یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان گفت: یک‌هزار و ۳۶۸ نفر از دانشگاهیان این استان برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "مهدی مرادیان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان در شانزدهمین دوره کاروان‌های عتبات عالیات ۱۲ کاروان ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان را به‌صورت زمینی از مرز مهران به عتبات عالیات اعزام می‌کند.
وی افزود: اولین دوره اعزام در تاریخ 7 بهمن‌ماه 95 و ویژه دختران مجرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواهد بود و آخرین اعزام کاروان‌ها نیز در تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه سال 96 خواهد بود.
مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان گفت: از مجموع یک‌هزار و ۳۶۸ نفری که ثبت‌نام کرده‌اند، تعداد ۱۲ کاروان در قالب هر کاروان ۳۸ نفر اعزام خواهند شد.
حجت‌الاسلام مرادی گفت: در بهمن‌ماه همایشی قبل از اعزام کاروان‌های عتبات عالیات برگزار و جلسات توجیهی و آموزشی جداگانه با حضور عوامل اجرایی این کاروان‌ها شامل مدیر و روحانی کاروان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی شامل کتاب‌های «هشت‌بهشت»، «چهارفصل عاشقی»، «فرزانگان حرم» و سی دی «راهیان آسمان» و مفاتیح بین دانشجویان این کاروان‌ها گفت: همچنین مسابقات و برنامه‌های فرهنگی قبل، حین و بعد از سفر نیز برای دانشجویان و افراد اعزامی نیز برگزار می‌شود.
مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان بازدید از بیت امام خمینی (ره) در نجف اشرف، بازدید از کتابخانه و مقبره آیت‌الله امینی و ... را ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده عنوان کرد و گفت: همچنین کانال تلگرامی و سایت «لبیک» نیز ویژه عتبات دانشگاهیان فعال است.
وی تاکید کرد: کانال تلگرامی و سایت labbayk.ir نیز ویژه عتبات دانشگاهیان حال انجام فعالیت و بهره‌مندی زائران دانشگاهی می‌باشد.

http://yaftenews.ir/images/95/95-8/photo_2016-11-20_10-39-22.jpg

دیدگاه‌ها  

#1 دریکوند 1395-10-29 13:07
تنها دانشگاه ایران که ساختمان مستقل و جداگانه برای دانشکده انسانی ندارد همین دانشگاه لرستان است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا