یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس بر لزوم واگذاری سریع‌تر باغ وحش کاسیت خرم‌آباد به شهرداری تأکید کرد و گفت: استانداردها در این باغ‌وحش رعایت نمی‌شود.
http://yaftenews.ir/images/95/1-95/masaj.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا ملکشاهی راد" در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه واگذاری باغ‌وحش کاسیت خرم‌آباد به شهرداری تأثیر زیادی در بهبود وضعیت آن دارد، بر لزوم واگذاری سریع‌تر این باغ وحش به شهرداری تاکید کرد و گفت: متأسفانه این باغ‌وحش وضعیت مناسبی نداشته و پارامترهای لازم ازلحاظ تغذیه، بهداشت، فضا و سایر استانداردها هم در آن رعایت نشده است.
 نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه باغ‌وحش‌ها و مراکز نگهداری از حیوانات باید مجوزهای زیست محیطی را اخذ و حقوق حیوانات را رعایت کنند، افزود: باغ وحش نباید اسارت‌گاهی برای حیوانات باشد بلکه باید به رعایت استانداردهای خدمات دامپزشکی، نوع تغذیه، نحوه نگهداری و اندازه قفس‌ها در این مراکز توجه شده و حقوق حیوانات در آن رعایت شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بهتر است باغ وحش‌های کشور به‌ویژه کاسیت خرم‌آباد به بخش خصوصی واگذار شوند، یادآور شد: واگذاری باغ‌وحش‌ها به بخش خصوصی در بهبود وضعیت این مراکز تأثیر بسزائی دارد زیرا مراکز دولتی از پس تامین هزینه‌های آن‌ها بر نمی‌آیند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر ضرورت استانداردسازی باغ‌وحش خرم‌آباد، گفت: هر دستگاهی که بخواهد مسئولیت این باغ‌وحش را بر عهده گیرد ما از آن حمایت خواهیم کرد؛ البته در این رابطه ورود کرده و نشستی را با مسئولان مربوطه خواهیم داشت.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان دامپزشکی خرم‌آباد تجربه مناسبی در رابطه با باغ‌وحش ندارد، گفت: به‌صورت جدی نیاز است دستگاهی وظیفه نگهداری از باغ وحش کاسیت خرم‌آباد را بر عهده بگیرد که از نگهداری باغ‌وحش‌ها آگاهی و علم کافی داشته و بتواند نسبت به بهبود وضعیت آن اقدام کند.

دیدگاه‌ها  

#1 بابک 1395-10-28 14:23
حداقل حیوانات گوشتخوار نظیر شیر و پلنگ رو از این مجموعه حذف کنند زیرا این حیوانات نیاز به دریافت مقدار زیادی جیره غذائی از گوشت تازه هستند که با توجه به قیمت بالای گوشت و محدودیتهای اقتصادی فعلی بهتر تست باغ وحش کاسیت در بعد از واگذاری از پذیرش و نگهداری چنین حیوانات پرهزینه و نیازمند نگهداری در فضاهای بزگ همراه با مراقبتهای ویژه معاف
گردد.
نقل قول کردن
#2 بیکار خرم ابادی 1395-10-28 14:27
بابا فکری به حال این زبون بسته ها کنید گناه دارن اخه چه گناهی کردن که افتادن تو این باغ وحش  اون شیر  که آبرو هرچی سلطان جنگله برده  . شیرم با اون قدرتش کم اورد تو این باغ وحش  خخخ  همه حیووناش پوستشون چسبیده به استخون  هر حیوونی که ادعای قلدری میکنه تبعیدش کنن به این باغ وحش حالشو جا میارن تا دفعه دیگه ادعای قلدری نکنه بی ادب خخخخخ .  ای شیر بی کس :-) :lol: :-) :lol:
نقل قول کردن
#3 اکبر ظ 1395-10-28 18:31
اگه این باغ وحشو بدنش به شهرداری حیوناش از غصه میمیرند .
نقل قول کردن
#4 سردار 1395-10-28 18:37
با جدیت پیگیری کنید لطفا . بابا از باغ وحش آرم باغ وحش مشهد الگو بگیرید . انگار ندیدين جایی . شبیه سلول های فیلم فرار از زندانه .
اون همه فضا هست خب درست استفاده کنید . استخر بزنید چمن بکارید لونه بسازید .
نقل قول کردن
#5 سعید 1395-10-28 18:40
پرندگان اسیر در قفس در پارک پرندگان هم وضعیت مشابه دارند وهر روز تلفات میدن.
نقل قول کردن
#6 شاهین 1395-10-29 01:34
واقعا که این باغ وحش در شان این حیوانات نیست و خدا را خوش نمیاد که اینجوری با کمترین امکانات زندانی باشن . جناب آقای ملکشاهی راد خداخیرتان دهد که به فکر هستید
نقل قول کردن
#7 نیازی 1395-10-29 13:21
تو رو خدا مواظب باشید
فردا باز دسته گلی آب ندید
تو فضای مجازی دوباره سنگسارمون کنند!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا