یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با روز شهید همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» ویژه همسران و مادران شهدای استان لرستان امروز یک‌شنبه، ۲۲ اسفندماه، در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، همایش بزرگداشت روز شهید و همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» استان لرستان، یک‌شنبه، ۲۲ اسفندماه مصادف با روز شهید، در سالن جهاد کشاورزی استان لرستان، برگزار شد
در این همایش که به همت دستگاه‌های فرهنگی استان برگزارشده از زحمات بی‌دریغ همسران و مادران شهدا و جانبازان تقدیر به عمل آمد.
برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و قرائت دل نوشته‌ سیده زهرا موسوی، فرزند شهید زنده سید نور خدا موسوی، برای پدر بود از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

اکران فیلم و رونمایی از کتاب راسته مسجدی‌ها
استاندار لرستان گفت: با ترویج روش و منش شهدا؛ برای نسل جدید الگوی مناسبی ارائه کنیم.
هوشنگ بازوند هم‌زمان با روز شهید در آیین اکران فیلم و رونمایی از کتاب "راسته مسجدی‌ها" با یاد شهیدان علیرضا و غلامرضا حیدریان، گفت: قشر ارزشمند بازاریان؛ دیروز از جان و مال خود برای حفظ کیان و عزت این خاک عزیز گذشتند و امروز هم در خط مقدم تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب یعنی «اقتصاد مقاومتی» هستند.
وی افزود: امروز بازاریان اصیل، متعهد و ارزشی ما، با ایثارگری تمام؛ نقشی ارزنده در پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق به اقتصاد کشور دارند.
بازوند تأکید کرد: مادر شهیدان حیدریان، اسوه‌ی صبر، پدر آنان اسوه‌ی تعهد و خود شهیدان عزیز اسوه‌ی شجاعت، فداکاری وزندگی طیب و حلال هستند.
وی در بخشی از سخنانش بابیان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی برای پاسداشت مقام و منزلت شهید، گفت: شهدا مظهر ایثار و جان‌فشانی بودند و ما باید با ترویج روش و منش شهدا؛ برای نسل جدید الگوی مناسبی ارائه کنیم.
شایان‌ذکر است در این آیین و با حضور استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل " ع "، رئیس‌کل دادگستری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مادر شهدا از کتاب و فیلم "راسته‌ی مسجدی‌ها " رونمایی شد.


عکس: امین آزادبخت

دیدگاه‌ها  

#1 فرزند شهید 1395-12-22 13:44
اینجانب فرزند شهید هستم و مادرم هم همسر شهید هرگز از ما دراین مراسم دعوتی نشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا