یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مسئولین باید همواره مواظب نفوذ دشمنان باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی مرادیان در مراسم دیدار نماینده ولی‌فقیه با پرستاران به مناسبت روز پرستار که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت حضرت زینب (س) انقلابی و ولایت مدار بود تا پای جان در کنار ولایت ایستاد و اگر می‌خواهیم انقلابی بمانیم باید سیره و سبک زندگانی حضرت زینب (س) را سرلوحه برنامه‌های زندگی خود کنیم.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در تمامی اعصار بی‌نظیر است و رمز پویایی آن تمسک به اصل ولایت‌فقیه است، افزود: چنانچه که امروز ندای امام و رهبر معظم انقلاب در جهان صادرشده است و این خود نشان از رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی با تشریح زندگانی حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امام به ما آموخت هر کاری باید درراه خدا صورت بگیرد و باید خدامحور بودن و تمسک به اهل‌بیت (ع) را از امام (ره) یاد گرفت.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان ساخت: ساده زیستی و تواضع را مسئولین باید از امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) فرابگیرند و مانند اقشار پائین جامعه زندگی کنند و با اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر باورهای دینی خود به‌صراحت ایستادگی کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادیان تصریح کرد: اساتید دانشگاه باید در سر کلاس‌های خود همواره اهمیت فرهنگ حجاب و عفاف را به دانشجویان گوشزد کنند و از ارزش‌های معنوی و انقلابی با تبیین مواضع آشکار خود حمایت نمایند.
وی در بخشی از سخنان خود با تبیین اصل دشمن‌شناسی بیان داشت: حفظ مواضع اسلامی انقلابی باعث رشد جامعه اسلامی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی افزود: مسئولین باید همواره مواظب نفوذ دشمنان باشند و همه باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم و از انقلاب و ارزش‌های متعالی آن دفاع کنیم و از مسیر خود منحرف نشویم چراکه دشمنان انقلاب اسلامی خبیث هستند و درراه تفرقه‌اندازی و دشمنی با ملت مسلمان ایران کوتاه نخواهند آمد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 مازیار 1395-11-15 08:14
دانشگاه علوم پزشکی لرستان , دانشکده توانبخشی را احداث کند
نقل قول کردن
#2 ندا 1395-11-15 18:53
خواهشأ مسولان علوم پزشکی استان , به دنبال تأسیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا