یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مدیران به نمایندگان نباید سیاسی باشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا ملکشاهی‌راد" در دیدار با رئیس، معاونین و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌تنهایی قادر به حل مشکلات اقتصادی و بهبود فضای کسب‌وکار نخواهند بود از مدیران استان خواست که از ظرفیت نمایندگان به‌خوبی استفاده کنند.
وی بر لزوم تقویت ارتباط مدیران استان با نمایندگان مجلس تأکید کرد و گفت: متولیان بخش صنعت استان از ظرفیت نمایندگان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کنند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی، بهترین کمک به وضع موجود و مشکلات پیش‌آمده در صنعت لرستان را همفکری، هماهنگی و همدلی بین مدیریت ارشد استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: باید با دیدگاهی نو و مشکل‌گشا به کمک واحدهای صنعتی رفت تا از این وضع نامطلوب خارج شوند.
ملکشاهی راد با اشاره به اینکه هزینه ایجاد شغل در بخش صنعت گران است، از مدیران استان خواست که زمینه ایجاد مشاغل ارزان‌قیمت را در لرستان فراهم سازند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت، معدن و تجارت استان و اجرای طرح رونق تولید در لرستان، برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی را تشریح نمود.
"رضا صفی خانی" گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال جاری، طرح رونق تولید است.
وی افزود: اعطای 375 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال و طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد باهدف رونق تولید و افزایش اشتغال در راستای این طرح پرداخت‌شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 24 واحد راکد و نیمه راکد و 18 طرح صنعتی بزرگ که به‌تازگی کلنگ زنی شده‌اند و یا پیشرفت فیزیکی داشته‌اند شناسایی‌شده که با احیاء و راه‌اندازی آنان شاهد توسعه و شکوفایی صنعت استان خواهیم بود.
صفی خانی معدن را یکی از ظرفیت‌های بالقوه استان دانست و گفت: باید معادن را احیاء کنیم و با تولید از مواد معدنی خام و فرآوری شده به اقتصاد استان کمک کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 سرزمین ماه و خورشید 1395-11-02 04:24
.یک بار هم که شده باهم همدل و همکاری کنید مطمئنا همه سود خواهیم کرد...
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1395-11-02 12:30
این حرفهای قشنگ را همه همیشه میزنند اما کی میخواید عمل کنید .
نقل قول کردن
#3 فردای بهتر 1395-11-02 13:15
درود بر ملکشاهی راد مرد اسطوره ای
و تمام نشدنی ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا