یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 استاندار لرستان بر ضرورت اجرای طرح مجریان ذی‌صلاح از سوی شهرداری خرم‌آباد تأکید کرد.
به گزارش مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز مهندس با اشاره به اینکه عدم اجرای طرح مجریان ذی‌صلاح یک نقیصه بزرگ است، اظهار داشت: این طرح حداقل در یک متراژی برای سال ۹۶ باید لحاظ شود.
وی با بیان اینکه شهردارها مکلف هستند برای اجرای این طرح و جا انداختن آن کمک کنند، تصریح کرد: شهردار خرم‌آباد خودش باید پیش‌قراول این قضیه باشد و در ساختمان‌های تا دوطبقه در متراژ مشخصی این بحث مجریان ذی‌صلاح را مدنظر قرار دهد.
استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه خلاقیت هویت مهندس است و اگر مهندسی خلاقیت نداشته باشد نمی‌شود به او گفت مهندس افزود: شناسنامه یک مهندس خلاقیت او است.
بازوند با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین ارکان مهندسی خلاقیت است، گفت: خلاقیت موتور محرکه توسعه علوم مهندسی است.
وی با بیان اینکه از اهداف اصلی یک مهندس نوآوری است، تصریح کرد: مهندس می‌تواند بر موانع سخت طبیعت و ماشین‌آلات مقابله کند.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه مهندسان باید قدرت تصمیم‌گیری و آزادی عمل منطقی داشته باشند، اظهار داشت: حفظ روحیه خطرپذیری و جسارت و ریسک‌پذیری از ویژگی‌های یک مهندس است.
بازوند با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث شده در لرستان دچار فرصت سوزی شویم این است که آدم‌های ریسک‌پذیر نداشتیم و هیچ‌وقت ریسک را نپذیرفتیم و هزینه آن را ندادیم، تصریح کرد: تنگ‌نظری‌ها عامل اصلی فرصت سوزی‌ها است.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ارتقاء تخصص و مهارت در نیروهای مهندسی باید پیگیری شود، افزود: مهندسان باید پیش‌قراول تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1395-12-05 20:43
تنگ نظری مهم ترین عیب مردم این سرزمین است
نقل قول کردن
#2 سیاوش 1395-12-06 08:53
بنده خودم از مهندسین پروانه دار هستم که شاید مشتاق اجرای برنامه مجریان ذی صلاح باشم ولی با اجرایی شدن این طرح تنها اتفاقی که میوفته اینه که بازار دلالیه مدرک زیاد میشه و مجموعا بار هزینه ها برای مالک بیشتر میشه و در نهایت هم در کیفیت ساخت هیچگونه تاثیری نخواهیم دید.لازم به ذکره که بند ۷ این آیین نامه یعنی اجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح یکبار توسط دیوان عدالت اداری هم ملغی شده و اجرای آن غیر قانونیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا