یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارکرد: منابع در شهرداری زیاد است و اگر این منابع از سر دلسوزی به کار گرفته شود مردم در آسایش قرار می‌گیرند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "آیت‌الله سید احمد میرعمادی"، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، در دیدار با آتش‌نشانان شهرداری خرم‌آباد، با بیان این‌که هرکس برای خدا کار کند خدا او را بزرگ می‌کند، گفت: مجموعه آتش‌نشانی مجموعه‌ای بی‌ادعایی هستند که با این‌که در سخت‌ترین شرایط حضور دارند، ولی کمتر مورد توجه بوده‌اند.
وی با بیان این‌که نام آتش‌نشانان حادثه پلاسکو به‌عنوان قهرمان ملی باقی ماند، عنوان کرد: آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو امتحان خود را خوب پس دادند و رهبر معظم انقلاب از اقدام آتش‌نشانان به‌عنوان مجاهدت و تلاش خالصانه مردان بی‌ادعا یاد کردند.
میرعمادی با اشاره به این‌که آتش‌نشانان کسانی هستند که بی‌ادعا در شهرداری خدمت می‌کنند و در مواقع حساس امدادرسانی کرده و جان مردم را نجات می‌دهند، اظهار کرد: اظهار هم‌دردی خوبی هم در لرستان در رابطه با آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو صورت گرفت که جای تقدیر دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که یک مجموعه از انسان‌های سرمایه‌دار و زالوصفت در آمریکا حکومت می‌کنند، افزود: در کشورهای اسلامی نیز انسان‌های شراب‌خوار حکومت می‌کنند، این درحالی است که رهبری ایران یک انسان پاک، مجتهد، عادل، شجاع، اهل نماز شب، تقوا و نیایش است.
وی با بیان این‌که انقلاب ایران از نظر مردم نیز بی‌نظیر بوده، تأکید کرد: مردم ایران مردمی با بصیرت، هوشیار، همیشه حاضر در صحنه، با عزت و کرامت و نوع‌دوست هستند.
میرعمادی اظهار محبت مردم ایران به آتش نشانان را سرمایه آن‌ها دانست و با بیان این‌که همه مردم ایران در حادثه پلاسکو با آتش‌نشانان هم‌دردی کردند، تصریح کرد: حادثه پلاسکو را با حادثه برج‌های دوقلوی آمریکا مقایسه کنید و ببینید مردم آن‌جا بی‌تفاوت از کنار این حادثه گذشتند اما مردم ما اشک ریختند و در تشییع جنازه شهدا سنگ تمام گذاشتند.
وی انقلاب اسلامی ایران را از نظر دستاوردهایش بی‌نظیرتوصیف کرده و ادامه داد: پیشرفت‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... ازجمله دستاوردهای انقلاب است که باید قدر آن‌ها را بدانیم، بخشی از این دستاوردها در خدمات شهری است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که توجه به فضای سبز، پارک‌ها و ورودی شهر از خدمات ارزشمند و قابل تحسین این دوره شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد بوده است، عنوان کرد: این کارها شهر را دگرگون کرده و الان ورودی شهر زیبایی خاصی پیدا کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که در رابطه با احداث پارک‌های محله‌ای و بزرگ توجه ویژه‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: کار در شهرداری زحمت دارد و شبانه‌روزی است و در آن توقف وجود ندارد.
وی با اشاره به این‌که برای موفقیت در امر خدمات شهری به توجه به چند مسئله نیاز داریم، گفت: همکاری بین اعضای شورا و شهرداری یکی‌از الزامات موفقیت در امر خدمات شهری است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که بحث دلسوزی از دیگر الزامات موفقیت در امر خدمات شهری است، اظهارکرد: منابع در شهرداری زیاد است و اگر این منابع از سر دلسوزی به کار گرفته شود مردم در آسایش قرار می‌گیرند و اگر اعضای شورای شهر و شهرداری با دلسوزی دست در دست هم قرار دهند خیلی مؤثر است و در حوزه خدمات شهری انقلاب به وجود می‌آید.
نماینده ولی‌فقیه در استان اولویت‌بندی در کارها را از دیگر الزامات موفقیت در امر خدمات شهری دانست و افزود: اکنون شهر خرم‌آباد مشکلات عدیده‌ای دارد و باید مشخص شود اولویت شهر در کدام حوزه است که در این حوزه برنامه داشتن خیلی مهم است، لذا شورای شهر باید به شهردار برنامه ارائه دهد.
وی انقلاب اسلامی ایران را یک پدیده بی‌نظیر دانست و تأکید کرد: معمولاً بیگانه در انقلاب‌های دنیا دخالت دارد یا کودتاست و نظامی‌ها پشت آن هستند اما انقلاب ما از این جهت بی‌نظیر بود.
میرعمادی با بیان این‌که انقلاب ما از نظر رهبری نیز بی‌نظیر است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا یک میلیاردر پول‌خوار و نفت‌خوار است و حکومت و دولت را نیز برای خودش می‌خواهد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تأکید کرد: قدرشناسی مردم از انقلاب و رهبری و دستاوردهای انقلاب حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

دیدگاه‌ها  

#1 بهرامی 1395-11-14 13:11
ورودی خرم آباد از سمت خوزستان , از پادگان بدرآباد تا ماسور , شب هیچگونه روشنایی ندارد و در تاریکی مطلق به سر میبرد
نقل قول کردن
#2 ستاری 1395-11-14 14:25
جاده مسکن مهر کمالوند خرم آباد فاقد روشنایی در شب است
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1395-11-14 14:39
اکثر خیابان های خرم اباد سطح ناهموار و پر از چاله چوله است.لطفا رسیدگی کنید.
نقل قول کردن
#4 محمد 1395-11-14 15:35
البته هنوز ورودی جنوب از طرف خوزستان در خور وشایسته مردم ما نیست امید که تغییرات مثبت این کریدور مهم ادامه یابد
نقل قول کردن
#5 عباسی 1395-11-14 16:21
دیوار فرودگاه خرم آباد با بلوکهای زمخت سیمانی متعلق به پنجاه سال پیش درست شده و هیچ چشم انداز خوبی نداره
نقل قول کردن
#6 صاحبی 1395-11-14 23:04
اقا کدوم قسمت شهر چشم انداز خوبی داره شمام دلخوشی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا