یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: انتظار می‌رود نمایندگان با هم‌دلی و وحدت‌نظر در راستای احقاق این خواسته به‌حق مردم شریف لرستان دست به‌کار شده و تا حصول نتیجه مطلوب به تلاش خود ادامه دهند.
نتیجه تصویری برای ‪http://yaftenews.ir/میرعمادی‬‏به گزارش پایگاه خبری یافته، آیت‌الله "سید احمد میرعمادی" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر، با انتقاد از نبودن نام لرستان در ردیف بودجه ارتقاء شاخص‌های توسعه استان‌ها علت این مسئله را نامعلوم خواند و گفت: این‌که در سال اقتصاد مقاومتی هستیم و لرستان نیز به‌عنوان استان پایلوت در اجرای این طرح انتخاب شده، بسیار جای تعجب دارد که لرستان در زمره لیست استان‌های مشمول این ردیف قرار نگرفته است.
وی افزود: مؤلفه‌هایی مانند اشتغال٬ مشکلات آبیاری زمین‌های کشاورزی و صنعت، برای سنجش و تعیین استان‌های مشمول وجود داشت که با قاطعیت می‌توان گفت لرستان در همه این زمینه‌ها دارای مشکلات فراوانی است.
خطیب جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که هنوز برای گنجاندن نام لرستان در این ردیف فرصت باقی است٬ خطاب به نمایندگان استان، گفت: انتظار می‌رود نمایندگان با هم‌دلی و وحدت‌نظر در راستای احقاق این خواسته به‌حق مردم شریف لرستان دست به‌کار شده و تا حصول نتیجه مطلوب به تلاش خود ادامه دهند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان٬ توجه بیشتر مسئولان به مسئله اقتصاد دانش‌بنیان را خواستار شد و افزود: امروزه نقش علم و دانش در ارتقای سطح اقتصادی جوامع بر کسی پوشیده نیست.
وی اضافه کرد: ما اگر خواستار پیشرفت‌های اقتصادی به‌ویژه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم٬ راهی جز تلاش و توجه بیش از پیش نسبت به مسئله اقتصاد دانش بنیان نداریم.
آیت‌الله میرعمادی در ادامه با اشاره به این‌که بحران سوریه روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و این در حالی است که منفعت‌طلبی برخی کشورها بحران سوریه را پیچیده‌تر کرده است، اظهار کرد: منافع و رفتار دوگانه برخی کشورها مانند آمریکا٬ حل بحران سوریه را با مشکل مواجه کرده است چراکه این کشور از یک‌سو به مخالفین سوریه اسلحه می‌فروشد و از سوی دیگر ٬از کشورهایی مانند عربستان و ترکیه و قطر در جهت مقابله با کشورهای حامی مقاومت حمایت می‌کنند.
وی به گفت‌وگوهای صلح در شهر آستانه قزاقستان نیز اشاره کرد و گفت: اکنون که در منطقه اراده اتمام جنگ در سوریه مشاهده می‌شود٬ آمریکا دست به شیطنت زده و در مسیر برقراری صلح در این کشور مانع تراشی می‌کند.
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه بهمن و نزدیک شدن به ایام دهه فجر٬ اضافه کرد: این ایام٬ فرصتی برای زنده نگاه داشتن یاد امام (ره) و شهدای انقلاب و همچنین تجدید بیعت با ولایت و مقام معظم رهبری است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه دل‌خراش و دردناک فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران، اظهار کرد: این حادثه جای تاسف و اندوه دارد و همه مردم ایران ناراحت شدند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: آنچه باعث تاسف بیشتر شد شهامت و فداکاری آتش‌نشان‌ها بوده است که این عزیزان با فداکاری و ایثار جان شان را در خطر انداختند تا مردم کاسب آن ساختمان آسیب نبینند.
آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: این فداکاری و شهامت جای تقدیر دارد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در پیام‌شان فرمودند قابل تحسین است.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به اعدام سه جوان بحرینی، گفت: بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند اعدام سه جوان مظلوم در بحرین یک فتنه‌انگیزی از سوی عربستان سعودی بوده است.
وی افزود: عربستان آمد و فتنه‌ای در بحرین ایجاد کرد و دستور داد رژیم آل خلیفه این جوانان را شهید کند که به فضل الهی بیداری اسلامی منطقه را فرا گرفته و خون مظلومان نتیجه خواهد داد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-11-01 18:03
انشاالله که نمایندگان محترم استان به حرفهای سنجیده امام جمعه محترم خرم اباد گوش دهند و تا فرصت هست لرستان را در ردیف بودجه شاخص های توسعه قرار دهند .
نقل قول کردن
#2 سردار 1395-11-01 18:51
نماینده ها متحد باشید بابا ، فقط باید آقای بيرانوند درمورد این خبر سخن میگفت ؟ آقای بروجردی شما میتونی کاری کنی خواهشا به داد جوون های بیکار لرستان برس .
نقل قول کردن
#3 رضا 1395-11-02 14:21
بی عدالتی و حق خوری هم حد و حدودی داره . بسه دیگه.
نقل قول کردن
#4 خادم ملت 1395-11-02 23:19
احسنت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا