یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان میزان بارش باران در شهرهای مختلف استان را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " رضا آریای گفت: تا ساعت 9 صبح امروز شهرستان دورود بیشتر بارش را ظرف 24 ساعت گذشته داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت در الشتر 11، پل‌دختر 10، خرم‌آباد 8، رومشکان 6، الیگودرز 6، بروجرد 5
، نورآباد 4، کوهدشت 3 و ازنا 2 میلی‌متر باران باریده است.
این ?بارش‌ها باران از شب گذشته در سراسر لرستان آغازشده و بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی این بارش تا فردا شب ادامه دارد.
 
هوا سرد می‌شود
سازمان هواشناسی هم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به‌شدت ناپایداری‌های حاکم بر جو منطقه در تمام طول روز جاری شاهد وقوع بارش باران همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید، در نواحی شمالی، شرقی و ارتفاعات استان بارش برف، در نقاط مستعد احتمال ریزش تگرگ و کاهش دما خواهیم بود. لذا آب‌گرفتگی معابر عمومی (به‌ویژه در جنوب شرق استان)، لغزندگی سطح جاده‌ها، محدودیت دید، اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست. بر این اساس با پیش‌بینی شرایط فوق همراه داشتن تجهیزات زمستانه برای گذر از جاده‌های کوهستانی الزامی است. شایان ذکر است طی روزهای جمعه و شنبه، كاهش محسوس دمای هوا، يخبندان، در برخي نقاط مه صبحگاهی و یخ‌زدگی سطح جاده‌ها از ديگر پدیده‌های قابل‌انتظار در سطح استان خواهند بود. لذا بکار بردن اقدامات لازم جهت جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی توصیه می‌شود.
 
تندباد در بروجرد
صبح امروز تند بادی با سرعت 72 کیلومتر در ساعت از سمت جنوب غربی بروجرد را در نوردید.
هواشناسی بروجرد اعلام کرد که وزش بادهای شدید تا عصر امروز پنج‌شنبه ادامه دارد.
این تندباد خسارات قابل‌ملاحظه‌ای نداشت.

بارش برف و باران در شهرهای سردسیر استان

به دنبال شروع بارش‌ها در استان، از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرهای سردسیر استان بودیم.
شب گذشته تا کنون بارش برف متناوب در شهرهای دلفان، الیگودرز، ازنا و ... ادامه داشت و در برخی نقاط باعث بسته شدن راه‌ها گردید.
بر اساس این گزارش برخی خبرگزاری ها نوشتند: بارش برف در الیگودرز باعث بسته شدن 50 راه روستایی شد؛ اما ساعتی بعد این خبر تکذیب شد.
گزارش دیگری حاکی است که بارش باران در پل‌دختر نیز موجب قطع برق برخی روستاها شده و تلاش برای وصل شدن برق روستاهایی چون بابازید، مورانی، تیمورآباد، کیان‌آباد و چند روستای دیگر ادامه دارد.

 

۱۱ استان برفی شدند
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس‌راه کشور گفت: هم‌اکنون محورهای مواصلاتی ۱۱ استان برفی است و تردد در محورهای مواصلاتی جریان دارد.
از صبح امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، کرمانشاه، مرکزی، همدان (اکثر محورها) و ایلام (محورهای ایلام - اسلام‌آباد و ایلام -کرمانشاه)، البرز (ارتفاعات محور کرج-چالوس) و زنجان (آزادراه زنجان-تبریز) بارش برف گزارش شده است.




دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1395-09-25 13:18
من موندم این مدیر کل محترم مدیریت بحران تنها بلده گزارشهای هواشناسی رو تکرار کنه؟چرا از وظایف خودش چیزی نمیگه؟
نقل قول کردن
#2 علی 1395-09-25 19:06
همچین میگن برف میاد ما که ندیدیم کویر لوت هم برف بارید جز خرم اباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا