یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان از تعیین اولویت‌های لرستان در جلسه مجمع نمایندگان استان خبر داد.
به گزارش یافته، "سید حمیدرضا کاظمی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با هدف تهیه برنامه‌ کاری منظم برگزار شد.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهت کارآمدتر شدن مجمع، توسعه و پیشرفت استان لرستان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد، بیان کرد: از مدیران استانی، وزرا و اعضای هیات دولت جهت حضور در مجمع نمایندگان استان لرستان دعوت خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولویت‌بندی لازم در برنامه‌ها و اهداف مجمع نمایندگان استان انجام شده است، افزود: اولویت‌بندی برای حل مشک استان انجام شده که در رأس آن‌ها موضوع اشتغال است و تلاش ما بر این است تا با تمرکز فراوان در زمینه اشتغال فعالیت‌های لازم را داشته باشیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات مربوط به راه و شهرسازی نیز در اولویت قرار گرفته است و برای ساماندهی راه‌ها و راه‌آهن برنامه ریزی شده است، ادامه داد: مشکل جدی استان لرستان را می‌توان معضل آب دانست و باید در دستور کار جدی قرار گیرد.
کاظمی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت نمایندگان استان لرستان در سطح ملی و استانی، متذکر شد: مهم‌ترین اقدام جلسه مجمع نمایندگان لرستان، اولویت‌بندی اهداف لرستان است تا بر این اساس عمل کنیم.
نماینده مردم پل‌دختر درمجلس با بیان اینکه لازم است برای حل مشکلات مردم بر اساس اولویت‌بندی‌ها، در مجمع نمایندگان استان لرستان فعالیت کنیم، گفت: تلاش مجمع نمایندگان استان لرستان استفاده از تمام ظرفیت‌های دولت در جهت رفع مشکلات استان لرستان است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادیم 1396-03-06 12:10
سلام مجمع نمایندگان استان
قرار بود شما تو سیستم مدیریتی با جوان سازی تحول ایجاد کنید
پس چه شد؟
چرا اجازه میدید بعضی از مدیران کهنسال باز در جاهای حساس باشن؟
مدیر بالای ۳۰ سال سابقه نمیتونه گره کور مشکلات رو باز کنه چرا که بدن و توانش این اجازه رو بهش نمیده
به خاطر رضای خدا و خروج لرستان از عدم پیشرفت حتما یه آمار از مدیران بالادست و پایین دست بگیرید و مدیران مسن رو در اسرع وقت با کمال احترام بازنشسته کنید و مدیران متخصص جوان و پرانرژی رو جایگزین کنید تا با تخصص و انرژی و فعالیت مستمر مشکلات رو حل کنن
نقل قول کردن
#2 اکبر -ظ 1396-03-06 13:57
نمایندگان محترم استان لرستان لطفا از تک روی و رقابت پرهیز کنید . روی زیر ساختها تمرکز کنید حوزه اب - بزرگراهها- راه اهن-بیمارستانها - نیروگاهها . سرمایه گذار زمانی حاضر به سرمایه گذاری در لرستان میشود که زیر ساختهای لازم فراهم باشد .چند سال پیش از ساخت بندر خشک در خرم اباد صحبت می کردند فکر خیلی خوبی است اما وقتیکه راه اهن و بزرگراه در کنار ان نباشد نمی توان روی بازدهی ان حساب کرد .با این روند کند ساخت راه ها در لرستان زیاد نباید به سرمایه گذاری بزرگ فکر کرد .
نقل قول کردن
#3 علی 1396-03-06 16:23
با نظر آقای خرمآبادیم موافقم مدیران سی ساله اگر میتونستن مشکلات لرستان رو حل کنند در اون سی سال مدیریتشون حل میکردند .\
در موردمشکل بی آبی استان ایجاد سد معشوره حق پایمال شده لرستان مظلوم است باید طرحهای آبخیزداری در سطح وسیع در استان اجرا شود من نمیدانم چرا نمایندگان استان خودرا جدا از مردم میبینند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا