یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: با متخلفین احتمالی انتخابات، برخورد قانونی صورت گیرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این که در انتخابات تخلفاتی صورت گرفته که مسوولان و دست‌اندرکاران انتخابات در حال رسیدگی هستند، افزود: مردم انتظار دارند با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: در این انتخابات کوچک‌ترین موضوع امنیتی نداشتیم که این موضوع بسیار اهمیت دارد و نشانه سلامت و امنیت انتخابات بوده است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد همچنین با بیان این که رقیب مقابل حدود 15 میلیون رأی داشت، اظهار داشت: تمکین کردن این نامزد نشانه پایبندی به انقلاب است و با این عمل اجازه ندادند همانند فتنه 88 اتفاقاتی صورت گیرد و دل دشمنان نظام شاد شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی همچنین با بیان این که مسوولان نظام باید تقوای سیاسی داشته باشند، تصریح کرد: در زمان انتخابات اگر کینه‌ای به وجود آمده، اکنون باید به محبت تبدیل شود نه این که نیش زدن و تحقیر کردن ادامه پیدا کند!
وی اظهار داشت: انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم با مشارکت 73 درصدی مردم برگزار شد و عظمت نظام و مردم را به رخ همگان نشان داد.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به این ‌که حضور مردم در انتخابات، جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی نظام است، افزود: حضور مردم، پشتوانه بزرگ نظام و انقلاب است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی همچنین با بیان این که بین نامزدهای انتخاباتی رقابت جدی وجود داشت، افزود: همان‌طور که دیدید و شنیدید، مطالبی در مناظره‌ها مطرح شد که به مصلحت نظام نبود و این گواه رقابت جدی و عمیق بین نامزدها بوده است.
وی در بیان داشت: آنچه مهم در این انتخابات مهم است، سربلندی مردم می‌باشد، مردم به نظام و رهبری اعتماد کردند و در رأی‌گیری حضور پیدا کردند.
 خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان این که رهبر معظم انقلاب با درایت کامل از مردم خواستند که در انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان ساخت: مخالفان هم اذعان داشتند که رهبر انقلاب هنر خود را نشان داده و مردم را پای صندوق‌های آمده‌اند.



مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-03-05 15:14
مخالفین روحانی بر عکس برخی طرفداران البته نه همشون مردمان نجیب و صلح طلب و موقعیت شناسی هستند که با وجود تخلفات گسترده دولت سکوت اختیار کرده اند . شما فرض کنید اقای رییسی به عنوان برنده انتخاب می شد . قطعا الان یک سطل اشغال سالم در کشور نمونده بود و همه رو اتش می زدند . البته
نقل قول کردن
#2 علی 1396-03-05 17:52
دولتیها در این انتخابات ترسیدند که رقیب قدرتمند و منسجم پیروز بشود، لذا بی پروا تمام توان و امکانات را به میدان آوردند و از هر شگردی استفاده کردند، محاسبه آنها این بود که اگرببازند باید بروند پس باید از تمام توانشان استفاده کرده و پیروز قاطع میدان باشند زیرا در این صورت اولا: رقیب هرگز به تظاهرات خیابانی نمیپردازد چونکه آنرا خلاف شرع و قانون و گناه بزرگ و خطری برای نظام اسلامی و موجب سوءاستفاده دشمنان میداند ثانیا : از راه قانونی وارد میشود و شورای نگهبان هم چون هزینه ابطال انتخابات بالاست هرگز انتخابات را ابطال نخواهد کرد،و...
نقل قول کردن
#3 بی طرف 1396-03-06 08:01
علی اقا مردم خودشان انتخاب کردندوهیچ ربطی به دولت نداشت .مردم آگاه هستند ودیگر فریب وعده های دروغ رو نمی خورند شما هم اگر می توانستی چرا تمام توانت را بکار نبردی که پیروز شوی
نقل قول کردن
#4 بیکار 1396-03-06 08:54
شورای نگهبان هم چون هزینه ابطال انتخابات بالاست هرگز انتخابات را ابطال نخواهد کرد،و...
-
شورای محترم نگهبان با رد صلاحیت احمدی نژاد ثابت کرد با هیچ کس عقد اخوت نبسته و فقط در چارچوب ارزش های نظام عمل می کند ؛ لذا اگر لازم باشد ده بار هم انتخابات را باطل می کند ؛ملت نگران نباشند.ا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا