد ساده از مسیولی شد سریع بگه دولت قبل یا مثلا بگه دولت قبل کجا بودید . که البته این حرف به اقای بازوند نمیاد چرا که ایشون در دولت قبل هم مسیولیت های کلان داشتند .اگر نتیجه با قدرت کار کردن استاندار اینه که ما می بینیم بس وای به حال استان هایی که استاندارشون باقدرت کار نمی کنه .
نقل قول کردن
#9 خرم آبادیم 1396-03-28 13:26
آقای استاندار این پست و پست های مدیران امانتی بیش نیست
هیچ موقع به مقام غره نشو چرا که زمین در حال گردشه
چه دولت چه استانها باید مجموعه ها و مدیرانشون رو جوانسازی کنند
شما هم اگه میخوای بمونی مدیران کهنسال رو تعویض و مدیران جوان رو جایگزین کن
مدیر جوان میتونه تو روز بالای ۸ ساعت کار مفید انجام بده اما مدیر مسن نمیتونه
لرستان نیاز به مدیر کار کن داره حال قضاوت با خودت
نقل قول کردن
#10 خرم آبادیم 1396-03-28 15:12
به نقل از یلدا:
خدا کنه اگه عوض شدن یه گروه مدیر کارآمد و دلسوز بیان سر کار. چون یه سری از مدیران گرامی جز تضعیف حقوق کار مندان خویش و مردم و ستیزه جویی با انسانهای صادق و کاردان و پاکدست در ادارات هیچ کار مثبت دیگری در پرونده ی مدیر کلی خویش ندارند. صرفا جهت اطلاع حضرات

احسنت ؛ حق رو باید گفت
نقل قول کردن
#11 اکبر-ظ 1396-03-28 16:18
اگه تو این چند سال اتی تونستید راه اهن دورود-خرم اباد- اندیمشک و بزرگراه خرم اباد - اراک را به سرانجام برسانید اونوقت ما میگیم واقعا کار کردید .
نقل قول کردن
#12 علی 1396-03-28 17:08
مسئولیتها امانتند، بیت المال امانت است، زیرمجموعه امانت است وای به حال آنانکه خیانت در امانت بکند! 4 سال زمان کمی نیست کارنامه 4 ساله باید خیلی برجسته و روشن باشد، چرا لرستانی که در همه انتخاباتها سطح مشارکتش بالاتر از میانگین کشوری بوده در این انتخابات 58 درصد مشارکت داشت در حالیکه میانگین کشوری 73 درصد بود؟؟؟!!
نقل قول کردن
#13 کوکلا 1396-03-28 23:23
متاسفانه دلایلی که مخالفان برای اثبات موفق نبودن جناب استاندار پر تلاش و دلسوز می آورند بسیار بچگانه است مثلآ چون تیم خیبر به لیگ دسته دو سقوط کرد مقصر استاندار بوده یا چونکه فلان پل یا راه آهن فلان شهر درست نشده استاندار ضعیف بوده متأسفانه جماعت لر بیگانه پرست است ولی جهت اطلاع بگویم اگر واقعا دولت تهران قصد توسعه و رشد لرستان را داشته باشد و بودجه کافی را به موقع تخصیص دهد آقای مهندس بازوند بهترین عملکرد را خواهد داشت پس مقصر پروژه که چندین سال است خاک می خورند و دولت بودجه نمی دهد استاندار نمی باشد اگر اینچنین نبود که لرستان الان این وضعیت نداشت و بیشتر کسانی که منصفانه قضاوت نمی کنند همان افراد طایفه گرایی هستند که آقای استاندار اجازه نفوذ و غارت بودجه را به آنها و نداد و برای همین به دنبال یک استاندار غیر لر هستند تا به مقاصدشان برسند هرچند که معلوم نیست استاندار در لرستان بماند یا تشریف ببرند اگر قرار شد که ایشان بمانند مطمئن هستم با شناخت عمیقی که از موانع توسعه و پیشرفت دارند موفق ترین و شایسته ترین استاندار برای لرستان هستند در ضمن بنده در لرستان زندگی نمی کنم
نقل قول کردن
#14 شهروند 1396-03-29 18:16
کوکلا جان کسی با استاندار مشکل نداره؛ لطفی بکن رزومه مدیران کل و سن بعضی هاشون و معاونین رو بگیر بعد قضاوت با خودت. سوال ما از استاندار اینه دلیل عدم تعویض مدیران چیه؟
نقل قول کردن
#15 خایدالو 1396-03-29 21:03
جناب کوکلا سقوط خیبر یک نماد از کارهایی هست که انجام نداده اند وقتی نمی توانند یک تیم دسته اولی را اداره کنند یا اسپاسر برای آن پیدا کنند چگونه بیکاری و محرومیت لرستان را می توانند بر طرف کنند
همین حمایت های حزبی بلای جان لرستان شده و هرسال اوضاع لرستان بدو بدتر می شود
تنها راه پیشرفت لرستان حمایت نکردن از هر دو حزب ایران است که هیچ سودی برای لرستان نداشته و نخواهند داشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا