یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری خرم‌آباد در دستور کار قرار دارد و بر اساس قانون با صنوف آلاینده برخورد خواهد شد.
به گزارش یافته، مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری خرم‌آباد با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون 70 درصد از صنف جوشکاران به شهرک قاضی انتقال پیدا کرده‌اند. همچنین حدود 80 درصد از نمایشگاه‌های اتومبیل هم تاکنون به خارج از شهر انتقال پیدا کرده‌اند که 20 درصد باقیمانده هم به زودی منتقل می‌شوند.
«علیرضا رشیدفرد» با بیان اینکه 60 درصد عمده‌فروشان سطح شهر با پیگیری و اقدامات انجام شده به خارج از شهر انتقال پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: در حال حاضر پرونده صنوف جوشکاران، عمده فروشان و نمایشگاه‌های اتومبیل که هنوز انتقال داده نشده‌اند، در مراجع قضایی باز است و امیدواریم مطابق با قانون جریمه‌های سنگینی برای آن‌ها تعیین شود.
رشیدفرد ادامه داد: مشکلی که در این میان وجود دارد این است که صاحبان اصناف در این زمینه همکاری لازم را ندارند. از طرفی به نظر می‌رسد قانون باید در این زمینه بازدارنده‌تر باشد و احکام سنگینی برای آن‌ها مشخص کند.
این مسئول با بیان اینکه طبق قانون فعالیت اصناف آلاینده و مزاحم در شهر ممنوع است، تأکید کرد: شهرداری به ویژه سازمان میادین و مشاغل از همه توان خود برای ساماندهی اصناف استفاده خواهد کرد. با توجه به این که امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک قاضی فراهم است از صاحبان صنوف می‌خواهیم در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: بارها در خصوص اهمیت و ضرورت فعالیت صنوف آلاینده در خارج از شهر صحبت شده است که عمده‌ترین سود آن کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی است. فعالیت صنوف آلاینده در سطح شهر نتیجه‌ای جز ایجاد مزاحمت و تعدی به حقوق شهروندان ندارد؛ موضوعی که باید فرهنگ‌سازی مناسب در خصوص آن صورت بگیرد./ منبع: همشهری

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-02-09 15:13
روبروی پل هوایی کوی فلسطین اول قاضی اباد پر از صنوف الاینده است که تا حالا هیچکدام انتقال نشدن بجز مزاحمت این صنوف تعاونی های مسافر بری هم مزید بر علت شدن . وقتیکه یک اتوبوس تعاونی تو خیابان شریعتی میخواد بره یا بیاد تو گاراژ 10 دقیقه راه بسته میشه این تعاونی ها باید انتقال داده بشن به ترمینال .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا