یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در شرکت صدرا گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ۷ سد در کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) آبگیری یا به بهره‌برداری می‌رسد.
نتیجه تصویری برای سد لرستانبه گزارش پایگاه خبری یافته، سردار محمدرحیم دهقانی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه انتقال آب کاکا رضا به خرم‌آباد اظهار داشت: پروژه انتقال آب از کاکا رضا به تصفیه‌خانه خرم‌آباد یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان لرستان است.
وی افزود: از مجموع 55 پروژه اقتصاد مقاومتی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) که به دولت طرح موضوع شده، بیش از 70 درصد قبل از رسیدن به دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در شرکت صدرا با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی 7 سد را در کشور آبگیری یا به بهره‌برداری می‌رسانیم عنوان کرد: این پروژه‌ها از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در کشور طی سال جاری عملیاتی می‌شوند که حجم مخازن این سدها 800 میلیون مترمکعب و حجم تنظیم آب این سدها نیز یک میلیارد مترمکعب است.
وی بیان کرد: در حوزه آب‌های غرب کشور خطوط انتقال آب از سوی قرارگاه خاتم به طول 60 کیلومتر تا منطقه سرپل زهاب آماده بهره‌برداری کامل است.
دهقانی گفت: در حوزه آب‌های مرزی 240 کیلومتر لوله 2400 تولیدشده که از این میزان حدود 151 کیلومتر توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) جوش و به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: در همه حوزه‌ها به‌ویژه شهرهایی که با تنش آبی شدید مواجه‌اند مانند استان فارس و بوشهر با برنامه‌ریزی و یک آهنگ خوبی در حال اجرای پروژه‌های حوزه آب هستیم.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در شرکت صدرا با اشاره به اینکه سد معشوره به‌عنوان مطالبه دولت تدبیر و امید بوده است خاطرنشان کرد: در این راستا درخواست داریم که با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات قرارگاه در محل این پروژه مستقر است هرچه زودتر تعیین تکلیف شود زیرا در غیر این صورت امکان هوازدگی تجهیزات و تونل دچار مشکل شود.
وی با بیان این که برای سد معشوره از محل اوراق مبالغی اختصاص داده‌شده است، گفت: خواهشمندیم این پروژه به‌سرعت تعین تکلیف شود تا ما بتوانیم امکانات بیشتری برای اجرای سد معشوره وارد استان کنیم.
دهقانی تصریح کرد: امروزه به دلیل افزایش تولید سیمان در کشور ما به سمت‌وسو اجرای سدها به شکل قوسی حرکت می‌کنیم و زمان را در اجرای پروژه‌ها کاهش دهیم.
منبع: تسنیم

دیدگاه‌ها  

#1 سردار 1395-11-07 17:54
سد معشوره رو احداث کنید دیگه هیچی ازتون نمی خوایم . زندگی با کشاورزی رونق میگیره . آب از کجا میخوان انتقال بدن سرپل ذهاب ؟ نکنه لرستان
نقل قول کردن
#2 محسن منصوری کوهدشت 1395-11-08 11:59
با سلام و عرض ارادت از دیار کوهدشت سرافراز در تمام ادوار انقلاب
کوهدشت همیشه قهرمان با تمام ادب و احترام منتظر شکوفایی اقتصادیست که اگر فرماندهی محترم قرارگاه حضرت خاتم دو پروژه سد معشوره و پتروشیمی را دوباره شروع کند امید مردم بیشتر خواهد شد زیرا مردم این دیار اطمینان کامل به قرارگاه انقلابی خاتم دارد دولت محرتم هم اگر میخواهد قدمی برای لرستان بردارد باید در وحله اول کوهدشت را از بحران خارج کند هرچه پروژه افتتاح شده زخم اصلی لرستان مشکل بیکاریست که با افتتاح سد معشوره به شدت این امار پایین خواهد آمد این سد فرا گیر است و اشتغال زاییش برای شهر های اطراف هم خواهد بود یک منطقه کوچک از کوهدشت بنام زیر تنگ سیاب چقر برای بازار میوه استان انار سادر می کند اگر کوهدشت دارای اب کشاورزی شود صنایع تبدیلی بزرگ که زیر ساخت ان در مرکز استان تقریبا اماده تر است احداث خواهد شد و بازار مرزی هم به همین میزان گسترده تر خواهد شد و ..‌‌
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا