یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: تبلیغات داوطلبان انتخابات شورای شهر بروجرد در فضای مجازی ممنوع است
به گزارش یافته، "احمد گودرزیان" در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در این راستا هرگونه اعلام حمایت، تبلیغ، انتشار مطالب له یا علیه داوطلبین ثبت نام شده در جراید، روزنامه‌ها، سایت‌ها و به خصوص فضای مجازی خلاف قانون و مقررات انتخاباتی است.
وی با بیان این که تعدادی از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بروجرد اقدام به فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی، رسانه‌ها و جراید می‌کنند اظهار کرد: این‌گونه اقدامات از سوی مراجع ذیصلاح رصد، پیگیری و در پرونده انتخاباتی داوطلبان ثبت و در زمان مقرر با آن‌ها برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اضافه کرد: در این دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بروجرد 827 تن در سطح شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 70 تن زن هستند.
گودرزیان بیان کرد: از مجموع 827 داوطلب 239 تن در شهر بروجرد برای دست‌یابی به 9 صندلی شورای اسلامی شهر رقابت خواهند کرد.
وی ادامه داد: 588 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی روستایی در 2 بخش اشترینان و بروجرد نام‌نویسی کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد میانگین سن داوطلبان را بین 30 تا 45 سال عنوان کرد و گفت: از این تعداد 47 درصد جوان هستند.
گودرزیان با اشاره به سطح تحصیلات داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بروجرد افزود: از مجموع داوطلبان این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا چهاران مدرک حوزوی، هفت داوطلب مدرک دکترا، 212 تن مدرک کارشناسی و 63 داوطلب نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
وی اضافه کرد: از مجموع داوطلبان این دوره 119 تن سابقه شرکت در انتخابات گذشته شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند.
پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت‌ماه در کشور برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 سیا 1396-01-09 22:58
کجای قانون چنین موردی ذکر شده؟بخدا زشته بدون سند حرف زدن اونم از یک مقام رسمی در صدر اجرای انتخابات
نقل قول کردن
#2 احمدرضا 1396-01-10 08:23
از دست این تبلیغات زود هنگام و غیر منطقی
دیگه نتونستیم دوام بیاریم و کامل دلیت اکانت کردیم از هر چه تلگرام و.... بیزارمون کردن. آخه یکی دوتا نیستن که......
نقل قول کردن
#3 ایمانی مقدم 1396-01-10 10:51
دوستان عزیز بله کاملا" مستند قانونی داره این حرف ماده 61 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر مصوب مقرر می دارد مدت تبلغیات برای کلیه داوطلبان یکسان است و 8روز قبل از روز اخذ رای آغاز و تا 24ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه خواهد داشت،و به صراحت بند 11ماده 62این قانون انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی تحت عنوان داوطلبی خارج از مهلت قانونی تبلیغات ممنوع و مرتکبین تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.حالا این هم قانون که ایراد سکوت قانون را گرفته بودی برادر سیا.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا