یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس راهور استان، گفت: دوربین‌های کنترلي در تمامي میدان‌ها، تقاطع‌ها و خیابان‌های اصلي شهر خرم‌آباد نصب و با فعاليت شبانه‌روزی، علاوه بر رصد ترافيک، تخلفات رانندگان متخلف را ثبت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ " منوچهر مرادي " در مرکز پايش تصويري ستاد انتظامي استان، اظهار داشت: پليس راهور در مرکز پايش تصويري علاوه بر نظارت و کنترل ترافيک، تخلف و اعمال قانون خودروهای متخلف را، استعلام و در صورتي که خلافي آن‌ها بيش از ده ميليون ريال باشد به نزدیک‌ترین واحد گشت اعلام تا طبق قانون، نسبت به توقيف خودروي مذکور اقدام شود.
وي با اشاره به اين كه بيش از ده درصد کل قبض‌های جريمه صادره توسط دوربین‌های نظارتي اعمال می‌شود، گفت: با توجه به موفقیت‌های چشمگير اين طرح و با هماهنگي به عمل آمده با ديگر سازمان‌های مرتبط، در نظر است در آينده از دوربین‌های هوشمند پلاک خوان استفاده شود.
رئيس پليس راهور لرستان در پايان گفت: ديگر شهرهاي استان نيز تحت پوشش اين دوربین‌ها قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1395-11-03 13:52
آره قبول دارم فقط رصد ميشه ...ولي اقدامي براي مقابله با هنجار شكنان نميشه اگر ميشد اينهمه حركات غير متعارف از جانب بعضي از رانندگان نمي شد
نقل قول کردن
#2 حامد 1395-11-03 13:52
دوربین های کنترل سرعت بایستی در تمام خیابانهای اصلی نصب شوند ودر عوض آن سرعت گیرها برداشته شوند چون خود این سرعت گیرها باعث ایجاد تصادف و صدمه به خودروها میگردد.
نقل قول کردن
#3 علی 1395-11-03 16:26
ترا خدا در تمام جاده های خارج شهر دوربین بزارید تا تخلف نکنن سرعت ها خیلی زیاده
نقل قول کردن
#4 ناشناس 1395-11-03 20:49
چند وقته در میدان اول خیابان سوم قاضی آباد دوربین هست ولی کار نمی کنه در ساعات شلوغ روز همه از لاین مخالف و خلاف حرکت می کنند و بعضی مواقع هم که پلیسی موتور سوار میاد و تذکر میده مورد دهن کجی و مسخره رانندگان متخلف قرارمی گیرد چهار راه طیب نه چهاره هرکه هرچیو هر طور ( لطفا یک پلیس مقتدر سر این چهار راه قرار بدید تا مردم به نظم عادت کنند )
نقل قول کردن
#5 مهدی از محله میدان تیر 1395-11-04 03:10
با سلام
با توجه به رفت آمد زیادهای مردم و ماشین از پل-جهادگران-فلک الدین این پل نیازمند به دوربین کنترلی میباشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا