یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تعهد، پاک بودن، توانمندی دلسوزی و ولایی بودن را مهم‌ترین شرایط لازم برای داوطلبان شوراها و ریاست جمهوری است کما اینکه ملت ایران به یک رئیس‌جمهور دلسوز نیاز دارند تا علاوه بر حل مهم‌ترین مشکل مردم یعنی اشتغال و تولید، به ارزش‌ها هم پایبند باشد.
به گزارش یافته به نقل از ایکنا، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) در قیام عاشورا بار اندوه از دست دادن عزیزان خود را داشت و در زمان بیماری امام سجاد (ع) نیز در کنار ایشان بود کمااینکه حضور ایشان در تمام صحنه‌های اجتماعی همراه با عفاف و پاکدامنی بود‌.
وی اضافه کرد: شناخت رسالت سیاسی و پشتیبانی از مبارزات شهیدان و تربیت نسل شهادت‌‌طلب ازجمله کارهایی است که آن حضرت در زمان زندگی خود انجام داده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: بر اساس اصل ۱۴۳ قانون اساسی، مهم‌ترین مسئولیت ارتش حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ارتش نقش خود را در دفاع از نظام، انقلاب و تمامیت ارضی کشور به‌خوبی ایفا کرده است؛ بعد از پیروزی انقلاب در قائله کردستان ارتش با تمام قوا توطئه دشمنان را در کردستان خنثی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس از جنوب، غرب و هرکجا که تجاوز رژیم بعث عراق وجود داشت حاضر بود، ارتش در عملیات متعدد و هماهنگی که بین نیروهای مسلح وجود داشت نقش اساسی داشته و تقدیم هزاران شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده از ارتشیان گواه بر این مسئله است که ارتش مایه افتخار و غرور کشور بوده است.
وی بیان کرد: پس از جنگ نیز هرکجا که برای دفاع از نظام اسلامی لازم بوده ارتش با تمام وجود حاضر بوده است، امروز نیز در مقابله با گروه‌های تروریستی ارتش حضور دارد، ارتش در مقابل توطئه تروریست‌ها حتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی و در دفاع از نظام حضور پیداکرده است.
آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم از ارتش جمهوری اسلامی ایران گواه بر خدمات ارزشمند این عزیزان است و از خداوند می‌خواهیم ارتش را که امروز یک ارتش مکتبی و الهی است که در دفاع از مردم فداکاری می‌کند نصرت و پیروزی عنایت فرماید.
امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مشارکت پرشکوه و حداکثری مردم را در انتخابات ضروری دانست و گفت: رقابت سالم و منطقی باید با رعایت اخلاق و ادب، حفظ امنیت و وحدت جامعه، انتخابات آگاهانه و با بصیرت مردم انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: برای تحقق این عوامل باید برنامه‌ریزی صحیح صورت بگیرد تا شان و جایگاه جامعه اسلامی به‌درستی حفظ شود.
آیت‌الله میرعمادی تعهد، پاک بودن، توانمندی دلسوزی و ولایی بودن را مهم‌ترین شرایط لازم برای داوطلبان شوراها و ریاست جمهوری برشمرد و بیان کرد: ملت ایران به یک رئیس‌جمهور دلسوز نیاز دارند تا علاوه بر حل مهم‌ترین مشکل مردم یعنی اشتغال و تولید، به ارزش‌ها هم پایبند باشد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات در ایران اسلامی، اضافه کرد: نخستین مؤلفه که باید در انتخابات مدنظر باشد، مشارکت و حضور پرشور و باعظمت و حضور حداکثری مردم در انتخابات است که این انتخابات مایه افتخار و غرور ملی خواهد شد و مردم در این انتخابات باشکوه حضور پیدا می‌کند.
آیت‌الله میرعمادی افزود: مؤلفه دوم رقابت سالم و منطقی با رعایت اخلاق و ادب در انتخابات است، مؤلفه سوم مسئله حفظ امنیت و وحدت جامعه است، انتخابات باید ضریب امنیت جامعه را بالا ببرد، انتخابات باید سبب تقویت، وحدت و هم‌بستگی گروهی شود نه این‌که انتخابات سبب اختلاف، تفرقه و ناامنی شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر این‌که نباید فضا برای دشمن باز شود، ادامه داد: مؤلفه چهارم مسئله سلامت انتخابات است که در سایه رعایت کامل قانون است، هم هیئت اجرایی و هم هیئت نظارت، کاندیدا و طرفداران کاندیدا باید قانون را رعایت کنند.
آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: ملاک باید قانون باشد، سلامت انتخابات در این است که مُهر قانون اجرا شود، هیچ‌کسی از قانون تخلف نکند، هیچ ‌کسی در رعایت قانون سستی و سهل‌انگاری نکند، اگر مراجع چهارگانه صلاحیت بعضی از افراد را رد کردند همه باید تمکین کنند.
وی گفت: آنچه مورد تأکید است مسئله همکاری دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات و رعایت قانون است، آنچه در انتخابات باید حاکم باشد مسئله قانون است، در پیشگاه خداوند کسانی را که تأیید و رد می‌کنیم باید پاسخگو باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: پنجمین مؤلفه‌ای که در انتخابات مهم است انتخاب آگاهانه و با بصیرت مردم است، مردم باید از الآن به فکر باشند، چه در انتخاب شورای اسلامی و چه در انتخابات ریاست جمهوری، آنچه را که در انتخابات برای ما بسیار مهم است این است که رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که به درد کشور بخورد.
وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور انقلابی می‌خواهیم که به فکر اشتغال، تولید، ارزش‌ها باشد، باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که تمام هم‌ و غم او مشکلات مردم باشد، باید به‌دنبال دولت کارآمد، دولتی که در شرایط فعلی کشور بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی با تکیه‌بر توانمندی داخلی و کشور را روبه‌جلو حرکت دهد و پیشرفت داخلی کشور خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1396-01-26 11:48
آهسته بیا آهسته برو گربه شاخت نزنه!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا