یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اداره امور تربیتی آموزش‌ و پرورش لرستان منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، طی حکمی از سوی "خدا‌نظر دریکوند" سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، "ذبیح‌الله عصمتی" به‌عنوان سرپرست اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش لرستان منصوب شد.
نتیجه تصویری برای چند انتصاب  یافتهعصمتی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد و در طول 28 سال خدمت در آموزش‌وپرورش در مسئولیت‌های مختلفی همچون تدریس در مراکز آموزشی، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و معاون آموزشی و ریاست آموزش‌وپرورش منطقه معمولان خدمت کرده است.
وی همچنین در سه دوره متوالی نماینده مردم معمولان در شورای اسلامی شهر و یک دوره هم رئیس شورای اسلامی شهرستان پلدختر بوده است.
قابل ذکر است پیش‌ از این "حجت‌الله مومنی" عهده‌دار این مسئولیت بود که به‌حکم سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان به‌عنوان مشاور اجرایی این اداره کل منصوب شد.

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش منطقه پاپی منصوب شد.
طی حکمی از سوی "خدا‌نظر دریکوند" سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان،"فرزاد محمدی" به‌عنوان سرپرست اداره آموزش‌وپرورش منطقه پاپی منصوب شد.
محمدی که دانشجوی دکترای مهندسی عمران است، 12 سال سابقه کار دارد و در این مدت علاوه بر دبیری، معاونت فرمانداری شهرستان پلدختر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
پیش‌ از این "عیدی مهدوی" از 7 تیرماه سال 94 عهده‌دار این مسئولیت بود.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان منصوب شد.
طی حکمی از سوی "خدا‌نظر دریکوند" سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، "حجت‌الله مومنی" به‌عنوان مشاور اجرایی مدیر کل آموزش‌ و پرورش لرستان منصوب شد.
حجت‌الله مؤمنی که تحصیل‌کرده رشته مدیریت بهسازی منابع انسانی است در مدت 24 سال خدمت در آموزش‌وپرورش سوابقی چون دبیر و مدیر آموزشگاه، مدیر کانون فرهنگی تربیتی، کارشناس حراست و کارشناس مسئول فرهنگی، هنری آموزش‌ و پرورش منطقه ویسیان، معاون پژوهش آموزش‌ و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد، مدیریت آموزش‌ و پرورش شهرستان کوهدشت و ریاست اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش لرستان را تجربه کرده است.
قابل‌ذکر است پیش‌ از این "سیده منصوره شاهرخی" عهده‌دار این مسئولیت بود که در 13 مردادماه 95 به‌ عنوان رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان منصوب شد.

انتصاب مسئول حراست آموزش و پرورش ناحيه يك خرم‌آباد
بر اساس حكم صادره از طرف "اسد عباس‌زاده" مدير آموزش و پرورش نايه يك خرم‌آباد، "غلام دارايي" به عنوان كارشناس مسئول حراست اين ناحيه منصوب گرديد.

دارایی که تحصیل‌کرده رشته امور تربیتی است 26 سال خدمت در آموزش و پرورش دارد.
وی در کارنامه خود سوابقی چون رئیس اداره فرهنگی‌هنری اداره‌ کل، کارشناس فرهنگی‌هنری آموزش و پرورش شهرستان‌های پل‌دختر و ناحیه ۲ شهرستان خرم‌آباد، کارشناس دوره اول متوسطه و رئیس اداره دوره اول متوسطه آموزش و پرورش لرستان را تجربه کرده است.
قابل ذكر است پيش از اين "شمس‌الله سوري" به مدت 17 ماه عهده‌دار اين سمت بود.

دیدگاه‌ها  

#1 احمدرضا 1395-12-17 23:43
خداقوت خسته نباشید
نقل قول کردن
#2 صادق ثابتی 1396-12-06 22:19
سلام وعرض ادب. متن دیروز نوشته شده وارسال شده است. چرا شما جواب نکته نظرات را نداده و بی جواب می گذارید. این جایگاه حرفه ای خبر گزاری وزین شما را تهدید کرده و از محبوبیت محبوبیت شما میکاهد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا