یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: باید بدون ملاحظه کالاهای قاچاق امحا و به آتش کشیده شوند، این به آتش کشیده شدن اسراف محسوب نمی‌شود.
به گزارش یافته، "عباس گودرزی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به سرانجام خودروهای لوکس قاچاق، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند قاچاق خنجری از پشت به پیکر نظام است که پدر تولید مملکت را درآورده است.
 وی افزود: باید با متخلفان قاچاق کالا بدون ملاحظه و مماشات برخورد شود چراکه اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی در جامعه محقق شود باید موانعش را برطرف کنیم و این مسئله جزء ضروریات آن است.
 گودرزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: قاچاق ضد تولید داخل است، پس اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه در جامعه محقق شود باید موانع آن که بزرگ‌ترین عامل قاچاق کالا است را برطرف کنیم.
 وی ادامه داد: مصرف کالای ایرانی بزرگ‌ترین حمایت از تولید داخلی است و مانع اصلی که باعث می‌شود تولید داخل آسیب ببیند و این بند مهم پیاده نشود بحث قاچاق کالا است، زمانی که کالا قاچاق شد و به قیمت پایین‌تر به دست مشتری رسید تولیدکننده ما زمین‌گیر می‌شود و اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه پیاده نمی‌شود. از این رو مردم وظیفه دارند که کالای داخلی مصرف کنند و قوه قضاییه نیز وظیفه دارد تا با قاچاقچیان و متخلفان در این زمینه به صورت جدی و بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد کند، همچنین مجلس باید به نحوی قانون‌گذاری و ریل‌گذاری کند که خلأهای موجود برطرف شود و از سوی دیگر دولت نیز باید وظیفه اجرایی‌اش را به نحو احسن انجام دهد.
 نماینده مردم بروجرد تاکید کرد: معتقدم باید بدون ملاحظه کالاهای قاچاق امحا و به آتش کشیده شوند، این به آتش کشیده شدن اسراف محسوب نمی‌شود، اگر این کار را نکنیم تولید ما نابود، جوان ما بیکار و بیچاره و کانون خانواده از هم فروپاشیده خواهد شد، چراکه اگر فرصت شغلی برای جوان فراهم نشود کانون خانواده از هم می‌پاشد.
 نماینده مردم بروجرد در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم قوه قضاییه باید در ارتباط با کسانی که نسبت به مقابله با قاچاق کالا کمترین اهمال‌کاری و کوتاهی انجام می‌دهند ورود و همان‌گونه که مورد تائید مقام معظم رهبری است از این آفت جلوگیری کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-03-25 12:28
ینی چی اسراف نیست..ماشین پیزولی گران قیمت تولید نکنید تا مردم سراغ این ماشینا نرن ..
نقل قول کردن
#2 ناشناس 1396-03-25 13:04
خدایا این طرز فکر ببین!!!! آقای بروجردی این ماشین ها بهترین خودروهای دنیا هستن، شما 12ساله دارید سمند لش و پراید ارابه مرگ با قیمت هنگفتی به مردم میفروشید! حالا اگر این ماشین آتیش بزنی اوضاع مملکت درست کردی؟ آقای بروجردی چرا هیچ وقت به کیفیت پایین خودروسازای داخلی اعتراض نمیکنی؟ چرا پراید لگن به مردم 20میلیون میندازن خونتون به جوش نمیاد؟
نقل قول کردن
#3 مهندس 1396-03-25 13:12
متاسفانه ماشین های ایرانی در اصل تمام قطعات و تکنولوژی ی طراحی شان از خارج وارد می شود و ما مهندسان ایرانی در ساخت آنها نقشی نداریم،چون به سود مافیای خودرو سازان سایپا و ایران خودروست،نمونه واضح مهندس آرین است که مظلومانه مجبور شد به خارج از کشور برود.
نقل قول کردن
#4 ناشناس 1396-03-25 13:14
این ماشین به آتیش نکشید، حداقل به عنوان هدیه اینا رو به مغزها ونخبه های کشور و یا همون دانشمندای اتمی کشورمون بده! این جوونای عرب حوزه خلیج فارس دو هزار سواد و مدرک جوونای ایرانی ندارن اما لامبورگینی و فورد و مازراتی سوار میشن! بعد جوون مملکت ما نمیتونه یک پراید قسطی بیاره
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-03-25 13:42
به جای به آتش کشیدن ، کمی روی خودروهای داخلی نظارت کنید و خودرو بدون کیفیت و گران دست مردم بیچاره ندید .
نقل قول کردن
#6 شهروند 1396-03-25 13:44
لطفا به جای آتش زدن کالای قاچاق با عوامل ورود کالاهای قاچاق به کشور برخورد جدی بشه.
نقل قول کردن
#7 رسول 1396-03-25 13:54
باشه ، حتما اینکارو میکنیم.امر دیگه ای باشه؟؟؟!!!
نقل قول کردن
#8 احمدرضا 1396-03-25 18:12
جناب آقای گودرزی جناب عالی اینهمه بیانیه صادر فرمودین لطفا بفرمایید تاحالا چکار کردین واسه شهرتون؟

یه دوتا کارخونه راه اندازی کن این جوانان رو مشغول بکار کن توی شهرت.همه ی ملت ایران میدونن قاچاق از هرمدلش واسه مملکت ضرر داره.همه میدونیم که اکثر قطعات تولیدی خودروهای داخلی ساخت چین هستن.

قاچاقچیای دیگه رو هم مثل قاچاقچیای موادمخدر اعدام کن نه جریمه.
نقل قول کردن
#9 علی 1396-03-25 21:21
آقای نماینده عزیز خیلی تند صحبت میکنید برادر عزیز کاش اینها را بفروش برسانند وپولش را خرج دختران بی جهیزیه وکارگران چند ماه حقوق نگرفته وزنان سرپرست خانوار وتمام مستمندان سرزمین مان کنند به خدا تمام دنیا مالیات بیشتری از قشر ثروتمند میگیرن وآن را خرج زیر ساختهای مملکتشون میکنن .تورو خدا این همه تند روی نکنید .
نقل قول کردن
#10 بیژن 1396-03-25 23:18
آخه با این کار مگه صاحب اون خودروی لوکس میاد و سمند ال ایکس ef7 سوار میشه؟؟
ملت ما هم حق دارن زندگی قشنگ داشته باشن.دولت بره و تکنولوژی خود را آپدیت کنه و دست از تولید آشغال برداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا