یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیران موفق لرستان بدهکاری‌شان زیاد است!
به گزارش پایگاه خبری یافته، "ایرج عبدی" عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه که در دفتر روزنامه قدس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این‌که 2 شهرستان در حوزه انتخابیه ما وجود دارد، حجم مطالبات مردم در برابر توان نمایندگان بیش‌تر است.
وی ادامه داد: بیکاری مهم‌ترین فاکتور لرستان است که این مشکل در زمان کوتاهی حل نمی‌شود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کار در خرم‌آباد سنگین است و در مدت‌زماني کوتاه مشکلات حل نمی‌شود، افزود: بعضی از نمایندگان هم جهت خواسته‌های مردم حرکت نمی‌کنند به‌ طور مثال مردم‌ دوست ندارند نمایندگان کار اقتصادي ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد و چگني در مجلس شوراي اسلاميکنند یا وارد موضوع عزل و نصب مدیران شوند.
عبدی گفت: زمانی هم که انتخابات نزديك مي‌شود، کاندیداها هر چه‌کار نشده است گردن نماینده دوره قبل می‌اندازند که چرا این کار نشد؛ لذا اقبال اندک مردم در بحث نمایندگان به این دلایل بوده است و نه مباحثی دیگر.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در جواب سؤال خبرنگار یافته در رابطه با این که عده‌ای اعتقاد دارند مدیر کل اسبق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان شخصی فعال در عرصه میراث فرهنگی بود و شما فشار آوردي كه وي عزل شد، گفت: به دید من، ایشان اصلاً خوب کار نمی‌کرد و فقط زیاد حرف می‌زد، همچنین آن مطلبی که در مورد من نوشت، شما به ‌عنوان یک لر می‌پذیرید که به نماینده‌ي شهرتان توهین کنند؟
عبدی با اشاره به اين كه ایشان مديري پرخاشگر، تند و ضعیف بود و رو در روی من، استاندار و آقای سلطانی‌فر رییس سازمان میراث فرهنگی به یک خانم خبرنگار توهین نمود، تصریح کرد: متأسفانه پایگاه خبری یافته هم در آن زمان مطالبی علیه بنده نوشت که با خودم گفتم "خدایا ما را به این یافته‌ای‌ها ببخش"!
وی گفت: حال من از شما می‌پرسم كه اگر به‌طور مثال یک ‌منزل داشته باشیم و یک گچ‌کار بخواهد برای شما کار بکند و هر روز به شما توهین کند، آیا اجازه کار کردن در منزل خود را به او می‌دهید؟
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی تأکید کرد: مدیری مثل مدیر کل راه شهرسازی استان را باید قدر دانست و او را روی سر گذاشت که هفته گذشته وقتی وزارت راه و شهرسازی اعتباری را تقسیم کرد، آقای ملکی توانست بیش از 10 درصد اعتبارات را به استان اختصاص دهد.
عبدی با اشاره به این ‌که آقای ملکی 300 میلیارد به پیمانکاران بدهکار است ولی بنده ایشان را از موفق‌ترین مدیران "راه" کشور می‌دانم، خاطرنشان ساخت: اگر زمانی خواستید بفهمید یک مدیر چقدر موفق است باید بدهکاری‌هایش را بررسی نمود اما اگر مدیری نقدی کار بکند، بدون شک بی‌عرضه است.
وی تأكيد كرد: در عزل و نصب مدیران، هیچ تعصبی روی کسی ندارم و نگاهم سیاسی نیست.
عبدی در جواب سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد این‌که آیا شما مدیر کل ورزش را نگه‌داشته‌اید یا نه؟ چنین گفت: زمانی که انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت و ما قبل این‌که آقای گودرزی وزیر ورزش شود، پیشنهاد آقای عزیزپور را به من داد. بنده هم پرسيدم ایشان کیست؟ آقای وزیر گفت از دوستان بنده است؛ لذا در این حین احساس کردم رابطه نزدیکی بین این دو نفر وجود دارد که می‌تواند حسن برای استان باشد و این شخص می‌تواند اعتبارات برای استان بگیرد.
وی بیان داشت: زمانی که ایشان معارفه شد سابقه اجرایی نداشت اما سابقه دانشگاهی داشت، حال با توجه به این‌که ایشان دانشگاهی بود می‌توانست مسائل ورزش را علمی کند، لذا ما هم مدیریت وي را پذيرفيم.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی افزود: بعد از مدتی یک سری بحث‌هایی به وجود آمد که نشان می‌داد ایشان راه را از بی‌راهه می‌رود، لذا من با وي تماس گرفته و بحثم شد كه تلفن را روی او قطع کردم.
عبدی تشریح کرد: بعد از آن موضوع، مجمع نمایندگان استان به آقای وزیر نامه نوشتیم که ایشان باید عوض شود اما صلاح وزیر بر این بود که وي تغییر پیدا نکند مشروط بر این‌که وزیر، میدان سوارکاری خرم‌آباد را برای ما از شركت توسعه و تجهيز بگیرد.
وی با بیان این‌که میدان سوارکاری نزدیک به 150 میلیارد تومان قیمت دارد که اکنون سند آن نزد سازمان گسترش است، خاطرنشان کرد: وزیر به ما قول داد این موضوع را در هیأت دولت مصوب کند تا ما با پول آن دهکده‌ي المپیک خرم‌آباد را تکمیل کنیم و میدان سوارکاری هم در آن‌جا احداث کنیم.
عبدی در بخش ديگري از سخنانش عنوان کرد: هفته آینده بزرگ‌ترین پروژه اقتصادی ذوب‌آهن و نورد با سرمایه‌گذاری خارجی در استان لرستان شروع به کار می‌کند.
وی افزود: این پروژه 4 هزار نفر اشتغال‌زایی مستقیم دارد و تنها پروژه بزرگ اقتصادی با این وسعت قبل و بعد از انقلاب در استان می‌باشد.
نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: دو سال پی‌گیر این مسله بوده‌ام که به نتیجه رسیده است چون می‌دانستم بعد از برداشته شدن تحریم‌ها، تنها راه اشتغال‌زایی آوردن سرمایه‌گذار خارجی است چرا که دولت پول کافی برای این کار ندارد.
قابل ذكر است به دليل دير رسيدن خبرنگار يافته به محل برگزاري نشست خبري، پوشش بخش‌هاي آغازين صحبت‌هاي نماينده خرم‌آباد مقدور نشد.
 بدهكاري مديران موفق لرستان زياد است!/همه كانديداها عليه نمايندگان قبلي حرف مي‌زنند

مصطفي  باقري

 * توضيح:
در بخشي از صحبت‌هاي آقاي عبدي اشاره شده كه "يافته" عليه ايشان مطالبي منتشر كرده است، در صورتي كه به گواه مخاطبان، ما حتي سخنان ايشان را به نقل از "خانه ملت" بارها منتشر كرده و سعي كرده‌ايم همواره مثبت و منفي را كنار هم پوشش دهيم و اصل بي‌طرفي را رعايت نماييم؛ اما متاسفانه هيچ‌گاه صدها خبر و مطلب مثبت يافته به چشم مسئولان و مديران استان نمي‌آيد و فقط وقتي يك انتقاد مطرح شود، گلايه‌ها و تماس‌ها آغاز مي‌شود و رسانه‌ها ديده مي‌شوند ... كافي است در بخش جستجوي سايت نام "ايرج عبدي" را تايپ كرده تا ببينيد كه بيش از 50 خبر از ايشان بالا مي‌آيد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1394-09-19 03:10
یافته عزیز هرچه نوشته ای حق ودرست بود ما نماینده ای میخواهیم که در مجلس فریاد در گلو خفته قوم لر باشد جوانان بیکار ،پدران شرمنده زن وفرزند ،مادران غم بردل ،چشمان منتظر عدالت حال وروز امروز سرزمینمان لرستان ستم دیده است با ما هر چه کرد آشنا کرد دست در دست هم با عقل و شعور بهترین وصالح ترین افراد را برای نمایندگی استان عزیزمان انتخاب خواهیم کرد یا علی مدد.
نقل قول کردن
#2 میلاد 1394-09-19 06:18
به نقل از علی:
یافته عزیز هرچه نوشته ای حق ودرست بود ما نماینده ای میخواهیم که در مجلس فریاد در گلو خفته قوم لر باشد جوانان بیکار ،پدران شرمنده زن وفرزند ،مادران غم بردل ،چشمان منتظر عدالت حال وروز امروز سرزمینمان لرستان ستم دیده است با ما هر چه کرد آشنا کرد دست در دست هم با عقل و شعور بهترین وصالح ترین افراد را برای نمایندگی استان عزیزمان انتخاب خواهیم کرد یا علی مدد.


دورود بر تو
نقل قول کردن
#3 سامان 1394-09-19 09:47
نمی دونم چرا آقایان نماینده نزدیک زمان انتخابات به یاد افتتاح طرح ها و مصاحبه مطبوعاتی می افتن. آقای عبدی که یک زمانی اصلاح طلب بودن نمی دونم چطور اصولگرا شدن
نقل قول کردن
#4 ربانی 1394-09-19 10:35
خود ایشان در انتخابات دوره قبل بعضا علیه نمایندگان قبلي صحبت میکرد و انها را به کمکاری متهم میکرد
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-09-19 11:08
دکتر ایرج عبدی نماینده مردم شریف خرم اباد ، چگنی و حومه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با جمعی از اهالی رسانه در محل روزنامه قدس لرستان عنوان کرد: کارخانه ذوب آهن و نورد هفته آینده در خرم آباد راه اندازی میشود ،این پروژه بزرگترین پروژه اقتصادی از لحاظ حجم نیروی بکارگیری شده قبل و بعد از انقلاب در استان می باشد که بیش از 4000 نفر اشتغال زایی مستقیم دارد و کلا با سرمایه گذاری خارجی می باشد.

ایرج عبدی با ذکر این نکته که ما در شرایط تحریم بسر میبریم عنوان کرد : تحریم های اقتصادی ماه آینده به طور کامل برداشته میشوند و بدلیل اینکه دولت پول کافی برای اشتغال زایی در اختیار ندارد بهترین راه استفاده از سرمایه گذاری خارجی است . سرمایه گذار ذوب آهن صددرصد خارجی می باشد و با راه اندازی این مجموعه تحولی بزرگ در اشتغال زایی استان شاهد خواهیم بود .

وی در ادامه عنوان کرد : از مزیت هایی که باعث سرمایه گذاری شده است اینکه در محل صدر فولاد و با استفاده از زیرساخت آن ، نزدیکی به نیروگاه برق ، آزاد راه ، راه آهن و استفاده از معافیت مالیاتی مناطق محروم می باشد.
نقل قول کردن
#6 محمد 1394-09-19 11:10
دکتر عبدی هفته اینده بزرگترین کارخانه ذوب اهن و نورد در لرستان کلنگ زنی میشود....
یافته این مهم ترین خبر این جلسه بود
نقل قول کردن
#7 گرین 1394-09-19 11:18
با سلام.اقای عبدی گفته اید کار در خرم اباد سنگین و در مدت کوتاه نمیشود کار کرد// لابد منظورتان اینه ۴ سال کمه تو باید یک بار دیگر به مجلس بروید ! ...............
سایت یافته این مطالب منو نمایش بده به قران احد و واحد همش واقعیته خواهشا درج کنید
______________________
يافته: سلام
اگر نوشته‌هاي شما درست هم باشد از قديم گفته‌اند: هر راست نشايد گفت.
نقل قول کردن
#8 شهروند 1394-09-19 11:24
با سلام ووتشکرراز یافته. بنده به عنوان یک شهروند عملکرد دکتر عبدی رو مثبت میبینم و از ایشون تشکر میکنم
نقل قول کردن
#9 عاشق وطن 1394-09-19 13:21
با سلام... مطالبی که آن زمان منتشر شده بود چیزی جز حقیقت نبود . همه میدانیم که مهاجری نژاد چقدر در آن اداره کل تلاش می کرد و پس از او هم دیدیم که چه بر سر آنجا آمد... عذرخواهی ایشان هم مشخص بود که از صصمیم قلب نیست و گویا از روی اجبار بود... با توجه به اینکه از استان رفته اما هنوز وجدان کاری که در او دیدیم. اجازه نمیدهد ذره ای حق استان لرستان توسط برخی لگدمال شود... درود بر شرف مهاجری نژاد
نقل قول کردن
#10 شهروند 1394-09-19 14:28
تمام خبریافته کاملاً صحیح و درست میباشد
نقل قول کردن
#11 سامان 1394-09-19 14:37
آقای عبدی عزیز آگه کاری از دست نمایندگان برنمی آید پس چرا برا جذب آرا این همه وعده وعید میدن؟ پس چرا این همه شام نهار ميدن؟ .اینجور نیست برادر کرسی نمایندگی وشمشیر بران نظارت باید دردست اهلش بیفتد تا به همه نشون بده چهار ساله که هیچ در کمتر از اون هم میشه کاری کرد کارستان تا بماند
نقل قول کردن
#12 منتقد 1394-09-19 15:30
سازمان گسترش؟!!! سند زمین سوارکاری خرم آباد برای شرکت توسعه و نگهداری هستش دکتر!! پس شما مگه وکیل مردم این شهر نیستید ؟ بخاطر اون زمین مدیران بدون تجربه را با آینده جوانان ورزشکار این شهر و استان معامله کردید؟
نقل قول کردن
#13 کارمند اداره ورزش و جوانان لرستان 1394-09-19 15:39
اقای نماینده مردمی و دلسوز حقوق ما کارکنان ورزش و جوانان به یک میلیون هم نمیرسه بدون اضافه کار و هیچگونه خدمات رفاهی و معیشتی / به وزیر و مدیر که با هم رفیقند بگویید از اين رفاقت استفاده كنند و در فکر پرسنل ورزش باشند که حقوقشان فقط برای 3 یا 4 روزه
نقل قول کردن
#14 حمید ت 1394-09-19 15:53
یافته جان فکر کنم ایشان یه کم زود رنجن... چون ريیس میراث فرهنگی داشت کارهای مثبتی انجام میداد. مثال ساخت بزرگترین موزه کشور که الان میخوان بدهنش بخش خصوصی برای ساخت هتل... در ضمن این سایت واقعا سایت منصفی میباشد و هرگز دنبال منفعت شخصی نبوده و نباید مسئولین بخاطر یک انتقاد ساده شروع به گلایه کنند.. بلکه باید پاسخگو باشند و دلایل هر کاری رو توضیح بدهند... اینطوری بیشتر در نزد مردم محبوبیت کسب میکنند..اگر مسئولین به مردم پاسخگو نباشند نتیجه اش میشه فساد و عقب افتادگی استانمان
نقل قول کردن
#15 مجید 1394-09-19 17:23
تا حالا که مشخص بوده بیکاری مقام اول اعتیاد مقام اول ناهمگونی در مبلمان شهری و هزاران مشکل دیگر عقب افتادگی به معنای واقعی این کلنگ زنی ها ......
نقل قول کردن
#16 عبدالله 1394-09-19 18:06
ایشان بیان کردن که مدیری که نقدی کار کند قطعا بی عرضه است.یکی نیست بگه اگه مدیری عرضه جذب اعتبار داشت ونقدی کار کرد ومردم رو سر کار نذاشت وانها رو ورشکست نکرد باید او را بی عرضه خطاب کرد؟
نقل قول کردن
#17 منتقد 1394-09-19 18:23
اگه گوشی تلفنتون رو از روی مدیر کل ورزش قطع کردید پس چرا سه شنبه هفته قبل تشریف اوردین اداره کل ورزش؟
نقل قول کردن
#18 کیوان 1394-09-19 20:33
شما بهترین مدیر کل استانم اقای مهاجر نژاد رو که هم مردم دوستش داشتن هم کارایی اون زیاد بود عزل کردید و به جای اینکه کمک کنیید حریم قلعه آزاد شود گفتید اگر قلعه تخریب شود مردم ما بهترشو میسازند ایا تونستن بهترش بسازن ؟
نقل قول کردن
#19 آیت میردریکوند 1394-09-20 12:18
سلام و درود خدا بر مردی کارآمد ودلسوز به نام دکتر مهاجری (مدیر کل سابق میراث فرهنگی) که خیلی دلسوزانه کار کرد ولی متاسفانه اجازه ندادند این روند ادامه داشته باشد.
نقل قول کردن
#20 امیر 1394-09-20 12:23
سلام بنده دور قبل به آقای عبدی رای دادم دوتا سئوال واسم پیش اومده دوست دارم جواب سوالاتمو بده طرح این مسائل واسه تخریب ایشان هست یا واقعیته.
اولین بحثی که مطرح میشه گرفتن سند زمینهای پشمینه زار اندیمشک سر استیضاح وزیر جهاد هست.
دومین مسئله هم گرفتن مسولیت بهداشت و درمان وزارت نفت بعد از سخرانی در صحن مجلس بعنوان نماینده موافق .
امیدوارم سوالات من را به ايشان اطلاع بديد تا در این خصوص توضیح بدن
نقل قول کردن
#21 فامیل 1394-09-20 14:30
باسلام خدمت دکترعبدی درمورد استخدام نورد خرم آباد،چرا قبلا خبر ندادید؟؟!!
نقل قول کردن
#22 محمد 1394-09-20 16:27
به نقل از امیر:
سلام بنده دور قبل به آقای عبدی رای دادم دوتا سئوال واسم پیش اومده دوست دارم جواب سوالاتمو بده طرح این مسائل واسه تخریب ایشان هست یا واقعیته.
اولین بحثی که مطرح میشه گرفتن سند زمینهای پشمینه زار اندیمشک سر استیضاح وزیر جهاد هست.
دومین مسئله هم گرفتن مسولیت بهداشت و درمان وزارت نفت بعد از سخرانی در صحن مجلس بعنوان نماینده موافق. مطرح میشه که در دو مورد موافق ومخالف این معامله ها صورت گرفته . امیدوارم سوالات من را به ايشان اطلاع بديد تا در این خصوص توضیح بدن

پرفسور حسابي گفته: روزی در آخر ساعت درس، یکی از دانشجویانم که دانشجوی دوره دکترا و اهل نروژ بود از من پرسید : استاد! شما که از جهان سوم می آیید، جهان سوم کجاست؟
فقط چند دقیقه به آخر کلاس مانده بود. من در جواب مطلبی را فی البداهه گفتم که روز به روز بیشتر به آن اعتقاد پیدا می کنم.
به آن دانشجو گفتم جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند، خانه اش خراب می شود
و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد، باید در تخریب مملکتش بکوشد !!!!!
نقل قول کردن
#23 محمد 1394-09-20 16:28
متاسفم که نظرات تخریب کننده دکتر عبدی رو تایید و نظارات موافق عبدی رو تایید نمی کنید
_________________________
يافته: شما هم كه شديد مثل يكي از شهرهاي مجاور كه مدام به ما تهمت مي‌زنند!
اول: هر پيامي كه حاوي تبليغات خارج از عرف باشد، براي هيچ‌كس در سايت نمايش داده نمي‌شود. چه ايشان چه كانديداي ديگري
دوم اين كه تقيباً تمامي پيام‌ها تاييد شده‌اند (بجز يكي دو تا تبليغاتي و چند پيام كه عليه ايشان و بسيار تخريبي بود)
نظر مردم براي ما مهم‌تر از هر نظري است.
شماره ip افراد نيز در سيستم براي ما ثبت مي‌شود و اجازه نمي‌دهيم يك نفر با چند نام در سايت نظر بگذارد (اين موضوع در بخش مديريت كاربري سايت براي ما قابل نمايش است)
به احدي اجازه سوء استفاده از سايت يافته را به نفع كسي نمي‌دهيم به خصوص در انتخابات. شما نيز با اين كار نمي‌توانيد ما را زير فشار بگذاريد تا پيام‌هاي تبليغاتي براي كانديداها را منتشر كرده و نمايش دهيم
اگر قصد خير داريد جواب به قول خودتان همين منتقدين كه فكر مي‌كنيد مي‌خواهند تخريب كنند را بدهيد بلكه مردم صحبت‌هاي طرفين را بخوانند و خودشان قضاوت كنند نه اين كه شما براي آن‌ها تصميم بگيري كه چه بنويسند و چه ننويسند يا ما چه تاييد كنيم يا تاييد نكنيم ...
نقل قول کردن
#24 شاهین 1394-09-20 17:02
آقاي عبدی به کارگران زحمتکش رنگ کار و بنا و سفیدکار توهين كردن . چطور نماینده این اقشار زحمتکش را معتاد قلمداد مي کند ؟ اگر کاری نمی توانید برای اشتغال اینها انجام دهید لااقل توهین نکنيد
نقل قول کردن
#25 محمد 1394-09-20 20:14
هر نظری رو هم که باز همون مردم میزارن...
چجوریاس همه حق تخریب دارن ولی کسی حق طرفداری نداره و میشه تبلیغ...
شما نظر اون کسی رو که اومده و به اسم امیر پیام گذاشته و دو تهمت و بهتان بزرگ به دکتر عبدی زده رو تایید کردید اگه راست میگید ای پی ایشون رو درارید و اطلاع بدید تا در دادگاه به بهتان ایشون رسیدگی بشه...
بنده همیشه در این سایت با اسم محمد کامنت گذاشته و خواهم گذاشت...
در هر صورت بنده برای سرفرازی و سربلندی شهرم تلاش میکنم... و هیچ سود و منفعتی از طرف جناب عبدی نه به من رسیده و نه خواهد رسید و همیشه خدا رو شاهد و ناظر اعمال خودم میدونم
______________________
يافته: سلام
نظري كه گفتيد را خوانديم. ايشان نوشته بودند دو سوال دارم كه جوابش را بپرسيد. ما كه هر چه خوانديم توهيني بين سوالات نديديم
بهترين فرصت براي پاسخ‌گويي به افكار عمومي همين سوالات است كه به رفع شبهات مردم و آشنايي بيشتر نماينده‌ها با مردم حوزه‌شان كمك مي‌كند.
نظرات را منتشر كنيم، يكي گير مي‌دهد، منتشر نكنيم يكي ديگر به ما گير مي‌دهد!

والله ما آخرش متوجه نشديم كه چه بايد بكنيم؟!
مي‌خواهيد اصلا بخش نظرات اين مطلب را غيرفعال كنيم؟!
نقل قول کردن
#26 محمد 1394-09-20 21:17
به نقل از شاهین:
آقاي عبدی به کارگران زحمتکش رنگ کار و بنا و سفیدکار توهين كردن . چطور نماینده این اقشار زحمتکش را معتاد قلمداد مي کند ؟ اگر کاری نمی توانید برای اشتغال اینها انجام دهید لااقل توهین نکنيد

ی چیزایی میگید مغز ادم سوت میکشه کجا گفته معتاد؟؟؟و کجا معتاد قلمداد کرده؟یکم ازاد مرد باشید
نقل قول کردن
#27 شهاب 1394-09-20 21:40
عبدي سپس گفت:«من اعتقادم این است که در حوزه موا مخدر باید کسانی که معتادند و نیاز به مواد دارند و می افتند زیر پل به هر شیوه ای مصرف می کنند به اینها رایگان مواد بدهند که سرپا بگردند و در جامعه نقش انسانی داشته باشند و این ترک نمی کند که ما اصرار کنیم ترک کن تو باید بشوی کدخدایی!! این شخص به کدخدایی نمی شود و این را باید اسیبش را کم کنی ...»
عبدی : «.... ما باید چکار کنیم ما باید تریاک را اگر آزاد کنیم ،آزاد به معنای نه اینکه هرکسی خواست بدهیم به معنای اینکه هرکسی معتاد بود و نیاز به تریاک داشت به یک مراکز مشخصی بروند تریاک بگیرند!!!»
وی سپس گفت:« الان جهت اطلاع دوستان شیره تریاک را می دهیم ، خوب تریاک را هم بدهیم و این گرایش مردم به سمت موادصنعتی کم می شود.»
ایرج عبدی سپس به قشر بناها اشاره کرد و به صراحت گفت:« الان ببینید یک کسی که بنا هست ،حالا یه چیزی بگیم ندید آیا ، و صبح تا شب دارد سفید کاری می کند این با تریاک سرپا ایستاده ،خوب ما تریاک را از این می گیریم نمی تواند کار بکند....
بقيش را خودت اينجا بخوان آقا محمد
http://khoramkhabar.blogfa.com/
نقل قول کردن
#28 شهاب 1394-09-20 21:44
اين هم خبرش در خبر آنلاين
http://khabaronline.ir/%28X%281%29S%28w3enl0six4wqz5mkuxpqnele%29%29/detail/487491/provinces/LORESTAN

خبرگزاري فارس هم همين را زده
نقل قول کردن
#29 محمد 1394-09-20 22:17
به نقل از شهاب:
اين هم خبرش در خبر آنلاين
http://khabaronline.ir/%28X%281%29S%28w3enl0six4wqz5mkuxpqnele%29%29/detail/487491/provinces/LORESTAN

خبرگزاري فارس هم همين را زده

ب پیر به پیغمبر دروغه... این متنی که گذاشتید نه در خبر انلاین هست نه در فارس نیوز کسایی که شک دارن برن ببینن این متن فقط و فقط تو این وبلاگ خرم خبر هست که تا واردش میشی معلوم میشه که برای تخریب دکتر عبدی بوجود اومده و بعضی ها اینقدر از محبوبیت عبدی ترسیدن که دست به تخریب زدن وبلاگ رو هر کسی میتونه بنویسه مهم دو سایت خبری معتبر خبر انلاین و فارس نیوزن که به هیچ عنوان این متن داخل خبرشون نیست کاش یکم اخلاق رو رعایت کنیم
نقل قول کردن
#30 شهاب 1394-09-20 22:36
ديگه معلوم شد كي داره دروغ ميگه
اين هم تيتر خبرگزاري فارس با لينكش:

نماینده مردم خرم‌آباد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اعدام‌های مربوط به حوزه موادمخدر اشتباه است!
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940919000007
تازه اين دو سه تا را من گشتم خودت وقت بگذاري بقيه سايتها رو هم پيدا ميكني و نشرياتي كه اين گفتگو را پوشش دادند

پسرجان من به جاي دكتر عبدي باشم با تو برخورد ميكنم چون با اين دفاع كردن مشكوكت ازش داري خرابش ميكني
نقل قول کردن
#31 محمد 1394-09-20 23:20
به نقل از شهاب:
ديگه معلوم شد كي داره دروغ ميگه
اين هم تيتر خبرگزاري فارس با لينكش:

نماینده مردم خرم‌آباد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اعدام‌های مربوط به حوزه موادمخدر اشتباه است!
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940919000007
تازه اين دو سه تا را من گشتم خودت وقت بگذاري بقيه سايتها رو هم پيدا ميكني و نشرياتي كه اين گفتگو را پوشش دادند

پسرجان من به جاي دكتر عبدي باشم با تو برخورد ميكنم چون با اين دفاع كردن مشكوكت ازش داري خرابش ميكني


خدا خیرت بده لینکو گذاشتی منم گفتم این خبر هست کلی اون متن که تو اون وبلاگ نوشنی تو متن خبر انلاین و فارس نیوز نیست یعنی این متن
ایرج عبدی سپس به قشر بناها اشاره کرد و به صراحت گفت: « الان ببینید یک کسی که بنا هست ، حالا یه چیزی بگیم ندید آیا ، و صبح تا شب دارد سفید کاری می کند این با تریاک سرپا ایستاده ،خوب ما تریاک را از این می گیریم نمی تواند کار بکند.... اگه اینو متن رو تو خبر فارس نیوز پیدا کردی تو هرچی میگی درسته... پسرجان یکم وقت بزار متن رو بخون فقط عنوان رو برا من ننویس
نقل قول کردن
#32 خبرنگار 1394-09-21 02:38
اقامحمد شما دنبال چي هستي برادر ؟ فايل صداي دكتر موجوده. هر كدام از خبرنگارها بخشي از حرفهاي ايشان را پوشش داده اند و چه خرمخبر نوشته باشه چه فارس همه درست نوشته اند فرقش اين است كه هر كدام بخشهايي كه خودشان مايل بوده اند را پوشش داده اند
گويا شما دشمن دكتر هستي و داري سعي ميكني ديگران را عليه وي بدبين كني . توصيه ميكنم دكتر عبدي اين شخص را هر طور شده پيدا كرده و ببيند منظورش از اين كارها چيست
نقل قول کردن
#33 محمد 1394-09-21 09:11
من دکتر عبدی رو زیاد می بینم نیاز نیست پیدام کنه... پس خدا رو شکر قبول دارید که اون متن فقط تو وبلاگ بوده و تو سایت های خبر انلاین و فارس نیوز نبوده پس معلوم شد کی راست گفت کی دروغ منم فقط خواستم اینو بهتون بفهمونم
نقل قول کردن
#34 حمید ت 1394-09-21 15:48
برادران و خواهران گرامی خواهشا کمی بیشتر تحمل همدیگر رو داشته باشید همش نشد که اخر هر بحثی با هم درگیر بشویم ... شاید نماینده ای یک یا دو کارش اشتباه باشه ولی این دلیل نمیشه کارهای مثبت ان نمایند رو در نظر نیاریم چرا ما همش عادت کردیم که وقتی شروع به تعریف و تمجید میکنیم هیچ کسی جلودارمان نیست یا هر وقت شروع به گلایه و انتقاد میکنم میخوایم طرف رو نابودش کنیم ..این چه اخلاقی که بیشتر ما دچارش شدیم این همه عقده بخاطر چیست؟
نقل قول کردن
#35 حسني 1394-09-22 12:33
جناب اقاي عبدي مطابق قوانين دولتي مدير موظف است براساس اعتبارات تخصيص يافته عمل كند و حق بدهكار كردن دولت را ندارد سرنوشت اينگونه طرح هاي نيمه تمام چه ميشود اتفاقا مدير لايق كسي است كه منابع را مديريت واز خود راي بودن اجتناب كند به عنوان نمونه پروژه ميلياردي را با اعتبار ميليوني شروع نكند
نقل قول کردن
#36 کاندیدا 1394-09-22 13:31
بعضی از نمایندگان هم جهت خواسته‌های مردم حرکت نمی‌کنند به‌ طور مثال مردم‌ دوست ندارند نمایندگان کار اقتصادي کنند یا وارد موضوع عزل و نصب مدیران شوند
شما به ما موکلین یاد بدید که دوست داشته باشیم شما وارد موضوع عزل و نصب مدیران بشید
:o :
نقل قول کردن
#37 شهروند 1394-09-22 18:14
شنيده شده براي اولين بار عمر لرستان براي اعتراض به وضعيت بيكاري جوانان اين ديار فردا وزير كار توسط دكتر عبدي به صحن مجلس احضار شده است اگر اين موضوع هم باعث محكوميت دكتر نگردد ً اقدام شابسته براي خرم اباد و لرستان است
نقل قول کردن
#38 شهروند 1394-09-22 18:18
از دانشگاه علوم پزشكي لرستان قابل پيگيري است كه دكتر عبدي به هيچ وزارت خانه اي منتقل نشده است
نقل قول کردن
#39 زاپاتا 1394-10-25 06:09
وقت زیادی را صرف نوشتن یک رنجنامه کردم اما شوربختانه هنگام ارسال با نوشته ای تحت عنوان ... طولانی است مواجه شدم. لطف کنید و ماگزیمم کلمات را ذکر کنید.
تا مورد مشابه مورد نگارنده پیش نیاید.
نکته دیگر : گویا علاقه ای به پرداخت تحلیلی و عمیق تر امور از سوی بازدیدکنندگانتا ن ندارید و بیشتر به مطالب هیجانزده صفر و صدی زنده باد مرده باد علاقه مند هستید. درست مثل سایتهای زرد که درگیراخبار سلیبریتی ها هستند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا