یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت: وزیر دادگستری به مناسبت هفته دولت به استان لرستان سفر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "بهرام رشیدی‌نیا" صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های هفته دولت در لرستان گفت: در ششمین روز از هفته دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین "مصطفی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری پورمحمدی" وزیر دادگستری به استان لرستان سفر می‌کند.
وی افزود: وزیر دادگستری صبح یک‌شنبه هفتم شهریورماه به منظور افتتاح دو طرح در وارد این شهرستان خواهد شد و عصر همان روز در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا خواهد کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان عنوان کرد: روز دوشنبه هشتم شهریورماه نیز مسکن مهر خرم‌آباد با حضور وزیر دادگستری به بهره‌برداری می‌رسد و عصر همان روز نیز جلسه‌ای با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود: روز سه‌شنبه دوم شهریورماه، استاندار لرستان به دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان خواهد رفت و سپس نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
در رابطه با دیگر برنامه‌های هفته دولت در لرستان بیان کرد: فردا در نخستین روز از هفته دولت ساعت 8:30 دیدار استاندار لرستان با نماینده ولی‌فقیه انجام و در ساعات 11 نشست خبری استاندار لرستان با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار می‌شود.
رشیدی‌نیا بهره‌برداری از خطوط ریلی بازسازی‌شده ایستگاه تنگ هفت، گاز روستای ازنای سگوند به نمایندگی از 60 پروژه گازرسانی را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سومین روز از هفته دولت مدیران استان در روز پنج‌شنبه انجام خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان افزود: استاندار لرستان در روز جمعه در نماز جمعه شهر خرم‌آباد به تشریح فعالیت‌ها خواهد پرداخت و عصر همان روز دیدار عمومی استاندار با مردم انجام می‌شود.
وی یکی دیگر از برنامه‌های هفته دولت را برگزاری شورای اداری در پنجمین روز از هفته ذکر کرد و افزود: پس از برگزاری شورای اداری در شهرستان الیگودرز بازدید از صنایع این شهرستان انجام و جلسه ستاد تسهیل تولید در این شهرستان انجام می‌شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 جدی؟ 1395-06-01 15:36
جدی مسکن مهر کمالوند خرم آباد تکمیل میشه؟
نقل قول کردن
#2 فرشید 1395-06-01 19:42
سال ۸۶ برای مسکن مهر کمالوند خرم آباد ثبت نام کردم ولی هنوز بمن تحویل ندادند.ضمنأ نه راه دسترسی ایمنی دارد نه درختکاری و فضای سبزی دارد نه مدرسه و بانکی دارد نه فروشگاه موادغذایی نه کلانتری…خواهشأ زیرساختها را هم تکمیل بفرمایید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا