یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: ۲۵ درصد از سهمیه فرصت‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی، به استناد قانون متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مراد روشنی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: جذب این افراد در ادارات با آزمون استخدامی صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای که بین آن‌ها رقابت ایجاد شود.
وی همچنین با اشاره هشت سال جنگ تحمیلی عراق با ایران اظهار داشت: جوانان و نوجوانان این مرزوبوم، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی برای حفظ وطن و ناموس خود جان خود را فدا کرده‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با بیان این مطلب، افزود: حال اگر امروزه اقداماتی برای گرامیداشت یاد ‌آن‌ها انجام شود، کوچک‌ترین کاری‌ است که می‌توان انجام داد.
روشنی با اشاره به اینکه ساماندهی ۶۳۰ عدد از مزار شهدای لرستان در دست اجراست، افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد مزار شهدای لرستان هنوز ساماندهی نشده است.
وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی بستر لازم برای ساماندهی قبور شهدا فراهم نگردیده است، خاطرنشان ساخت: به دنبال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ساماندهی مزار شهدا بوده‌ایم اما تاکنون این موضوع محقق نشده است.


مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 فرزند شهید 1395-12-16 19:46
کی مقصره؟
بنیاد شهید نیاز به مدیر جوان و متخصص داره که شبانه روز برا خانواده ها وقت بذاره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا