یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی، یک آموزشیار نهضت سوادآموزی شهرستان نورآباد به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در پی حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی یک آموزشیار نهضت سوادآموزی شهرستان نورآباد به نام «هانیه اکبریان» به شهادت رسید.
این بانوی 37 ساله دلفانی جهت ملاقات با نمایندگان و پیگیری برخی امور به مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بود که به دست تروریست‌ها به شهادت رسید.
صحبت الله آزادی نیز که اهل دلفان است در این حادثه مجروح شده که در حال حاضر، حال عمومی وی مساعد است.
در حوادث تروریستی امروز چهارشنبه در مرقد امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی 12 تن شهید و 44 تن زخمی شدند.
 
 
تسلیت مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان
خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی و شهادت آموزشیار نهضت سوادآموزی شهرستان نورآباد شهیده «هانیه اکبریان» در پیامی گفت: اقدام تروریستی در حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی؛ سند محکم دیگری از ددمنشی و سبوعیت دشمنان ملت مسلمان و صلح‌جوی ایران است که چشم دیدن امنیت و آرامش مردم ایران را ندارند.
در این پیام آمده است:
با خبر شدیم که در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی یکی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی شهرستان نورآباد به نام هانیه اکبریان به فیض عظیم شهادت نائل شدند؛ اقدام تروریستی عمال تکفیری در حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی؛ سند محکم دیگری از ددمنشی و سبوعیت دشمنان ملت مسلمان و صلح‌جوی ایران است که چشم دیدن امنیت و آرامش مردم ایران را ندارند و احساس می‌کنند که با روش‌های پلید تروریستی می‌توانند امنیت ملی و اقتدار کشور را نشانه گیرند.
تروریست‌های تکفیری وابسته که به‌طور نهان و آشکار مورد حمایت استکبار جهانی قرار دارند، باید بدانند که با انجام چنین اعمال ننگینی نمی‌توانند در عزم راسخ ملت قهرمان و مسلمان ایران برای پیشرفت کشور و اعتلای ایران اسلامی خللی وارد نمایند.
این‌جانب ضمن محکوم کردن این واقعه دردناک، مراتب همدردی و تسلیت خود و خانواده بزرگ فرهنگیان لرستان را خدمت خانواده داغدار و مصیبت‌دیده ابراز می‌کنم و از خداوند متعال برای همه جان‌باختگان به‌ویژه شهیده هانیه اکبریان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیدگاه‌ها  

#1 شاهد 1396-03-17 23:45
جناب دریکوند اگر کار این بنده خدا توی استان حل میشد الان شهید نمی شد و پیش خانوادش بود.کمی به آخرت هم فکر کنید
نقل قول کردن
#2 سردار 1396-03-18 00:15
خداوند رحمتشون کنه
نقل قول کردن
#3 رًضایی 1396-03-18 00:45
مجروح دیگرلرستانی حسین خدایی
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-03-18 00:48
شهید جواد تیموری هم لر تویسرکان هستن
نقل قول کردن
#5 امیر 1396-03-18 00:52
ایشون مربی پیش دبستانی بودن.خدا رحمت کنه
نقل قول کردن
#6 مهشید 1396-03-19 16:59
روحشان شاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا