یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: در برخی نقاط سردسیر لرستان پیش‌بینی می‌شود دمای هوا تا منفی 12 درجه سانتی‌گراد کاهش یابد که باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از خطرات احتمالی در نظر گرفته شود.
به گزارش یافته، "راضیه پیله وران" در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی چند روز اخیر و تداوم بارش برف در مناطقی از لرستان دمای امروز شهرستان دلفان به منفی 6 درجه رسید و پیش‌بینی می‌شود که با سرد شدن بیشتر هوا تا فردا به منفی 13 درجه برسد.
وی گفت: سایر مناطق سردسیر لرستان نظیر، سلسله، الیگودرز و ازنا پیش‌بینی می‌شود که فردا نسبت به امروز بین 6 تا هشت درجه کاهش دما داشته باشند.
کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان یادآور شد: دمای هوای خرم‌آباد امروز منفی یک درجه اعلام شد که پیش‌بینی می‌شود این دما فردا به منفی چهار درجه کاهش پیدا کند.
وی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش غالب برف طی چند روز اخیر در مناطق مختلف لرستان، در مناطق شرقی استان بارش برف همچنان ادامه دارد که در این مناطق و خرم‌آباد پیش‌بینی می‌شود تا بعدازظهر امروز از شدت آن کاسته شود و تا فردا جو نسبتاً پایداری بر استان حاکم شود.
پیله وران گفت: در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری توده‌هوای سردی بر جو منطقه حاکم و بارش‌ها به‌صورت باران و برف و افزایش سرعت وزش باد و مه‌آلود بودن هوا پیش‌بینی می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-11-10 14:44
تو این 22 سال زندگیم همچین برفی ندیده بودم!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا