یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مجالی پیدا کرد تا به گفته خودش درد دل کند و تاکید کرد: نیامده‌ام که باج بدهم.
http://yaftenews.ir/images/95/95-5/bazvandd.jpgبه گزارش مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پس از بحث‌های متعدد پیرامون عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مجال را برای درد دل مناسب دید و گفت: دردهایی در دل من نیز وجود دارد که باید آن‌ها را بگویم.
وی بیان کرد: معنی صحبت‌های من این نیست که مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در امور همکاری ندارند بلکه نسبت به سایر استان‌ها همکاری آن‌ها قابل توجه است، اما حساسیتی که ما نسبت به توسعه استان داریم در بدنه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی دیده نمی‌شود و درد ما همین موضوع است.
 
نمی‌خواهند هیچ هزینه‌ای بابت توسعه استان بدهند
استاندار لرستان با تأکید بر اینکه بدنه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نمی‌خواهند هیچ هزینه‌ای بابت توسعه استان بدهند، افزود: من امروز استاندار هستم و ممکن است چهار سال دیگر نباشم و می‌توانستم بگویم چرا خودم را درگیر مسائل کنم؟ چرا خود را با هتلی که ۱۷ سال تعطیل است درگیر کنم؟
بازوند با اشاره به اینکه می‌توانستم مثل استاندارهای قبلی باشم، گفت: مگر اضافه‌کار و حقوق استاندارهای دیگر را قطع کردند؟
وی ادامه داد: آیا کسی از استاندارهای قبلی پرسیده است چرا آقایی که کارخانه پارسیلون را ۳۰۰ میلیون خریده، ۲۱ میلیارد پول گرفته، تجهیزات آن را فروخته، امروز ۱۳۰ میلیارد بدهی دارد و در نهایت کارگران آن را از ۱۲۰۰ نفر به ۱۲۰ نفر رسانده است.
استاندار لرستان با بیان اینکه من نیز می‌توانستم مانند استاندارهای قبلی زمانی که کارگران پارسیلون تجمع کردند دو میلیارد پول به آن‌ها بدهم تا بروند اما ماندم و فحش‌ها و تحصن‌های آن‌ها را شنیدم، تصریح کرد: انسان از این وضعیت خجالت می‌کشد.
 
نیامده‌ام که باج بدهم
بازوند با تاکید بر اینکه تاریخ و مردم در مورد ما قضاوت می‌کنند، افزود: نیامده‌ام که باج بدهم و حتی اگر یک روز در لرستان باشم بازهم به کسی باج نخواهم داد.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه علی‌رغم همه حواشی دو سال و نیم دنبال کارخانه پارسیلون بودیم، اظهار داشت: هفته گذشته در جلسه ستاد تسهیل علی‌رغم رایزنی‌ها و جو حاکم بر جلسه تصویب کردند که کارخانه واگذار شود.
بازوند با بیان اینکه علی‌رغم درخواست‌های بانک صنعت و معدن و سپه برای واگذاری کارخانه پارسیلون گروهی نمی‌گذارند این اتفاق بیفتد، تصریح کرد: اگر پیگیر مشکلات کشت و صنعت نمی‌شدیم کسی نمی‌گفت چرا سراغ آن را نگرفته‌اید و اضافه‌کارمان نیز کم نمی‌شد.
استاندار لرستان با تأکید بر اینکه از مدیران خواهش می‌کنم وجدان کاری خود را به بدنه کاری دستگاه‌ها ببرند، افزود: بدنه دستگاه‌ها هنوز این احساس را ندارند که باید کمک کنند تا توسعه استان شکل بگیرد.
 
بدنه دستگاه‌ها نسبت به توسعه حساسیت ندارند
بازوند با بیان اینکه گلخانه دیناروند بیش از ۶ سال است که تعطیل بوده و امروز علی‌رغم میل باطنی خود دستور داده‌ام احصاء کنند که هیئت‌مدیره در این مدت چقدر حق‌وحقوق گرفته‌اند بابت واحدی که تعطیل است، تصریح کرد: بعضی پروژه‌ها از مطالبه اقتصادی نیز رد شده و تبدیل به مطالبه اجتماعی شده است.
وی با اشاره به اینکه اگر هزینه توسعه را ندهیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد، افزود: از سازمان اقتصادی کوثر خواستیم تا برای احیای مزرعه پرورش ماهی در کهمان وارد کار شود و در این رابطه خبرنگاری پرسید استاندار لرستان در این طرح چند درصد شریک است.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه توسعه، مدیر و کارمند ریسک‌پذیر می‌خواهد، ادامه داد: می‌توانستم فرودگاه را درست نکنم و هیچ اجباری بالای سر من نبود اما بالاخره این‌کاره‌ای زیرساختی باید یک روز انجام شود.
بازوند یادآور شد: بدنه دستگاه‌ها نسبت به توسعه حساسیت ندارند و اگر این حساسیت را به آن‌ها منتقل نکنیم نمی‌توانیم از سد کارمندی عبور کنیم.
 
گرفتار «مارادونا و غضنفر» هستیم
وی همچنین با اشاره به نامه‌ای که از سوی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان به دفتر استاندار ارسال شده بود اظهار داشت: شب گذشته نامه‌ای در رابطه با عدم پرداخت تسهیلات گردشگری نوشته‌اند و وقتی با مسئولان ذی‌ربط تلفنی صحبت کردم متوجه شدیم این نامه دروغ است و تسهیلات پرداخت می‌شود.
استاندار لرستان گفت: کارمندی که نامه را نوشته حوصله نداشته است برود بررسی کند و از بانک‌ها در مورد پرداخت تسهیلات بپرسد.
بازوند در جلسه با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تلفنی صحبت کرد و خطاب به وی گفت: نباید بدون دلیل و بدون بررسی نامه بنویسید و دیگران را درگیر کنید.
وی با اشاره به اینکه بر اساس نامه‌ای که دروغ بوده، شبانه به همه مسئولان زنگ ‌زده‌ایم و توقع می‌رود این وضعیت را در اداره خود کنترل کنید، اظهار داشت: ما گرفتار «مارادونا و غضنفر» شما هستیم.
 
پارسیلون واگذار شد
استاندار لرستان گفت: طی نامه‌ای از سوی وزیر صنعت و معدن کارخانه پارسیلون خرم‌آباد به بستانکاران عمده آن واگذار شد.
هوشنگ بازوند استاندار لرستان ظهر امروز خبر واگذاری کارخانه پارسیلون را در جلسه ستاد تسهیل استان اعلام کرد و در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان نامه وزیر صنعت و معدن مبنی بر واگذاری کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بعد از ۲۰ سال را قرائت کرد.
در نامه ۶ بندی ابلاغیه بیست و یکمین جلسه کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آمده است: با توجه به مباحث مطرح شده از سوی استانداری و سازمان صنعت و معدن و اظهارات مدیرعامل شرکت پارسیلون و همچنین مساعدت‌های صورت گرفته طی ۱۲ سال پس از واگذاری و حمایت‌های متعدد به دلیل حجم بالای دیون شرکت، توقع تولید از ابتدای امسال و کاهش نیروهای انسانی و بلاتکلیفی آنان به‌منظور جلوگیری از ادامه روند بحرانی کارخانه پارسیلون مقرر شد یک کنسرسیوم از بستانکاران عمده شرکت تشکیل و مطالبات خود را از طریق تملک سهام وصول کنند.
همچنین بانک‌های صنعت و معدن، ملی و سپه ظرف ۱۰ روز آینده ضمن معرفی نماینده خود اسناد لازم برای تشکیل کنسرسیوم را ابلاغ کنند.
شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نیز ظرف یک ماه آینده ضمن ایجاد شرکت جدید متشکل از اعضای کنسرسیوم نسبت به انتقال سهام به سهامداران جدید اقدام کند. همچنین شرکت آتیه دماوند ظرف سه ماه پس از تشکیل شرکت جدید نسبت به ارائه طرح‌های صنعتی لازم و ایجاد واحدی پویا اقدام کند.
در این نامه آمده است که استانداری لرستان مسئول پیگیری و حسن اجرای مصوبات است.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1395-08-22 19:04
بنده خدا آقای بازوند گیر چه استانی افتاده انقدر که ایشون نگران لرستان خودمون نیستیم . آقای بازوند تمام اتفاقات بد لرستان نتیجه ی استخدام بر اساس روابطه و افراد کارنابلد و ناشی مسئول امور شهری ما هستند . ای کاش روزی این وضعیت به پایان برسه وگرنه هرسال باید شاهد رشد سایر شهرها و عقب ماندگی خودمون باشیم .
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-08-22 19:19
ضمن تشکر از جناب استاندار که انصافا زحمت زیادی کشیده اند و نتایج این تلاش ها در آینده بیشتر خود نمایی خواهد کرد
ولی سؤالی در ذهن من خطور کرد که آیا هیچ نهادی مخصوصا وزارت کشور عملکرد استانداران بررسی نمی کند آیا استانداران با میل خودشان هر کاری می توانند بکنند یا نکنند اگر اینطور است که فاتحه هم ما خوانده می‌شود آقای بازوند خیلی لطف کردند و این چند پروژه را داوطلبانه و فی سبیل الله انجام داده اند
نقل قول کردن
#3 خادم ملت 1395-08-22 20:41
سپاس جناب آقای بازوند که تا حدودی حقایق رو گفتید. معلوم شد که یک سری ها دارن با کم کاری هاشون سبب تشویش اذهان عمومی میشن.
اما گلایه من و شاید کل مردم لرستان اینه که چرا شمااجازه ی بقا بهشون میدید؟
کسی که با کم کاری داره ضربه به نظام میزنه باید صاحب جایگاه در راس امور مدیریتی نباشه
ما ضد انقلاب نمیخوایم
شما به عنوان نماینده دولت موظفید برخورد داشته باشید با کم کارها
وقتی مدیر رو بدون آزمون وجدان کاری انتخاب می کنند نتیجه ش میشه این
مجمع نمایندگان استان امیدوارم بیدار باشید
کم کارها و ناکارآمدها سربازان و فداییان رهبر و وطن با تمام وجود بیدارن
نقل قول کردن
#4 حسین 1395-08-22 21:21
باسلام از اینکه بدنه اداری این استان وبه خصوص خرم آبادگرفتارباندو طایفه ورابطه و...هست وعملکردش زیر صفر هست هیچ شکی نیست اما جناب آقای استاندار هرکدام از این معضل ها رو که کارشکنی میکنند روبه مامردم راست وحسینی معرفی کنید بقیه اش باما ولی کلی گویی دردی رادوانمیکند وبه قول خودتان شما هم میروید وبه لیست استانداران اسبق اضافه میشید واین مردم هستن که بافلاکت زندگی شان رامیگذرانند وقطعا اگر دراین دنیا زورشان نرسد دردنیای باقی تسویه حساب خواهندکرد
نقل قول کردن
#5 لطیفی 1395-08-22 21:31
با سلام
ضمن تشکر ویژه از تلاش های سخت کوشانه و شبانه روز استاندار توسعه خواه . بی شک کار برای خدا سخت و گاها تهمت ، تخریب ، فحاشی و... به همراه دارد اما عمل صالح اجری عظیم دارد. حل مشکلات آنان که جز خدا فریاد رسی ندارند، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت ها عمل صالح و از اولویت های نظام است مهم خداوند رحیم ومهربان است که ناظر بر عملکرد ها ی همه ی انسان ها است.لطفا پیام ها را به مسئولین اطلاع رسانی فرمایید . با سپاس از مدیر محترم سایت یافته.پیروز باشید.
نقل قول کردن
#6 محمد 1395-08-22 21:43
انصافا اقای بازوند در سمت استاندار نمره قبولی گرفتند امیدوارم محکم ،استوار و پویاتر از همیشه به کارشون ادامه بدن .زمان کم است واین مدیران استانمون که هی سنگ اندازی میکنن باید توبیخ شوند
نقل قول کردن
#7 کارمند 1395-08-22 21:47
خوش به حالت آقای استاندار ما از اول سال تا حالا اضافه کار نگرفتیم
نقل قول کردن
#8 مجید سپهوند 1395-08-22 23:04
باسلام قبلا" گفتم استاندار پیگیر کار هستند متاسفانه تیم کاری ندارد
نقل قول کردن
#9 تحلیلگر 1395-08-23 01:01
امتحان کتبی از آقای استاندار:
ایشان در این امتحان مجاز به مشورت با معاونیین خود و مدیران تحت امر می باشند.
1- علت عدم هماهنگی و ارتباط بین دستگاه های اجرایی استان را توضیح دهید؟
2- برای دست یابی به رونق اقتصادی در راستای اعطای تسهیلات جدید به صنعت چه مقدار بودجه دریافت نموده ایید؟
3- سهم استاندار دروضعیت شهر خرم آباد چه بوده؟
4- چند كتابخانه، خانه فرهنگ، سینما، کارخانه، ورزشگاه در زمان خدمت شما احداث گردیده است؟
5- چرا طول مدت به بهره برداری رسیدن پروژه های در زمان شما اینقدر طولانیست؟
6- علت توقف ساخت سدهای معشوره و بختیاری، در حالیکه سالانه  12 میلیارد مترمکعب روان‌آب از استان خارج می‌شود و توقف ساخت باغ موزه دفاع مقدس بزرگترین پروژه فرهنگی استان و اینکه چرا اعتبارات اختصاص یافته به سیل لرستان در سال گذشته هنوز پرداخت نشده است را توضیح دهید؟ 
نقل قول کردن
#10 رامین 1395-08-23 01:06
واقعا استان لرستان استانداری دلسوزتر و زحمت کشتر از اقای بازوند تا به حال نداشته اقای استاندار شما مطمن باشید که تلاشتان بیهوده نیست و اول خدا از اون اگاه بعد خیلی از مردم که می دونن چه کسی زحمت می کشه و چه کسی باعث عقب ماندگی استان شده دعای خیر ما همیشه پشت سر شما و همه ی مسولینی است که برای استان خالصانه زحمت می کشن خداوند کسانی را که به فکر توسعه استان نیستند نبخشد و نیامرزد
نقل قول کردن
#11 تحلیلگر 1395-08-23 01:09
7- چرا در بروجرد معابر عمومی شهر، بیمارستان آیت اله بروجردی، اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)، تکمیل سایت مسکن مهربروجرد، فاضلاب شهری و ساماندهی ترافیک شهری نیمه تمام مانده اند؟
8- استانداری لرستان در خصوص سهم ۵۰ درصدی خود در پروژه تقاطع بهارستان چه اقدامی نموده؟ در بحث اصلاح محورهای پرخطر، محور کوهشت به پلدختر و ازنا شازند چه اقداماتی نموده ایید؟
9- برای بیکاری،کمبود آب آشامیدنی،حاشیه نشینی و کمبود تخت بیمارستانی در کوهدشت و دیگر شهرستان های استان برنامه ایی دارید؟
10- برای احقاق حق روستاییانی که با اجرای طرح  قم‌رود و خشک شدن چشمه‌ها و قنوات‌، بیکاری روستاییان و مهاجرت آن‌ها به شهر شد چکار کرده ایید؟
نقل قول کردن
#12 تحلیلگر 1395-08-23 01:17
11- علت توقف ساخت جاده الشتر بروجرد و تونل اسپژ در کنار انفعال در برخورد با زمین خواری در مناطق تفریحی شهرستان سلسله و مشكل جدي مديريت پسماند و عدم مكا‌ن‌يابي محل دفن زباله در شهرستان چیست؟
به انتخاب به 10 سوال از 11 سوال بالا پاسخ دهید،
با آرزوى سلامتى و عزّت شما
نقل قول کردن
#13 علیرضا 1395-08-23 07:28
آقای استاندار خسته نباشی و خدا قوت
بدانکه
فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره
فمن یعمل مثقال ذره شرا یره
خدا کمکت کنه که سر منشاء خیر باشی
آخرش پارسیلون چی میشه دوباره راه میفته یا نه؟
نقل قول کردن
#14 علیرضا 1395-08-23 07:30
خسته نباشی
آخرش پارسیلون چی میشه شروع میکنه بکار یا جمع میشه؟
نقل قول کردن
#15 کاندیدا 1395-08-23 07:55
این که ما گرفتار باندبازی و طایفه بازی هستیم کاملا درسته. ولی حداقل از بین همون افراد باند و اصحاب طایفه ؛ چرا بدترین و ناکارآمد ترین ها در بعضی مسوولیت ها حضور دارند.حالا که قراره تا ابد در چرخه و گردش نخبگان مدیریت در استان باشیم ؛ میشه حداقل هایی تعیین کرد.
نقل قول کردن
#16 محمد 1395-08-23 08:23
در کاردانی و توان و مدیرت بالا و دلسوزی استاندار شکی نیست. ولی جناب آقای بازوند شما متاسفانه در مهره چینی مدیران سطح بالا مخصوصا برخی اطراف خودت خودت خوب عمل نکردی.ای کاش یک تیم قوی در کنارت بود .
نقل قول کردن
#17 رامین 1395-08-23 08:55
جناب آقای بازوند جزو یکی از دلسوزترین و کارآمدترین نیروهای این مملکت هستند.
متاسفانه درد استان ما عدم دلسوزی و همراهی سایر مسئولین است.
نقل قول کردن
#18 حمید ت 1395-08-23 08:56
مشگلات این استان بسیارند و این مشگلات فقط در عدم شایسته سالاری و طایفه گرایی نهفته شده است .و اصلاح آن به ای سادگیها نیست .بخاطر همین بسیاری، مهاجرت رو بر ماندن در این استان ترجیح میدن.
نقل قول کردن
#19 مرادی 1395-08-23 09:42
به نقل از سعید:
بنده خدا آقای بازوند گیر چه استانی افتاده انقدر که ایشون نگران لرستان خودمون نیستیم . آقای بازوند تمام اتفاقات بد لرستان نتیجه ی استخدام بر اساس روابطه و افراد کارنابلد و ناشی مسئول امور شهری ما هستند . ای کاش روزی این وضعیت به پایان برسه وگرنه هرسال باید شاهد رشد سایر شهرها و عقب ماندگی خودمون باشیم .
آره بخدا تمام مشکلات ما از استخدام براساس رابطه است نه ضابطه.رفتم آموزش ???? لرستان قسمت فارغ التحصیلان میگم من یکماهه پروندم تکمیله چرا کارهای فارغ التحصیلیم رو انجام نمیدید بخدا من مشمولم سربازم اگه زودتر خودم رو معرفی نکنم برام غیبت رد میکنند و جریمه میشم,خانمی میگه من میگرن دارم زیاد حرف نزن وگرنه کاراتو انجام نمیدم.بخدا قسم دوستان تا عیب و ایرادات خودمون رو بازگو نکنیم تا انتقادپذیر نباشیم تا مشکلات را بازگو نکنیم هیچ معظلی حل نخواهد شد.انتقاد برای برون رفت از مشکلاته.
نقل قول کردن
#20 دریکوند 1395-08-23 09:44
به نقل از حسین:
باسلام از اینکه بدنه اداری این استان وبه خصوص خرم آبادگرفتارباندوطایفه ورابطه و...هست وعملکردش زیر صفر هست هیچ شکی نیست اما جناب آقای استاندار هرکدام از این معضل ها رو که کارشکنی میکنند روبه مامردم راست وحسینی معرفی کنید بقیه اش باما ولی کلی گویی دردی رادوانمیکند وبه قول خودتان شما هم میروید وبه لیست استانداران اسبق اضافه میشید واین مردم هستن که بافلاکت زندگی شان رامیگذرانند وقطعا اگر دراین دنیا زورشان نرسد دردنیای باقی تسویه حساب خواهندکرد

استخدام باید از طریق آزمون و مصاحبه باشه.رشته با شغل باید هماهنگ باشه تا کارایی بره بالا.
نقل قول کردن
#21 بهاروند 1395-08-23 09:45
به نقل از مجید سپهوند:
باسلام قبلا" گفتم استاندار پیگیر کار هستند متاسفانه تیم کاری ندارد

بانکها باید سرمایه را در همین استان سرمایه گذاری کنند چون آمار بیکاری اینجا بالاست
نقل قول کردن
#22 ستاری 1395-08-23 09:46
به نقل از کارمند:
خوش به حالت آقای استاندار ما از اول سال تا حالا اضافه کار نگرفتیم

راندمان ادارات ما پایین است
اما انتظاراتشان بالا
سرانه کار مفید ادارات چقدر است؟
نقل قول کردن
#23 محبوب 1395-08-23 10:20
به نظرم جناب استاندار یک تنه داره همه مشکلات رو رفع میکنه و ...
نقل قول کردن
#24 ایوب 1395-08-23 15:05
اگر استاندار تیمش ضعیفه تقصیر کیه؟اگر استاندار می داند چه کسی کار نمی کند و با او برخورد نمی کند تقصیر کیه؟اگر استاندار با نخبگان مشورت نمی کند تقصیر کیه؟
نقل قول کردن
#25 محسن 1395-08-23 18:49
شاید چنین باشد که استانداری لرستان که باید طبق روش دولت روحانی واعتدال عمل کند ولی متاسفانه تسلیم نمایندگان اصولگرای مجلس شده واز آنها فرمان میگیرد
نقل قول کردن
#26 محسن 1395-08-23 21:07
جناب بازوند كاري كنيد كه مردم نتيجه ان را لمس كنند
اين شعارها ودرد دل ها دردي از مردم ورتبه يك بيكاري دوا نميكنه
مثل تمام استانها كه روز به روز درهررمينه اي پيشرفت ميكنن
ما هنوز يك نتيجه نديديم و دوره اين دولت تموم داره ميشه
نقل قول کردن
#27 همشهری 1395-08-23 21:35
با سلام خدمت استاندار محترم و تشکر از تعیین تکلیف شرکت به ورشکسته شده پارسیلون الحق و الاانصاف از اول واگذاری شرکت پارسیلون در سال 82 وان هم با ان شیوه واگذاری کاری غلط بود وخداوند از سر تقصییر بانیان این واگذاری نگذرد و یک سوال از استاندار محترم دارم وان اینکه تکلیف این همه وامهایی که در طول این چند سال به مدیر عامل این شرکت پرداخت وطبق شواهد بخش اعظمی از ان توسط ایشان در تهران در بخش مسکن سرمایه گزاری شذه جه می شود یعنی به همین راحتی شرکت ورشکسته را از ایشان گرفته و بگذارند برود دنبال بهره برداری از سرمایه گزاریهای خارج از استانش یا نه توسط دستگاه قضایی پیگیر چگونگی هزینه کرد وامهای درافت شذه خواهند شد.
نقل قول کردن
#28 شهروند 1395-08-24 10:20
چرا بحث نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات در ادارات استان جدی گرفته نمیشه ... ت
..جناب استاندار محترم قرار نیست شما هم حرف مارو بزنی... انتظار داریم با نیروهای کار نکن و مشکل ار جدی برخورد بشه تا حواس بقیه جمع تر بشه..
نقل قول کردن
#29 لرتبار 1395-08-24 13:04
واقعا پارسیلون کمک میخواد .کشت و صنعت همینطور .الانم که سامان کاشی داره اضافه میشه .البته جا داره در اینجا از صدا و سیمای لرستان بابت پخش مستندی درباره پارسیلون تشکر کنیم
نقل قول کردن
#30 محمد 1395-08-26 21:33
چرا اعتراف نمیکنید که وضعیت میراث فرهنگی به انتخاب خود شما ربط داره
نقل قول کردن
#31 حسینی 1399-05-10 20:41
گذشت زمان همه چیز رو ثابت میکنه ، با اطمینان از این که آقای بازوند به دنبال منافع شخصی نبوده و بیشتر از 50 ماه از ورود قهرمانانه ایشون به مسأله پارسیلون گذشته و طبق قول ایشون و معاون محترمشون قرار بود کارخانه تا آخر سال 1395 به خوبی راه اندازی بشه تا توانمندی ، تفکر صنعتی ، برنامه ریزی قوی و ..... مدیریتی آقای بازوند ثابت بشه ، راستی الآن معلوم میشه کدوم یک از شعارهای ایشون صحیح بود!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا