یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در دفتر کار خود در خرم‌آباد با مدیرکل کانون لرستان ملاقات کرد و از نزدیک موانع و مشکلات کانون لرستان را موردبررسی قرارداد
به گزارش پایگاه خبری یافته، هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر و نواختن زنگ انقلاب، "محمدجواد محمدی "در دیداری با استاندار لرستان موانع و مشکلات در کانون لرستان را تشریح کرد.
وی در این نشست صحبت‌های خود را با ارائه گزارشی از عملکرد کانون در سال جاری شروع کرد و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که: بخش مهمی از تولیدات فرهنگی مربوط به کانون پرورش فکری است گفت: تولید محصولات نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و سرگرمی، کتاب و فیلم در فروشگاه‌های کانون عرضه می‌شود که همگی مورد تائید شورای اسباب‌بازی است که انتظار داریم با حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی استان و خانواده‌ها بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه گام برداریم.
مدیرکل کانون لرستان از نمایش عروسکی به‌عنوان یکی از فعالیت‌های جذاب و موردعلاقه کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون نام برد و افزود: به‌منظور توسعه فضای سبز 4 سال قبل مرکز تئاتر خرم‌آباد همراه با مرکز شماره یک تخریب شد که با توجه به نیاز شهر به سالن تئاتر مخصوص کودکان، در صورت موافقت و تأمین اعتبار سالن جدیدی در مرکز 3 خرم‌آباد راه‌اندازی خواهیم کرد.
محمدی با تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی و اسلامی در کانون گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های کانون، تولید فیلم و انیمیشن در سطح کشور است که پیشنهاد می‌کنیم برای اولین بار در استان سینما سیار کانون در قالب یک دستگاه اتوبوس‌راه اندازی شود تا بتواند در مناطق حاشیه‌نشین و روستاها که به سینما دسترسی ندارند، به پخش فیلم بپردازد.
در ادامه این دیدار استاندار لرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل کانون در جهت رشد و توسعه مراکز فرهنگی هنری، از کانون به‌عنوان مکانی برای شکوفایی فرزندان انقلاب یادکرد.    
بازوند اضافه کرد برای کمک به کانون آماده‌ایم و به خواسته‌های کانون که همگی در جهت خدمت به جامعه و کودکان و نوجوانان است رسیدگی می‌کنیم.
وی تصریح کرد آینده کشور به دست همین نسل کودک و نوجوان ساخته می‌شود و باید از ظرفیت‌های کانون برای رشد و کشف استعداد این قشر استفاده شود.
استاندار لرستان از پیشنهاد مدیرکل کانون در خصوص راه‌اندازی مرکز تئاتر و سینما سیار کانون و فروش محصولات کانون به خانواده‌های دستگاه‌های اجرایی استقبال و دستورات لازم در این جهت را صادر کرد.
 وی همچنین بر اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کانون در شهرستان‌ها تأکید داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 موسوی 1395-11-13 18:19
هیچکدام از مناطق سه گانه خرم آباد , فرهنگسرا ندارند.
پشته حسین آباد با نود هزار نفر جمعیت حتی یک کتابخانه هم ندارند
نقل قول کردن
#2 مهراد 1395-11-13 19:48
ما كه جز شعار هيچييي نديديم اين تكميل ميشه اون راه اندازي ميشه اون پروژه مياد قراره فلان هتل راه اندازي بشه اشتغال ايجاد بشه از معبر به مقصد گردشگري تبديل بشيم
حتي يكي از وعده ها بعد از نزديك ٤ سال عملي نشده فقط زمين هاي شهرو به افراد غير بومي واگذار كرديم. اينجا انگار كسي پيگير نيست انگار نماينده ها خواب هستند هركس سرگرم كار خودشه
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1395-11-13 20:26
یه سالن خوب برای اجرای کنسرتها باید ساخته شود ،سالنهای ورزشی اصلا مناسب اجرای کنسرت و مناسبتها نیستن
نقل قول کردن
#4 رضا 1395-11-13 21:59
ضمن تقدیر و تشکر از استاندار پر تلاش و مدیر کل کانون که تحول خوبی در کانون ایجاد کرده.
نقل قول کردن
#5 فریدونی 1395-11-14 00:25
تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان کانون که خدمات عالی دارند به کودکان و نوجوانان می دهند
نقل قول کردن
#6 سپهر 1395-11-14 00:34
چرا به وضعیت هتل های نیمه کاره مانده و تعطیل شده در خرم آباد که مرکز استان است رسیدگی نمی شود؟؟؟هتل شاپورخواست در نزدیکی تنگه شبیخون، هتل های افلاک و پارسیان در بام خرم آباد، هتل کیو در نزدیکی دریاچه کیو!!! سرنوشت این همه هتل جورواجور کی مشخص می شود؟! هتل صخره ای بعد از گذشت بیست سال شاید در یک دو سال آینده افتتاح شود در حالی که عمر مفید ساختمان آن رو به انتهاست.خرم آباد شده پایتخت هتل های تاریخی ایران...
نقل قول کردن
#7 علوی 1395-11-14 14:59
پشته حسین آباد با نود هزار نفر جمعیت هیچ مرکز فرهنگی یا کتابخانه یا فرهنگسرا یا مرکز پرورشی یا درمانگاه یا ورزشگاهی ندارد.
با این همه کمبود از این جامعه چه قرار است پرورش یابد
نقل قول کردن
#8 حامد نصیری خرم اباد 1395-11-14 16:34
به نقل از موسوی:
هیچکدام از مناطق سه گانه خرم آباد , فرهنگسرا ندارند.
پشته حسین آباد با نود هزار نفر جمعیت حتی یک کتابخانه هم ندارند


در پاسخ به این شهروند باید عرض کنم.مرکز فرهنگی هنری ادبی آموزشی کانون پرورش فکری واقع در پارک مهرورزان جهت انجام امورات فرهنگی برای مردم پشته و ساکنین گلدشت شرقی ساخته شده.همچنین این مرکز دارای امکانات ویژه برای استفاده کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه هستند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا