یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان استان لرستان در خصوص چرایی عدم دعوت از شخصیت‌های ملی اصول‌گرا به استان لرستان گفت: به علت این که در مرحله دوم نيز مانند مرحله اول، در سه حوزه انتخابیه استان عمدتاً رقابت بین اصول‌گرایان است، لذا ضرورتی را برای دعوت از ابراهيم باراني‌بيرانوند عضو شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان استان لرستانشخصیت‌های ملی به استان در حمایت از نامزدهای اصول‌گرا احساس نکردیم.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "ابراهیم بارانی‌بیرانوند" با بيان اين كه نامزدهای لیست اصول‌گرایان لرستان شخصیت‌هایی شناخته شده و مورد احترام و اقبال مردم هستند، افزود: بر اين اساس نیازی ندیدیم تا از تهران به كسي زحمت بدهیم براي سخنراني و حمايت از كانديداهاي به لرستان بيايد.
وي اظهار داشت: احساس می‌شود مردم خیلی به چهره‌هایی که فقط موقع انتخابات به یاد مردم افتاده و برای تثبيت رای‌شان به یک‌باره به استان‌ها هجوم می‌آورند خوش‌بین نیستند.
بارانی‌بیرانوند افزود: کاروان شخصیت‌های مرکز‌نشینی که این روزها برای جلب رای مردم و تصاحب کرسی‌های مجلس به یاد استان ما افتاده‌اند، اگر واقعا دلسوز مردم هستند، پاسخ دهند كه روز‌های سخت سیل ویرانگر اخیر کجا بودند؟
مسول امور شهرستان‌های شورای مرکزی ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان استان لرستان در مورد علت حمایت اصلاح‌طلبان از نامزد اصول‌گرایان در حوزه‌ی دورود و ازنا نيز گفت: با توجه به شناخت عمیقی که از مواضع اصول‌گرایانه و انقلابی آقای حسین گودرزی داشتیم، لذا در مرحله اول از میان خیل عظیم نامزدهای این حوزه‌، ایشان مورد حمایت اصول‌گرایان قرار گرفتند و همچنان در مرحله دوم نیز مورد حمایت ما هستند.
باراني‌بيرانوند با اشاره به اين كه قطعا دوستان اصلاح‌طلب ما هم به دلیل لیاقت و شایستگی و توانمندی که از ایشان سراغ دارند‌، مورد لطف و حمایت خود قرار داده‌اند‌، تصريح كرد: ضمن تشکر از این اقدام دوستان اصلاح‌طلب‌، وحدت دو طیف وفادار به نظام را به فال نیک گرفته و از آن استقبال می‌کنیم.
وي افزود: البته مشابه دورود را در حوزه‌های دیگر داشتیم که نشانگر وحدت و همدلی اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان استان و عمل به منویات امام راحل (ره) و امام حاضر (مدظله العالی) در خصوص وحدت کلمه در عین اختلاف دیدگاه‌هایی که دارند، می‌باشد.

واكنش پليس خرم‌آباد در برخورد با خودسرها ستودني است

دبیر شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان لرستان گفت: واکنش پلیس به حمله‌ی خودسرها بسیار هوشمندانه و كرم ملك‌آسا دبیر شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان لرستانقاطعانه بود و لازم است از عملکرد و مدیریت پلیس خرم‌آباد سپاس‌گزاری کنیم.

به گزارش هوميان‌، "کرم ملک‌آسا" با بيان اين كه فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سه‌شنبه به خرم‌آباد آمد و به سینما ایران این شهر رفت تا به نفع 2 كانديداي مورد حمايت فهرست امید سخنرانی کند، افزود: اقلیتی از عناصر خودسر، تلاش کردند سخنرانی فائزه هاشمی را بر هم بزنند اما با حضور به موقع پلیس و نیروهای ویژه‌ی پلیس، این حمله مهار، کنترل و دفع شد.

وي تشریح کرد: انصافاً درایت پلیس خرم‌آباد خوب بود و پلیس به خوبی به وظیفه‌ی ذاتی خویش یعنی دفاع از امنیت، آرامش و نظم و قانون عمل کرده است و جا دارد از عملکرد خوب پلیس تشکر کنیم.

فائزه هاشمی در این سخنرانی از شهروندان خرم‌آباد خواست به فهرست و لیست امید رأی بدهند و از دادن تک‌رأی دوری جویند.

قابل ذكر است مرحله دوم انتخابات مجلس دهم روز جمعه 10 اردي‌بهشت‌ماه با شركت 10 كانديدا در 3 حوزه انتخابيه خرم‌آباد و دوره، بروجرد و اشترينان و دورود و ازنا برگزار مي‌شود. از جمع 10 كانديداي مرحله دوم فقط يك كانديداي اصلاح‌طلب در حوزه خرم‌آباد حضور دارد و 5 كانديدا گرايش اصول‌گرا و 4 نفر نيز به صورت مستقل هستند كه البته برخي از كانديداهاي مستقل در فهرست مورد حمايت جناح‌هاي اصلاح‌طلب استان نيز قرار گرفته‌اند.
پس از برگزاري انتخابات 5 نفر از جمع كانديداهاي دور دوم انتخابات مجلس در لرستان به جمع نمايندگان مجلس دهم اضافه مي‌شوند.




ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1395-02-09 10:45
دورود خدا برجناب ملک آسا لیست امید همان آقایان بیرانوند و محمود وند هستند . لیست مورد تایید شورای اصلاح طلبان خرم آباتد و کشور
نقل قول کردن
#2 محمدی 1395-02-09 10:52
جناب آقای بارانی بیرانوند
ضمن تشکر از بیانات و نظرات جنابعالی باید عرض کنم که زعم اینجانب ناکامی طیف اصول گرا در سیاست های داخلی و خارجی و عدم مقبولیت در این مقطع این طیف نزد مردم ایران از مهمترین دلیل عدم حضور بزرگان اصول گرا در استانهای کشور را میتوان دلیل منطقی تری بر شمرد . اما بین این چهار تن یک اصلاح طلب داریم و یک مستقل و یک اصول گرای هیت موتلفه و یک اصول گکرای معتدل متمایل به اصلاحات داریم . در خصوص اینکه فرمودین سه انامزد دیگر اصول گرا هستند با حضرتعالی هم عقیده نیستم.
نقل قول کردن
#3 سارا 1395-02-09 12:33
ایشون همه رو به چشم اصولگرا میبینن.
نقل قول کردن
#4 بی طرف 1395-02-09 12:45
فقط صی مخون
نقل قول کردن
#5 جهان 1395-02-09 14:16
به نقل از بی طرف:
فقط صی مخون

ميتونى دليلى براى طرفداريت از اين فرد بيارى؟
نقل قول کردن
#6 آرمین 1395-02-09 14:32
فقط لیست امید
نقل قول کردن
#7 آرمین 1395-02-09 14:35
همه جوونا طرفدار اصلاح طلبان هستن من موندم ایشون این آمار از کجادر آورده؟! ضمنا کدوم اصولگرابیاد ازشماحمایت کنه؟ دکترمطهری و آقای لاریجانی هم که بزرگ اصولگراهابودن به لیست امید پیوستن! بگوهیچکس نبود ازتهران بیاد
نقل قول کردن
#8 اصلاح طلب معتدل 1395-02-09 16:05
رای ما لیست شورای احزاب اصلاح طلب اقای بیرانوند و خانم محمدی نیا می باشد.
نقل قول کردن
#9 گمنام 1395-02-09 16:39
رای ما بیرانوند و محمودوند هست
نقل قول کردن
#10 مازیار 1395-02-09 21:40
یافته جان سلام
این پیام پنج شنبه بحضورتان ارسال میگردد. قطعا" محمدرضا ملکشاهی راد بعنوان نماینده مردم خرم آباد راهی مجلس خواهد شد. به عبارتی صریح محمدرضا ملکشاهی راد را فردا راهی مجلس خواهیم نمود. به آقای ملکشاهی راد توصیه خواهیم کرد چنانچه صید محمدخان بیرانوند به عنوان نماینده راهی مجلس شوند تو صحن مجلس به عنوان یه همشهری هواشو داشته باشه.
نقل قول کردن
#11 علی 1395-02-09 23:03
ایشان لابد خبرهای انتخاباتی را پیگیری نمی کنند!! از حوزه انتخابیه خرم آباد دو نامزد در لیست امید هستند. صیدمحمد خان بیرانوندی ئ مرتضی محمودوند
نقل قول کردن
#12 آرمین 1395-02-09 23:24
به نقل از اصلاح طلب معتدل:
رای ما لیست شورای احزاب اصلاح طلب اقای بیرانوند و خانم محمدی نیا می باشد.

چرا ازخودت درمیاری؟ این حرف شماکذب کی اصلاح طلبان خانوم محمدی نیارومعرفی کردن؟! لیست امیدبیرانوندی و محمودوندهستن
نقل قول کردن
#13 آرمین 1395-02-09 23:33
به نقل از اصلاح طلب معتدل:
رای ما لیست شورای احزاب اصلاح طلب اقای بیرانوند و خانم محمدی نیا می باشد.

از کی تاحالا خانوم محمدی نیای اصولگرا اصلاح طلب شده؟؟؟؟
نقل قول کردن
#14 ر 1395-02-10 01:35
یافته می حواستم حرفی بزنم ولی دیدیم شما هم در رسانه داری بیطف نیستی البته ذات رسانه یعنی افکار سازی به نفع منافع حزبی ولی نه اینقدر که در این شهر مرسم است ، حداقل یک کم هم شفاف سازی که شعار حزبی شما است در سر لوح کاری داشته باشید کاری خدا پسنیدیه است .
نقل قول کردن
#15 مرادی 1395-02-10 02:35
خیلی عجیبه که ادمهای با این تفکرات و دیدگاه سطحی و بدون مطالعه و ... پیدا میشود منظورم شماهاست که نظر دادید . اصول گرایی و اصلاح طلبی فقط در حد حرفند هر وقت گویندگان این عناوین صلاح بدونند و موقعیت خود را در خطر ببیند تغیر گرایش میدهند . شک نکنید که میشود احمدی نژاد روزی بعنوان اصلاح طلب و خاتمی بعنوان اصول گرا به میدان بیاید و شماها باور کنید همانطور است همانطوریکه هاشمی و روحانی که هر دو از سران اصول گرا ها بودند حالا اصلاح طلبنداگر باور نمیکنید به خود زحمت داده به ارا و اندیشه های 10 سال پیش اقایون مراجعه کند مثلا سخنرانی پیش از خطبه های بعد از جریان 18 تیر روحانی و التیماتوم او به خاتمی مراجعه کنید .
نقل قول کردن
#16 هوار 1395-02-11 14:18
همش بازی با کلماته
نه اصولگرایان به اصول پایبندند
ونه اصلاح طلبان دنبال اصلاح!!!
بلکه هردو کاسبان این کلماتند!!!
در کل کشور هم همینه که ملاحظه میکنید
واین مردم که ناآگاهانه فریب میخورند...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا