یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با اقدامات انجام‌شده، شاهد کاهش 4.1 دهم مگابایت در ساعات اوج مصرف در سال جاری بوده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، فریدون خود نیا صبح امروز در همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی که در محل دانشگاه طباطبایی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: میزان مصرف انرژی در کشورمان بالاست و در خاورمیانه ازلحاظ شدت مصرف رتبه دهم را دارد.
وی در ادامه با بیان این‌که بعد از انقلاب، خدمات و اقدامات برق‌رسانی در لرستان 40 درصد بیشتر شده است، افزود: این مهم، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت‌زدایی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: استان لرستان قبل از انقلاب فقط 37 روستایش دارای برق بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، تعداد 2 هزار و 700 روستای استان از نعمت برق برخوردارند.
خودنیا همچنین با بیان این که لرستان قبل از انقلاب تعداد چراغ‌های روشنایی معابرش حدود 10 هزار چراغ بود و فقط هزار کیلومتر شبکه متوسط و ضعیف انتقال برق و 500 دستگاه پست هوایی در لرستان وجود داشت، خاطرنشان ساخت: اما امروزه شرکت توزیع برق لرستان 600 هزار مشترک دارد و از 15 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط، 15 هزار چراغ روشنایی معابر،15 هزار کیلومتر پست هوایی و... است.
وی در بخشی از سخنانش جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان در بحث برق‌رسانی به روستاها باید 36 روستا دارای برق می‌شد، افزود: این در حالی است که تاکنون تعداد 75 روستا برق‌دار شده و تا پایان سال جاری به 85 روستا افزایش خواهد یافت.
 
مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 توکلی 1395-11-15 08:13
جاده مسکن مهر کمالوند خرم آباد , شب در تاریکی مطلق است و هیچ گونه روشنایی ندارد
چندین بار هم سارقان از این تاریکی سؤاستفاده کردند و به عابران و اتومبیلها دستبرد زدند
نقل قول کردن
#2 مظفری 1395-11-15 18:52
به نقل از توکلی:
جاده مسکن مهر کمالوند خرم آباد , شب در تاریکی مطلق است و هیچ گونه روشنایی ندارد
چندین بار هم سارقان از این تاریکی سؤاستفاده کردند و به عابران و اتومبیلها دستبرد زدند


بله کاملأ درست است اگر در این مسیر دوربین مداربسته هوشمند نصب کنند , مطمعنأ حس امنیت بالا میرود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا