یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سرگردانی سپرده‌گذاران موسسه توسعه در لرستان گفت: دولت و بانک مرکزی باید در این زمینه پاسخگو باشند.
به گزارش یافته به نقل از خانه ملت، مجید کیانپور با اشاره به اعتراض سپرده‌گذاران موسسه توسعه (آرمان/فردوسی/وحدت) نسبت به عدم پرداخت سپرده‌های آن‌ها از سوی بانک در استان اظهار داشت: عدم نظارت بانک مرکزی نسبت به مؤسسات و بانک‌ها موجب نگرانی مردم شده است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که سپرده‌گذاران به دلیل عدم پرداخت سپرده‌هایشان از سوی بانک توسعه نگران هستند و در فرمانداری و استانداری حضور پیدا کرده‌اند افزود: دولت، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر اقتصاد پای‌کار بیایند و پاسخگوی مردم باشند.
وی با تاکید بر این که سپرده‌گذاران و مردم با این روند با مشکل مواجه شده‌اند افزود: هر چه سریع‌تر باید دولت، معاون رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد و همچنین رئیس بانک مرکزی پاسخ مردم را بدهند و نگذارند مردم و سپرده‌گذاران سرگردان بمانند.
کیانپور با بیان این که برخی از سپرده‌گذاران پول بازنشستگی و یا فروش خانه خود را در موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند ادامه داد: این در حالی است که موسسه سپرده‌های آن‌ها را در اختیارشان قرار نمی‌دهد.
وی با بیان این که کسی نیست که پاسخگوی مردم باشد بیان داشت: این امر موجب سلب اعتماد مردم از سیستم بانکی می‌شود و موجب می‌شود که دیگر مردم به این سیستم اعتمادی نداشته باشند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر این که دولت باید پاسخ بدهد گفت: اگر این گونه موسسات غیرمجاز هستند آن‌ها را جمع کنند چرا که این امر موجب نگرانی مردم شده است.
کیانپور با تاکید بر این که عدم نظارت بانک مرکزی بر موسسات مالی موجب این اتفاقات شده است گفت: دولت، معاون رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید به این گونه موسسات نظارت داشته باشند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت ورود دولت برای رسیدگی به این موضوع بیان داشت: باید برای رسیدگی به این موضوع از سوی دولت کارگروه ویژه تشکیل شود تا مشکل مردم و سپرده‌گذاران بررسی و رفع شود.

دیدگاه‌ها  

#1 بیکار 1396-03-07 16:00
با سلام افرین به نمایینده درود .
دولت تدبیر وامید کچاست مردم رو برای رای می خواید م
نقل قول کردن
#2 مم 1396-03-07 16:47
اقای کیانپور باید کسانی جوابگو باشند که در دولت دهم مجوز تاسیس اینچنین موسساتی را داده اند؟؟
آقایان قوه قضایه چرا پیگیری نمیکنید که سرمایه این موسسه از کجا تامین شده است؟
نقل قول کردن
#3 تلگرام 1396-03-07 16:48
چرا به مردم آدرس غلط میدهید؟ مگر پول در حساب دولت است؟
این موسسه خصوصی است و باید یقه مسوولان موسسه را گرفت.
نقل قول کردن
#4 اکبر -ظ 1396-03-07 17:39
امروز صبح هم در خرم اباد تعداد زیاذی از مردم در سه راه مطهری پایین تر از دکه نیروی انتظامی جمع شده بودند .
نقل قول کردن
#5 فرهنگی 1396-03-07 18:44
فقط دولت مقررات. وقتی موسسه ای بااین تعدادکشته درکشور کارمیکند.مردم (خصوصابدبختای لرستان)چگونه تشخیص بدن که دولت نظارت بر مملکت نداری. آیا هرمغازه کوچکی بدون مجوز میتواندفعالیت کند؟حتماکاسه ای زیر نیم کاسه است درباره صاحبشان این موسسات.اگرغیرمج ازندچرافعالیت می کنند؟
نقل قول کردن
#6 رضا 1396-03-07 18:51
آفرین بر جناب کیانپور که حرف دل این مردم مظلوم رو زد،بقیه نماینده ها (مرکز استان)کجا هستن،چرا همیشه مردم مقصرن؟؟؟اگه از دولت قبلی مونده چرا در دولت جدید بعد از 4سال فعالیت حالا به فکر پلمپش افتادن ؟؟؟مردم انتظار رسیدگی دارن چرا به داد این مردم مالباخته نمیرسید؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#7 bahram 1396-03-07 19:22
بارها اعلام شده که این موسسه مجوز نداره.مقصر خود سپرده گذاران هستند
نقل قول کردن
#8 حسن 1396-03-07 19:53
دولت شیر این موسسات را دوشیده حالا که شیرشان خشک شده آنها را رها کرده اند تا مردم بدبخت هرخاکی که می خواهند سرشان کنند
نقل قول کردن
#9 شهروند 1396-03-07 20:20
این موسسات ربطی به دولت ندارند معلوم نیست چه نهادهایی پشت اینها هستند ظاهرا که فراتر از قانون هستند. چرا این موسسات تعطیل نمی شوند! هر سری یکی شون پول ملت را بالا می کشد
نقل قول کردن
#10 سردار 1396-03-07 20:24
بيرانوندي نماینده خرم آباد کجایی ؟ آقای ملکشاهی حدود دو ماه پیش اخبار زیادی از شما می شنیدیم ولی الان خبری ازتون نیست !!
بنظر من جریان اينطوره که بانک سپرده های مردم رو به صورت وام های کلان به اعضای دولت و استانداری دادن و الانم از خداشونه اعلام برشکستگي کنه که نه وام پس بدن و نه زحمتی .
نقل قول کردن
#11 حسین 1396-03-08 11:46
من خودم و4 تن ازخانواده ام برای رای دادن به روحانی 4ساعت سرپاایستادم وسربودم وحتی از طرف برخی بهم توهین کردند.این دستمزدمابودکه همه اندوخته ام رابباددادند.من معلم بازنشسته همکارآقای بیرانوندم کجاست که حرفی نمی زندبازهم درودبه غیرت محمدرضاملکشاهی
نقل قول کردن
#12 لرستان 1396-03-09 10:24
شما که یه سایت و خبرگزاری هستید حرف مارا به گوش دولت برسانید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا