یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مركز پیش‌بینی اداره كل هواشناسي استان لرستان نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌های استان در روز شنبه و یکشنبه ( چهارم و پنجم دی‌ماه) هشدار داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مركز پیش‌بینی اداره كل هواشناسي استان لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اظهار داشت: پیرو اعلام قبلی با تأکید بر بارندگی‌های پیش‌بینی‌شده، شرایط مخاطره‌آمیز به سبب بارش قابل‌ملاحظه باران و رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ، بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی (ارتفاعات) و نیز وزش باد شدید از بعدازظهر روز شنبه و طی روز یکشنبه پیش بینی شده است.
بنابر این اطلاعیه همچنین پیش‌بینی می‌شود در 2 روز آینده آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها، محدودیت دید و اختلال در تردد جاده‌ای در اغلب نقاط استان به وجود آید.

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1395-10-03 16:50
همش جمع میشه پمپاژ میشه برا کویر
نقل قول کردن
#2 غضنفری 1395-10-03 19:19
این همه بارندگی خوبه منتج بشه به یک نتیجه ای برای شهرهای این استان.ما بیشتر حوضچه داریم تا سد.سد کارون سه حدود شصت کیلومتر فقط طول دریاچه اونه و سه میلیارد مترمکعب آب ذخیره میکنه.بیسوادی و ناآگاهی باعث شده که استان ما اکثر زمینهاش دیم باشه.
نقل قول کردن
#3 احسان 1395-10-03 20:20
به نظر می رسه این اعلام هشدار راهبرد خوبیه برای شونه خالی کردن از مسئولیت. از اول پاییز و بعد از اون حادثه فوت دختر دانشجو هر هفته هشدار میدن. آنا بارونی برفی نیست. میگن هشدار میدیم اگه اتفاقی افتاد میگیم گفتیم اگه نه که هیچی به هیچی.
نقل قول کردن
#4 سردار 1395-10-03 21:27
همیشه گفتیم هشدار ، یک بار یک متن ندیدم بگه خدا رو شکر فردا بارون مياد
نقل قول کردن
#5 ورمزیار 1395-10-03 23:11
به نقل از سردار:
همیشه گفتیم هشدار ، یک بار یک متن ندیدم بگه خدا رو شکر فردا بارون مياد

بیاد یا نیاد سودش بیشتر برا شهرهای کویریه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا