یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تعداد داوطلبان حوزه انتخابيه الیگودرز براي مجلس دهم به 15 نفر کاهش یافت.
با تغییر حوزه انتخابیه یکی از نامزدها، تعداد داوطلبان الیگودرز از 16 نفر تأييد صلاحيت شده به 15 نفر کاهش توكلي حوزه انتخابيه‌اش را از اليگودرز به تهران جابه‌‌جا كرد/ انصراف 3 نفر در خرم‌آْبادیافت.
یکی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در الیگودرز به نام "مصطفی توکلی" ضمن  تغییر حوزه انتخابیه خود، ادامه فعالیت انتخاباتی‌اش را به حوزه تهران منتقل نمود.
البته بايد توجه داشت "مصطفي توكلي" با "محمدتقي توكلي" نماينده كنوني اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي اشتباه گرفته نشود.
در این دوره از انتخابات تعداد 18 نفردر الیگودرز ثبت نام نمودند که  در نهایت صلاحیت 16 نفر به تایید شورای نگهبان رسید و با تغییرحوزه اخیر، کماکان 15 نفر در صحنه حضور دارند اما انتظار می‌رود با کناره‌گیری برخی دیگر از داوطلبان در روزهای آتی بازهم شاهد کاهش تعداد آن‌ها باشیم.
همچنين "سيد محسن يحيوي" نيز حوزه انتخابيه خود را از تهران به بروجرد منتقل كرده است و اكنون بروجرد 26 داوطلب تأييد صلاحيت شده دارد.
"مهدي عبدالوند" نيز از حوزه انتخابيه تهران به حوزه انتخابيه دورود و ازنا افزوده شده و 3 كانديداي حوزه انتخابيه خرم‌آباد كه وابسته به از يكي از طوايف پرجمعيت لرستان هستند، 2 نفر به نفع يكي از كانديداهاي هم طايفه خود و يكي به نفع كانديداهاي هم‌جناح خود از حضور در انتخابات انصراف داده و مراتب انصراف خود را اين هفته به فرمانداري خرم‌آباد اعلام مي‌كنند.
گويا شمار انصراف داده‌ها در حوزه انتخابيه خرم‌آباد بيش از اين باشد و فهرست نهايي داوطلبان 28 بهمن‌ماه به صورت رسمي اعلام مي‌شود.
منابع: خبرگزاری تسنيم و نيوز اليگودرز
 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1394-11-24 00:46
طایفه بازی آفت پیشرفت خرم آباد :-?
کاش دوتا نماینده دلسوز رای بیارن!!!!!!
نقل قول کردن
#2 حسن 1394-11-24 07:44
لطفا اسامی 3 کاندیدای انصرافی را قید نمایید
نقل قول کردن
#3 جن 1394-11-24 12:40
این دو نفر که به خاطر طایفه کنار کشیدند. خودشون در محل کار طایفه بازی راه میندازن. پول می رند انصراف میدند
نقل قول کردن
#4 عادل 1394-11-24 23:32
یکی از اینهایی که به خاطر طایفه کنار کشید بسیار ادم محترمی است اهل رشوه و پول گرفتن نیست خیلی مرد است. تهمت گناهی بزرگ است تهمت نزنیم
نقل قول کردن
#5 احمد 1394-11-25 00:48
متاسفانه این معضل طایفه گرایی هیچوجه دست از سر خرم آباد برنمیداردویکی از دلایل اصلی عقب ماندگي شهر خرم آباد می باشد
نقل قول کردن
#6 محمد 1394-11-25 14:42
به نقل از حسن:
لطفا اسامی 3 کاندیدای انصرافی را قید نمایید

یکیشون بیژن حسین پوره که به نفع آقایان ویسکرمی و ملکشاهی راد ( اصولگرایان ) کنار رفته . . .
نقل قول کردن
#7 محمد بیرانوند 1394-11-26 12:15
اینای که کنار رفتن خودشون باید نوکری مردم رو بکنند نه اینکه به طرفداراشون بگن به کی رای بده ،درضمن مردم خودشون اگاه تر ازاین هستند که بخوان از نظر اینها استفاده کنند ودر آخر تو رو خدا طایفه بازی رای ندیم که دو ماه دیگه بگیم اشتباه کردیم به کسی رای بدیم که سوابق درخشانی داشته باشه.
نقل قول کردن
#8 اسدی 1402-08-17 16:16
کافی است ایرانی میهن پرست و تحصیل کرده در علوم سیاسی..و اجتماعی از دانشگاه دولتی..و چشم و دل سیر و از خانواده با اخلاق و پاک و به دو زبان یا لااقل به انگلیسی کامل آشنا باشد چون بعد از نمایندگی به مقامات بالاتر میروند مانند وزیر یا سفیر و زبان مهم است.سخنور خوب باشد و مطلع از مسایل روز ایران و دو جهان....از هر ایل و طایفه که باشد قدم اش روی چشم..خانم اسدی روستای ترشاب دورود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا