یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین معارفه "سعید فرح‌بخش" رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز با حضور "سید علی بدری" معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و سید "اسماعیل حسینی" مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، آیین معارفه "سعید فرح‌بخش" رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد.
فرحبخش طی حکمی از سوی "محمدحسین امید" سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، برای تصدی این پست معرفی شده بود.
فرح‌بخش، دارای دکترای مدیریت آموزشی، دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه لرستان است.
بیش از این نیز، سعید محمدزاده از تاریخ نوزدهم تیرماه 91 تاکنون، ریاست دانشگاه علمی کاربردی لرستان را بر عهده داشت.


مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان معرفی شد

"علی جهان‌آرا" عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به عنوان مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان منصوب شده است.
http://yaftenews.ir/images/94/94-5/jahana.JPGمراسم معارفه "علی جهان‌آرا" مدیر کل جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان روز شنبه 13 آذرماه از ساعت 13 در سالن آمفی‌تئاتر تربیت‌معلم طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد.
جهان‌آرا هم‌اکنون عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد است و سوابقی چون مدرس دوره‌های عالی ضمن خدمت فرهنگیان، معاون اداری و مالی بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان، نشان عالی مدیریت دولتی MPA از دانشگاه بین‌المللی گلدن استات، رئیس هیأت تحریریه و سردبیر ماهنامه آموزشی تحلیلی چشم‌انداز فرهنگ، مشاور مدیرکل و رئیس اداره روابط عمومی و اسناد آموزش‌وپرورش لرستان و ... را در کارنامه دارد.
وی همچنین از مداحان و شاعران مذهبی و آیینی استان است.
جهان‌آرا در حالی در این سمت منصوب شد که پیش‌ازاین و از تاریخ دوم تیرماه 94 "رضا مختارپور" به عنوان سرپرست کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان فعالیت می‌کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1395-09-13 15:49
نمیکنن کار مردم رو راه بندازن..الان دو سال تموم کردم هنوز مدرکم رو ندادن...
نقل قول کردن
#2 پیامنی 1395-09-13 18:01
با سلام ، ضمن تبریک به آقای دکتر فرح بخش یک موضوع را به اطلاع میرسانم ، آقای دکتر آیا اطلاع دارید که تعداد زیادی از افرادی که در دانشگاهها و ادارات مشغول به تحصیل و کار هستند مدرک دیپلمشان جعلیست؟؟؟؟ آیا میدانید دانشگاهی را که تحویل گرفتید مملو از دارندگان دیپلم جعلیست؟ شما به راحتی میتوانید با گرفتن استعلام از آموزش و پرورش مانع از حضور افراد بیسواد در راس امور اداری ادارات استان باشید ، حدود یک ماه پیش رسانه ملی خبر برخورد با دارندگان مدرکهای جعلی را اعلام کرد ، امیدوارم فرد لایقی چون شما ، پیگیر این موضوع شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا