یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: تاکنون ۶۰ درصد روشنایی راه‌های استان لرستان به‌روزرسانی شده، مابقی نیز تا ۲۵ اسفند به اتمام خواهد رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی زندی فر" در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بابیان این خبر گفت: هم‌اکنون ۴ اکیپ پیمانکاری مشغول آسفالت و لکه‌گیری هندسی در سطح راه‌های استان هستند.
وی افزود: تاکنون ۱۳ هزار و ۷۵۰ متر لکه‌گیری هندسی و 3.5 کیلومتر روکش آسفالت انجام‌شده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، از توزیع یک هزار تن آسفالت بین ادارات شهرستانی خبر داد و گفت: از یک هزار کیلومتر هدف‌گذاری احیای خط‌کشی تابه‌حال ۷۰۰ کیلومتر انجام و مابقی نیز تا ۲۵ اسفند اجرا می‌شود.
وی بیان کرد، در طرح نوروزی، بهسازی و ترمیم مسیرهای گردشگری بیشه، گهر، کوگان، ونایی و ... در حال اجرا است علاوه بر این رنگ‌آمیزی نیوجرسی‌ها نیز در همه محورهای مواصلاتی انجام می‌شود.
استاندار لرستان نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت به‌روزرسانی روشنایی‌ها، خواستار بهره‌برداری از مسیر پل سفید تا گردنه هیراب در محور بروجرد - اراک شد و از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خواست نسبت به تعیین تکلیف تابلوهای تبلیغاتی بلااستفاده اقدام نماید.
نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های جایگاه‌های سوخت از دیگر مطالبات استاندار لرستان بود که‌ در این رابطه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تذکر داد.

دیدگاه‌ها  

#1 عزیزی 1395-12-21 19:04
جاده مسکن مهر کمالوند خرم آباد فاقد روشنایی است
نقل قول کردن
#2 کریم 1395-12-22 09:07
برای هزارمین بار !
ئرودی خرم آباد از سمت فرودگاه تا پادگان لشگرد 84 فاقد روشنایی است لطفا فکری به حالش بکنین تصادفات زیادی دراین منطقه میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا