یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دادگستری الیگودرز اظهار داشت: با کسانی که بخواهند در امنیت انتخابات اخلال ایجاد نمایند برخورد قانونی خواهد شد.
امیرهوشنگ فتحی در گفتگو با یافته ضمن اشاره به تلاش مجریان و ناظران و شورای تامین در راستای مهیا نمودن زمینه برگزاری انتخابات گفت: در روزهای آینده برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم که خوشبختانه شرایط برای حضور مردم فراهم می‌باشد و با توکل به خدا همچون گذشته با خلق حماسه‌ای دیگر برگی بر دفتر زرین و پر افتخار نظام افزوده شود.
وی با اشاره به اینکه از جمله مباحث و لازمه برگزاری انتخابات تامین امنیت می‌باشد افزود: دستگاه قضایی در راستای تامین امنیت فرآیند انتخابات مصمم می‌باشد و با کسانی که بخواهند در امنیت انتخابات اخلال ایجاد نمایند برخورد قانونی خواهد نمود.
 فتحی به پرهیز داوطلبان از بداخلاقی و قانون‌شکنی تأکید نمود و افزود: تشویش اذهان عمومی، سیاه نمایی تهمت و افترا به دیگران جرم محسوب می‌شود و با قانون‌شکنان برخورد خواهد شد.
وی افزود: به همین منظور دو شعبه ویژه در دادسرا و دادگاه تشکیل‌شده و خارج از نوبت به پرونده تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد نمود.
رییس دادگستری افزود: در انتخابات سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری الیگودرز از جمله شهرستان‌هایی بود که بهترین و سالم‌ترین انتخابات را برگزار نمود و امسال هم با همراهی و همکاری همه مردم و مسؤولین بار دیگر انتخاباتی پرشکوه و سالم در این شهرستان برگزار می‌شود.
فتحی به سخنان و شایعاتی که در رابطه با پرونده فروش حواله قیر شهرداری مطرح می‌شود اشاره نمود و افزود: در این پرونده که مربوط به فروش غیرقانونی حواله ۳۷۶ تن قیر یارانه‌ای شهرداری الیگودرز می‌باشد از همان ابتدا حساسیت‌های بسیاری وجود داشت و حتی مسؤولین و به‌ویژه امام‌جمعه محترم شهرستان بر رسیدگی قانونی به این پرونده تاکید داشتند.
 وی گفت: دادگستری شهرستان در اسرع وقت نسبت به جمع‌بندی و مستندسازی اقدام و در کمترین زمان پرونده به دادسرای ویژه کارکنان دولت در تهران ارسال و هم‌اکنون در شعبه بازپرسی دادسرای مذکور مفتوح به رسیدگی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه در رسیدگی به این پرونده هیچ مانعی وجود نداشته و ندارد افزود:
دستگاه قضایی در راستای دفاع از حقوق بیت‌المال با هیچ‌کس تعارف ندارد و تسلیم فشارهای سیاسی نخواهد شد.
فتحی افزود: پس از صدور حکم قطعی پرونده مذکور نتایج به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-02-23 15:10
فقط در بخش قیر فساد نداشتیم .اللهم عجل لولیک الفرج.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا