یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس دادگستری الیگودرز گفت: دستگاه قضایی با کسانی که نظم و امنیت جامعه را مختل کنند برخورد قاطع خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "امیر هوشنگ فتحی" در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بحث موسسه اعتباری آرمان و تجمعات سپرده‌گذاران گفت: این مشکل در سراسر کشور بروز کرده و همه مسؤولین از جمله سران قوا در حال رفع آن هستند.
وی با اشاره به اینکه سپرده گذاران حق و حقوقی دارند و باید به پولشان برسند افزود: تجمع نه‌تنها باعث رفع مشکل نمی‌شود بلکه موجبات اخلال در نظم عمومی می‌شود و متأسفانه در این بین مشاهده‌شده برخی که هیچ مبلغی در موسسه سپرده‌گذاری نکرده‌اند با سوءاستفاده از فرصت پیش‌آمده به دنبال تحریک دیگران و ایجاد اغتشاش هستند که فیلم‌های آن‌ها مستندسازی شده و دستگاه قضایی برخوردی سخت‌گیرانه با عوامل ناامنی خواهد داشت.
فتحی افزود: در پی جلساتی که نمایندگان سپرده‌گذاران با فرماندار داشته‌اند این اعتراضات منتقل و پیگیری‌ها از سوی فرماندار ادامه دارد و استاندار نیز مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور صورت داده است.
وی به املاک و دارایی‌های موسسه آرمان اشاره نمود و گفت: دادستانی تهران تمام اموال موسسه را در تهران و مشهد توقیف نموده و سپرده‌گذاران یقین بدانند که به پول خود خواهند رسید و ما هم در کنار آن‌ها تا حصول نتیجه هستیم، ولی لازم است سعه‌صدر داشته و از تجمع و اقدامات غیرقانونی خودداری نمایند.
رئیس دادگستری افزود: امروز امنیت و آرامش جامعه برای ما از همه موارد مهم‌تر است و دستگاه قضایی نمی‌تواند ناظر قانون‌شکنی و ساختارشکنی و سلب امنیت مردم باشد و برخورد نکند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به امنیت امروز کشور اشاره نمود و افزود: این امنیت مرهون خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است و خوشبختانه شهرستان الیگودرز هم به‌رغم گستردگی ازجمله مناطق امن کشور و استان است و همین موضوع شرایط را برای سرمایه‌گذاری فراهم نموده است.
این مسوول قضایی شهرستان با اشاره به خط و مشی دستگاه قضایی گفت: همواره در راستای تحقق اهداف این دستگاه که متأثر از اهداف عالی نظام می‌باشد جهت اجرای عدالت و دفاع از حقوق محرومین و مظلومین از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود و همچون گذشته برخورد جدی با مجرمین و متجاوزین به حقوق مردم و بیت‌المال خواهد شد.
وی به برگزاری انتخابات اخیر هم اشاره نمود و گفت: با تلاش تمام عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی و انتظامی، انتخاباتی باشکوه برگزار و خوشبختانه در الیگودرز کمترین مورد تخلف گزارش شد.
وی در ادامه به مشکلاتی که در جامعه رواج پیدا نموده اشاره کرد و گفت: متأسفانه از مشکلات امروز گسترش طلاق عاطفی، حاشیه‌نشینی و فاصله گرفتن مردم از انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد که نباید با آن‌ها انفعالی برخورد شود.
فتحی به مشکلات موجود و ناهنجاری‌ها در فضای مجازی هم اشاره نمود و افزود: یکی از ضروریات امروز در شهرستان الیگودرز راه‌اندازی پلیس فتا می‌باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 لک 1396-03-12 17:47
پولمان را بدهند تا تجمع نکنیم. مگر نمیگویند پول دارند پس چرا پول مردم را نمیدهند و معطل میکنند؟ خیلی بیکاریم بیاییم جلوی موسسه تجمع کنیم وقتی مجبوریم صبح تا شب برای دو قران پول همش بدو بدو کنیم
نقل قول کردن
#2 محمدآریان 1396-03-12 19:48
درتعجبم چرا با اختلاسگران وچپاولگران پول مردم‌برخورد نمی شود اما می خواهند با تجمع مردم‌برای احقاق حق خود برخورد کنند برابرقانون اساسی تجمع واعتراض بدون سلاح مجاز است چرا مسوولین خود مطیع قانون نیستند
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1396-03-12 21:53
موسسه گند بالا آورده! پول مردم نمیده اونوقت نماینده خرم آباد جناب ملکشاهی راد میگه این موسسه اشتغال زایی کرده!!!
نقل قول کردن
#4 bahram 1396-03-12 22:39
لطفا به اختلاس گران و دزدان هم بگویید از اختلاس و دزدی خودداری نمایند
نقل قول کردن
#5 مالباخته 1396-03-12 23:50
مافقط پولمان رامیخواهیم مانه مخل امنیت هستیم ونه ضدانقلاب تمام دارائیه سپرده گذارها به این موسسات سپرده شده برای چی مردم راتهدیدمیکنید. :-)
نقل قول کردن
#6 مال باخته 1396-03-13 05:19
به جای اینکه جلوی تجمع این دوستان مال باخته رابگیرید جلوی اختلاس گران رابگیرید
نقل قول کردن
#7 همشهری 1396-03-14 02:09
واقعا جای تاسف دارد در سطح شهر تعداد این موسسات از لبنیتیها بیشتر است هر کسی امده با اخذ مجوز موسسه قرض الحسنه می زند ودر برخی موارد بر سر در ان بانک می نویسند و هیچ مرجعی نیست جلوی انان را بگیرد بهترین کار این است مردم چند درصد سود کمتر بگیرند و پول خود را نزد بانکهای دولتی بگذارند تا بلای ارمان /بقیه صندوقها که در حال ورشکستگی هستند سرشان نیاید.
نقل قول کردن
#8 سعید 1396-03-14 12:13
اگر دنبال امنیت وآرامش بودید باید جلوی فعالیت چند ساله این موسسه (شر..تان) رو میگرفتین نه اینکه مردم رو تهدید کنید ما فقط سرمایه وحق خود رو طلب کردیم نه بیشتر.کسی نیست شفاف بگه مشکل چیه؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا