یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارکنان شرکت پارسیلون با تجمع درب استانداری از زحمات استاندار لرستان جهت احقاق حقوق این کارکنان تقدیر نمودند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز کارکنان شرکت پارسیلون لرستان برای قدردانی از زحمات استاندار لرستان به‌منظور خلع ید مدیرعامل سابق و احیای مجدد کارخانه و پرداخت بخشی از مطالبات تجمعی از نوع سپاس برگزار کردند.
کارکنان این شرکت به دلیل مطالبات حدود ۴۰ ماهه خود بارها با حضور درب استانداری مطالبات خود را از مدیر ارشد استان خواستار شدند.
قابل‌ذکر است در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ قسمتی از مطالبات کارکنان این شرکت با کش‌وقوس‌های فراوان به کارکنان این شرکت پرداخت شد.
شركت پارسيلون (سهامي عام ) به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده الياف فيلامنت نايلون و گرانول پلي آميد 6 در سال 1353 تأسیس شد. اين شركت در زميني به مساحت 200 هزار متر و زیربنای 120 هزار مترمربع احداث و در سال 1363 به بهره‌برداری رسيد. ظرفيت توليد سالانه اين شركت 14 هزار تن انواع نخ نايلون خام و استرچ و هزار تن گرانول پلي آميد 6 هست.
محصولات پارسيلون در صنايع تكسچر ايزينگ، بافندگي كتن و راشل، گرد باف، توليد نخ تور ماهيگيري، جوراب بافي، شلنگ و لاستيك مصلح و انواع قطعات پلاستيكي مهندسي مورداستفاده قرار می‌گیرد.


دیدگاه‌ها  

#1 سید نادر صورتیان 1396-01-23 17:28
سلام الحمدالله... که شاهد تجمع رضایتبخش کارکنان زحمت کش این کارخانه قدیمی شویم....
نقل قول کردن
#2 محسن 1396-01-23 20:33
مردم بايد واسه گرفتن حق قانوني خود بعد سالها تجمع كنن واسه تشكر درصورتي كه اين حق كارگراست و وظيفه استاندار حل مشكلات
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-01-23 23:48
از این کار خوب کارگران پارسیلون بایستی تقدیر شود ،این نشانه خوبی از ارتقای فرهنگ شهروندی و تجلیل خوب از مدیرانی است که پیگیر مشکلات مردم می باشند ، ما بایستی به گونه ای رفتار کنیم که مطالبات به حق خود را درست و به موقع طلب کنیم و از مدیران ارشد بخواهیم پیگر باشند و اگر مشکل حل شد به نحو خوبی نیز قدردانی کنیم ، یقینا این حرکات مدیران را در پیگیری معضلات و مشکلات مردم بیشتر تشویق می کند
نقل قول کردن
#4 کوکلا 1396-01-24 01:08
آقای کاربر محترم شماره 2 این حق برای سالهای خیلی پیش است چرا شما الان که حل شده طلبکارانه از حق کارگر دفاع می کنید بله این حق کارگر است ولی سالهای پیش ضایع شده حالا استاندار محترم این حق را زنده کرده و بهتر است شما هم تشکر کنید و سعی نکنید بهره برداری جناحی بکنید این حق زمان رئیس جمهور پیشین ضایع شده بود جناب استاندار متشکریم
نقل قول کردن
#5 آرمین 1396-01-24 11:44
زمانی پدر من تو همین پارسیلون کار می کرد من بچه بودم روزانه ۲۲تن تولید داشت وقتی زنگ میزدم کارخونه تاصدای پدرم بشنوم اپراتور پارسیلون پنج دقیقه فقط آهنگ سریال امام علی رومیذاشت بعدشم میگفت ساعتی دیگه زنگ بزن سرشون خیلی شلوغه!!!به قدری به پرسنل اون موقع می رسیدن که حرف نداشت! کلی ظروف دادن به کارکنان که لوگوی پارسیلون روش بود اما وقتی کارخونه رو واگذار کردن تولید روزانه به ۱۰ تن و ۵تن رسید واکثرا همه بازخرید کردن :cry: یادش بخیر. امیدوارم دوباره پارسیلون به شکوه قدیمش برگرده،این کارخونه تو خاورمیانه تک بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا