یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: سال 1395 میزان یک هزار و 504 میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شد.
‎به گزارش پایگاه خبری یافته، " حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی" افزود: این در حالی است که سال 1394 میزان گاز مصرفی در استان بیش از یک هزار و 409 میلیون مترمکعب بوده است.
‎وی خاطرنشان کرد: در سال 95 بیشترین مصرف گاز در ماه بهمن بوده با رقم 189 میلیون مترمکعب و کمترین مصرف نیز خردادماه با 68 میلیون مترمکعب.
‎شمس گفت: در سال 94 نیز بیشترین مصرف در ماه دی با رقم 185 میلیون مترمکعب بوده و کمترین نیز در ماه شهریور با 80 میلیون مترمکعب.
‎مهندس شمس در ادامه با اشاره به اینکه مصرف گاز تابع شرایط زیادی می‌باشد عمده‌ترین عامل تأثیرگذار بر مصرف گاز را دمای هوا دانست.
‎وی با اشاره به اینکه مصرف گاز باید بیشتر به سمت استفاده در صنعت و تولید هدایت شود گفت: هم‌اکنون بخش عمده گاز در بخش خانگی مصرف می‌گردد و در این راستا شرکت ملی گاز ایران همواره روش‌های مصرف بهینه گاز را به اطلاع مردم می‌رساند و امید می‌رود در سال‌های آتی با رعایت این نکات شاهد کاهش هدر رفت گاز باشیم

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-03-01 14:56
جناب مدیر عامل عزیز انچه باعث مصرف بیشتر گاز در مناطق مسکونی است نبودن سازو کار مناسب در منازل برای بهینه کردن مصرف انرژی است . اگر وسایل گاز سوز استاندارد باشند و شیشه های منازل درزگیری یا دو جداره شوند و شکافها پوشانده شوند از هدر رفت انرژی جلوگیری می شود سوای این موضوع در ایران ساختمانها بنا بر اصول ذخیره سازی انرژی ساخته نمی شوند . در تابستان هم هدر رفت انرزی به همان دلایل بالا بیشتر است .
نقل قول کردن
#2 لرستان 1396-03-02 16:52
آقای مهندس شمس خرم آبادی با مدیریت عالی خود توانسته بالای ۹۰درصد از استان را گاز دار کند که نشان از تجربه و كار آمدی وی میباشد که جای تقدیر دارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا