یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از پلمپ سه قليان سرا و جمع‌آوری 70 قليان در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "صفی اله بیرانوند" گفت: طرح تشديد اقدامات کنترلي - نظارتي و جلوگيري از عرضه و استعمال مواد دخاني به‌ویژه قليان در سفره‌خانه و قهوه‌خانه‌های سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف در دستور كار مأموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.
 وي ادامه داد: طي هماهنگي به‌عمل آمده با مقام قضائي با شناسايي واحدهايي كه علي‌رغم اخطاريه‌هاي قبلي پليس شهرستان نسبت به توزيع قليان در سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها اقدام كردند، اين طرح اجرا شد.
 سرهنگ بیرانوند خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح پليس خرم‌آباد طي دو عمليات موفق به جمع‌آوری 70 عدد قليان و پلمپ سه قليان‌سراي متخلف شد.
 فرمانده انتظامي خرم‌آباد در پايان به خانواده‌ها توصيه کرد: مراقب فرزندانشان باشند تا قليان سراها به پاتوق آن‌ها براي گذراندن اوقات فراغتشان تبديل نشوند زيرا در قليان‌سراها با دوستان نابابي آشنا مي‌شوند که زمينه انحراف آن‌ها را فراهم می‌کند.

خبر: عباس ملکی

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1396-01-23 14:38
قلیان فروشا پشت بازار رو جمع کنید
نقل قول کردن
#2 لربختیاری 1396-01-23 14:46
بهترین کار ممکن بستن قلیانسراهای شهر خرم آباده...جوانان پول خودشون رو بهتر ومفیدخرج کنن...
نقل قول کردن
#3 احمد رضا 1396-01-23 18:45
خداشاهده خانواده ی ما از دست این قلیان به دست ها اصلا رغبتی به حضور در پارک و تفرجگاه ها ندارن. استعمال دخانیات و قلیان یه جورایی مدشده.زن و شوهر ها که دیگه عادی شده واسشون. سیگار نمیکشن ولی قلیان آزاده.پای ثابت تفریح جوانان و نوجوانان شده.
نقل قول کردن
#4 محمدی 1396-01-24 07:45
باتشکرازمسئولین محترم و زحمکتکش نیروی انتظامی. لطفا نسبت به بستن قلیان خانه ساحلی مابین پل شهدا وپل دارائی زاده جنب پلیس +10 هم اقدام فرمایند . که باعث مزاحمت برای اهل محله وخانواده ها شده است . ومحل پاتوق ارازل واوباش و موتورسوارها شده
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1396-01-24 08:59
اقا جمع بکیت همشونه. بچونه مردم وروگشتنه همه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا