یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان از حمایت ویژه مسئولان قضایی استان از تولیدکنندگان واقعی خبر داد.
به گزارش یافته به نقل از فارس، جعفر بس دری در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به وضعیت دشوار کنونی واحدهای تولیدی، گفت: به دلایل مختلفی اکنون ورود به عرصه تولید اقدامی پرخطر بوده و مطمئناً تولیدکنندگان با مشکلات متعددی روبرو هستند.
رئیس کل دادگستری استان لرستان ادامه داد: با این وجود با تشکیل کمیته حمایت قضایی شاهد رسیدگی ویژه به وضعیت واحدهای تولیدی و برداشتن موانع برای ادامه فعالیت آن‌ها هستیم.
وی عنوان کرد: دادگستری لرستان از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی که به صورت واقعی به دنبال حل و فصل مشکلاتشان بوده، با تمام ظرفیت حمایت می‌کند.
این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت کارخانه پارسیلون، گفت: تاکنون تلاش‌های زیادی برای حل وفصل مشکلات این واحد تولیدی صورت گرفته، اما اکنون شاهد بدهی 230 میلیارد تومانی کارخانه پارسیلون به حوزه‌های مختلف هستیم.
رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: از سوی دیگر چندین ماه است که کارگران پارسیلون موفق به دریافت مطالباتشان نشده‌اند، به هر حال در شرایط کنونی با اقدامات مختلف کنسرسیومی تشکیل و این مجموعه پارسیلون را اداره می‌کند.
بدری ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر شاهد تعیین و تکلیف کارخانه پارسیلون و حل و فصل مشکلات کارگری آن باشیم.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت واحدهای برداشت شن و ماسه رودخانه‌ای از منطقه خرگوشناب الشتر، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته برداشت‌ها از رودخانه خرگوش‌ناب متوقف شده، اما قرار بر این بود تا واحدهای تولیدکننده شن و ماسه رودخانه‌ای از معادن شن و ماسه کوهی برداشت کنند.
این مسئول افزود: نباید شاهد تعلل در اجرای این تصمیم بود و باید هرچه سریع‌تر شرایط برای تحقق این هدف مهیا کرد.
رئیس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک صنوف باید بر اساس ضوابط و شرایط خاصی انجام گیرد.
بدری ادامه داد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که مدیران شهرک صنوف قیمت دلخواه خود را برای فروش واحدها در نظر بگیرند، به همین دلیل دادستان خرم‌آباد اعلام کرده که باید قیمت‌ها متعادل شوند.
وی عنوان کرد: از سوی دیگر برخی از صاحبان صنوف آلاینده توانایی خرید واحدهای شهرک صنوف را نداشته که باید بتوان به صورت اجاره‌ای این واحدها را در اختیار این افراد قرار داد.
این مسئول افزود: با صاحبان صنوفی که اقدام به خرید واحد در شهرک صنوف کرده، اما به این محل منتقل نشده‌اند، مطمئنا برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1395-12-26 14:17
ورودی خیابان طیب خواهشن اونا رو انتقال بدین..ی روز خواستن تو پیاده رو سر صورتمو داغونن کنن بعد ی چیزی ام طلبکار بودن بهم میگفتن هواست کجاست انگار پیاده رو ارث پدر ایناست
نقل قول کردن
#2 سعید 1395-12-26 16:45
واقعا صنوف آلاینده چهره ی شهر و بخصوص حدفاصل ورودی تهران تا ورودی اهواز را زشت کردن البته بعضی مغازه ها در این مسیر آیاینده ی بصری هستند و بسیار این مسیر رو خراب و پوسیده نشون میدن .
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1395-12-27 07:37
ورودی خیابان کوی فلسطین و قاضی اباد از سمت خیابان شریعتی پر از صنوف الاینده است.جوشکار -مکانیک- تراشکار لطفا اینا رو سرو سامان بدید حای مناسبی براشون در نظر بگیرید که رغبت کنند برن .
نقل قول کردن
#4 سجادی 1395-12-28 15:19
احسنت. عمده فروشان سه راه اسدآبادی به شهرک صنوف منتقل شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا