یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارشناس هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از جنوب غرب کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مرتضی ضرابی در چکه خبرنگاران گفت: امروز انتظار داریم در ساعات بعدازظهر با عبور موج تراز میانی جو برای بخش‌هایی از جنوب غرب کشورمان مانند شمال خوزستان، جنوب لرستان و بخش‌هایی از چهارمحال و بختیاری شرایط برای بارش‌های پراکنده مهیا باشد.
ضرابی گفت: این بارش‌ها برای روز سه‌شنبه افزایش می‌یابد و مناطق وسیع‌تری از کشور را فرامی‌گیرد و انتظار داریم علاوه بر مناطق غربی و مرکزی، شمال شرق کشور را هم در برگیرد.

وقوع بارش‌ها در لرستان
مدیر ستاد بحران لرستان نیز از شروع بارندگی‌ها در لرستان خبر داد.
رضا آریایی در پیامی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، از صبح روز دوشنبه و تا پایان روز سه‌شنبه آسمان استان ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و وقوع رگبار باران گاها" به‌صورت تند و همراه با رعدوبرق خواهد بود.
وی افزود: بارش‌ها بیشتر در نواحی شمال و شرق استان و حداکثر متوسط بارندگی استان 10 میلی‌متر پیش بینی شده است.
آریایی تاکید کرد: با توجه به افزایش میزان برودت هوا بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌ها متصور است.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-09-14 16:57
خدا رو شکر
نقل قول کردن
#2 فرهادی 1395-09-14 18:08
لرستان هشتصد و پنجاه هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که به دلیل نبود سدهای استاندارد برای مهار سیل و ذخیره آب اکثر زمینهای کشاورزی لرستان(۹۰درصد)ا ز نوع دیم هستند
نقل قول کردن
#3 سهرابی 1395-09-15 16:01
بدلیل نبود سد بزرگ در لرستان ما شاهدیم که بارشها در زمستان بصورت سیل با سرعت باعث شستن خاک میشود و از استان به سمت جنوب میرود و در تابستان هم شاهد خشکسالی هستیم.باید سد استاندارد ساخت که زمستان بارشها را ذخیره کند و تابستان بکار کشاورزی گیرد و گرنه بارش سودش به جیب کویر میرود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا