یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از سوی "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور، فرماندار الیگودرز معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، احسان جهانیان به‌عنوان فرماندار جدید الیگودرز منصوب گرديد.
جهانیان سمت مدیر کل امنیتی انتظامی استان و سرپرست فرمانداری کوهدشت را در کارنامه خود دارد.
پیش‌ از این "ولی‌الله میرزایی‌اصل" به مدت 28 ماه این سمت را بر عهده داشت.
عصر پنج‌شنبه طی مراسمی با حضور "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان، حجت‌الاسلام "محمدعلي ارزنده" امام‌جمعه شهرستان الیگودرز و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، میرزایی‌اصل فرماندار سابق تودیع و معارفه جهانیان به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان الیگودرز برگزار شد.
استاندار لرستان در این مراسم با بیان این که خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است، گفت: توسعه در کشور مدیون تلاش‌های صادقانه و زحمات بزرگان نظام بوده است.
 بازوند ادامه داد: آیت‌الله هاشمی نقش کلیدی در توسعه کشور داشت و ریل‌گذاری رشد و پیشرفت در کشور مدیون خدمات و زحمات مجدانه ایشان است.
وی افزود: حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب، نظامی مردمی ایجاد کرده و این انقلاب تبدیل به یک پدیده بی‌نظیر شده است.
استاندار لرستان تصریح کرد: در طی سال‌های انقلاب، مردم در همه عرصه‌ها، خود مدیریت امور را بر عهده گرفتند و در 8 سال دفاع مقدس با حضور پرشور، فرهنگ ایثار و شهادت را به‌عنوان یک فرهنگ مترقی برای توسعه و پیشرفت در دنیا معرفی کردند.
بازوند گفت: محور همه موفقیت‌های انقلاب ولایت‌فقیه است و نوع مدیریت ولایت‌فقیه عامل وحدت و پیشرفت بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: بنیان انقلاب ما ارج نهادن به رأی و نظر مردم است و بر همین اساس سالیانه شاهد برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور هستیم.
استاندار لرستان تأکید کرد: بیان عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، عامل این شد که اقتصاد مقاومتی به یک راهبرد اساسی برای مسئولین و مردم تبدیل شود.
بازوند همچنین گفت: ما هم در طی این مدت همواره بر پی گیری مسائل اقتصادی تأکید داشتیم و با رایزنی‌ها و اقداماتی که انجام گرفت؛ لرستان به‌عنوان یکی از 3 استان الگو درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی معرفی گردید.
وی اظهار داشت: وزیر کشور در مصاحبه چند شب قبل، به‌طور مکرر از اقدامات لرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر کردند و از مجتمع کشت و صنعت به‌عنوان اقدامی ماندگار یاد نمودند.
استاندار لرستان تصریح کرد: حضور سرمایه‌گذاران فرانسوی برای پرورش ماهی و سرمایه‌گذاران چینی که تولید کاغذ از پودر سنگ را انجام می‌دهند؛ از نمونه توفیقات ویژه‌ای است که در راستای سرمایه‌گذاری خارجی در کشور؛ پس از برجام در شهرستان الیگودرز انجام‌ گرفته است.
بازوند در بخشی از سخنانش اظهار کرد: آقای میرزایی اصل، فرمانداری برنامه محور بود و توفیقات فراوانی داشت و همه از زحمات و فعالیت‌های ایشان راضی هستند و از این‌ پس در حوزه ستادی استانداری از وجود ایشان استفاده خواهد شد.
وی افزود: آقای جهانیان هم یکی از منظم‌ترین مدیران استانداری است و طی 3 سال اخیر بسیار خوب عمل کردند و همچون آقای میرزایی اصل در الیگودرز منشأ خیر خواهند بود.


خبر: عباس ملکی

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1395-11-29 00:48
موفق یاشن لطفا پیگیری چهار بانده کردن جاده اصفهان به الیگودرز وراه اندازی راه اهن اصفهان به الیگودرز باشید
نقل قول کردن
#2 بهاروند همسایه شما 1395-11-29 07:29
آرزوی موفقیت جنابعالی در این جایگاه و سربلندی مدیران استانی را از خداوند منان خواستارم و باتوجه به شناخت حضرتعالی براین باورم که در این برهه هم ازاین آزمون الهی سربلندبیرون خواهید آمد.تبریک مارا پذیراباشید
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1395-11-29 11:59
جالبه؟!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا